|
کدخبر: 137969

نحوه حضور کارمندان در ادارات تا ۱۴ آذر اعلام شد

معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار تهران گفت: همه دستگاه‌های دولتی این استان به غیر از آن دسته که خدمات ضروری ارائه می‌کند، تا ۱۴ آذرماه امسال تعطیل می‌شود.

غلامرضا عباس پاشا روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اعلام معاون محترم رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص به حداقل رسیدن حضور کارکنان در شهرهای با وضعیت قرمز، کارمندان دولت از امروز تا ۱۴ همین ماه و به منظور قطع انتقال شیوع بیماری کرونا از حضور فیزیکی در محل کار معاف هستند.

وی ادامه داد: حضور کارکنان در موارد ضروری بنا به تشخیص بالاترین مقام مسئول دستگاه اجرایی حداقل تا سقف یک سوم امکان‌پذیر بوده و فقط حضور مدیران و معاونان دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی الزامی است.

وی با تاکید بر اینکه حضور کارکنان برای ارائه خدمات ضروری بر اساس تشخیص بالاترین مقام اجرایی صورت می‌پذیرد، تاکید کرد: در این ایام نظارت بازرسان ویژه‌ استانداری و فرمانداری‌ها جهت رصد شرایط تشدید می‌شود.

عباس پاشا اعلام کرد: در صورت مشاهده عدم اجرای کامل دستورالعمل‌های بهداشتی مطابق مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اعمال قانون توسط دستگاه‌های مربوطه صورت می‌گیرد.

«انوشیروان محسنی بندپی»، استاندار تهران روز گذشته، جمعه طی گفت‌وگویی اعلام کرده بود که امروز تعطیلی یک هفته‌ای ادارات ابلاغ می‌شود.

دولت از ابتدای آذر محدودیت کرونایی هوشمندی را به مدت دو هفته در دستور کار خود قرار داد که در هفته اول میزان حضور کارکنان دولتی یک سوم کل کارکنان ابلاغ شد.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر