|
کدخبر: 140360

دلیل ترافیک سنگین تهران از زبان پلیس

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر ضرورت رعایت ساعات ممنوعه تردد در پایتخت گفت: خودروهایی که از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد در معابر پایتخت تردد می‌کنند جریمه خواهند شد.

جامعه دلیل ترافیک سنگین تهران از زبان پلیس

سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای پنجمین مرحله از طرح کاشف پلیس آگاهی، درباره ترافیک سنگین معابر پایتخت اظهار کرد: در روزهای اخیر ما شاهد ترافیک از ساعت ۶ عصر تا حوالی ۹ و ۱۰ شب هستیم که در مقاطعی این ترافیک سنگین نیز می‌شود.

وی گفت: علاوه بر شیوع کرونا در روزهای اخیر بارندگی‌ها نیز سبب کاهش استفاده از حمل‌ونقل عمومی و به طبع آن افزایش استفاده از خودروهای شخصی شده است. همین امر نیز موجب افزایش ترافیک شده است، از طرف دیگر بسیاری از شهروندان نیز دقیقا در همان ساعات پایانی و قبل از ساعت ۲۱ از محل کار خود خارج شده و همین امر نیز باعث افزایش ترافیک می‌شود.

سردار رحیمی با تاکید بر این که جریمه ساعت ممنوعه تردد در پایتخت همچنان پابرجاست گفت: گرچه در مواقعی و در برخی معابر ترافیک از ساعت ۲۱ تا نزدیک ۲۲ سنگین است اما شهروندان بدانند که مصوبات ستاد مقابله با کرونا لازم الاجرا است و اگر حدفاصل ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد در معابر تردد کنند از سوی دوربین‌ها و ماموران جریمه و اعمال قانون می‌شوند.

منبع: همشهری آنلاین
  • ساها ارسالی در

    فقط زور گفتن برای مردم بدبخته .من که تا ساعت ۸ بزور کارم تموم میشه و باید از شما ل شرقی تهران برم جنوب غربی تهران میگن کا رتو تعطیل کن

    عذر خواهی میک نم از ادمین بابت تند بودن کلامم

ارسال نظر