|
کدخبر: 135095

قتل دلخراش با بستنی مسموم در تهران

مرد شیشه ای برای سرقت از مغازه خواربارفروشی با بستنی مسموم به سراغ صاحب مغازه رفت که ماجرای سرقت از مغازه با قتل مرد ۷۲ ساله پایان گرفت.

جامعه قتل دلخراش با بستنی مسموم در تهران

اوایل مهر امسال صاحب مغازه بستنی فروشی پس از بستن مغازه اش در تاریکی هوا قصد رفتن به خانه را داشت که متوجه روشن بودن چراغ مغازه خواربارفروشی شد و وقتی برای سرکشی به سمت مغازه رفت با صحنه عجیبی روبرو شد.

مرد ۷۲ ساله بیهوش روی زمین افتاده بود و بهم ریختگی داخل مغازه نیز نشان از آن داشت که سرقتی رقم خورده است که به سرعت صاحب خواربارفروشی به بیمارستان منتقل شد و خانواده مرد ۷۲ ساله با اطلاع از این ماجرا به بیمارستان رفتند.

مرگ مرد ۷۲ ساله

پیرمرد ۷۲ ساله در بیمارستان بود اما پس از چند هفته روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت و خانواده این مرد با حضور در پلیس آگاهی تهران از مرد جوانی که با موتور در کار پیک موتوری است اعلام شکایت کردند و عنوان کردند این مرد عامل مرگ پدرشان است.

به گزارش اختصاصی رکنا ؛ماموران پلیس آگاهی تهران خانواده مرد ۷۲ ساله را هدف تحقیق قرار دادند که پسر این مرد به ماموران گفت: از مغازه پدرم ۴ باکس سیگار و یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پول و گوشی موبایل پدرم به سرقت رفته است و شهرام ۴۹ ساله را عامل مرگ پدرمان می دانیم.

وی افزود: شهرام در کار پیک موتوری بود و مدتی بود که پدرم را شبها تا به خانه شان می رساند و شب حادثه از صاحب مغازه بستنی فروشی که پدرم را بیهوش در مغازه مشاهده کرده شنیدیم که قبل از این اتفاق شهرام به مغازه بستنی فروشی رفته و یک ظرف بستنی و شیرموز خریده و سپس به مغازه خواربارفروشی پدرم بازگشته و بعد از آن این اتفاق برای پدرم افتاده است.

کارآگاهان در ادامه پی بردند که شهرام چند ماه برای پیرمرد ۷۲ ساله کار می کرده و شبها او را تا خانه می رسانده است اما هیچ آدرس و شماره تلفنی از شهرام در اختیار خانواده اش نبود و این در حالی بود که تیم پلیسی اطلاع پیدا کردند که مرد ۷۲ ساله زمانیکه در بیمارستان به هوش می آید به خانواده اش و پرستاران عنوان کرده که شهرام آن شب به او بستنی داده و بعد از آن بیهوش می شود.

قاتل به صحنه جرم بازگشت

تحقیقات پلیسی ادامه داشت که پسر مرد خواربار فروش در تماس با پلیس ادعا کردند که شهرام برای سرکشی مغازه پدرش به آنجا مراجعه کرده و شهرام توسط پسر پیرمرد ۷۲ ساله و همسایه های مغازه خواربارفروشی دستگیر شده است.

شهرام در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و وقتی شنید صاحب مغازه خواربار فروشی فوت کرده است شوکه شد و در تحقیقات پلیسی عنوان کرد که من قصد کشتن نداشتم و فقط می خواستم او را بیهوش کنم و بعد از آن با برداشتن پول و سیگارها طلبم را از او بگیرم.

سرقتی که به قتل رسید

شهرام ۴۹ ساله، متاهل و صاحب یک فرزند دختر است به مواد مخدر شیشه و تریاک اعتیاد دارد و می گوید من قصد کشتن نداشتم و فقط میخواستم با سرقت از مغازه طلبم را پس بگیرم.

اعتیاد داری؟

بله، ۱۷ سال است که به مواد مخدر شیشه و تریاک اعتیاد دارم.

شغل؟

پیک موتور هستم و بار و مسافر جابجا می کنم و نزدیک به ۳ میلیون تومان در آمد دارم.

صاحب خواربار فروشی را می شناختی؟

بله، او یک بار به عنوان مسافر سوار بر موتورم شد و با هم دوست شدیم بعضی شبها برای بار جابجا می کردم و شبها او را به عنوان مسافر تا خانه شان می رساندم و کرایه هم را می گرفتم.

ادعا کردی از او پول می خواستی؟

بله، چندبار مواد غذایی و کالاهای دیگر خریدم که ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان باید به من پرداخت می کرد اما هر روز امروز و فردا می کرد و حتی چند روز قبل از این ماجرا پیرمرد ۷۲ ساله با من تماس گرفت و خواست چند جعبه نوشیدنی برایش بخرم که به خاطر همین از خواهرم پول قرض گرفتم و بابت نوشیدنی ها ۱۳۶ هزار تومان پول دادم و که ۱۴ هزار تومان هم کرایه ام بود اما مرد خواربارفروش پولم را نداد و می گفت به زودی پولم را می دهد در حالیکه من برای این خریدها پول قرض گرفته بودم.

شب حادثه چه اتفاقی افتاد؟

از رفتارهای پیرمرد خسته شده بودم و تصمیم گرفتم او را بیهوش کنم و سپس با سرقت از مغازه اش طلبم را بردارم به همین خاطر شب به داروخانه رفتم و چند قرص بیهوشی خریدم و سپس به مغازه پیرمرد رفتم و که به من پول داد تا برایش بستنی و برای خودم شیرموز بخرم، وقتی بستنی خریدم ۵ قرص بیهوشی داخل بستنی گذاشتم که صاحب مغازه خواربارفروشی پس از خوردن بستنی مسموم بیهوش شد.

سرقت کردی؟

بله، سیگار، پول و گوشی موبایلش را دزدیدم وبا فروش وسایل سرقتی توانستم بدهکاری ام را بپردازم و با باقیمانده پول آن برای خانه خرید کردم و مواد مخدر شیشه خریدم و مصرف کردم.

قتل را قبول داری؟

نه، من فقط برای سرقت او را بیهوش کردم.

چطور دستگیر شدی؟

برای سرکشی به مغازه خواربارفروشی رفتم که پسر پیرمرد ۷۲ ساله و همسایه ها مرا دستگیر کردند.

بنا بر این گزارش، متهم با توجه به شکایت خانواده از وی به دستور بازپرس ویژه قتل در اختیار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

منبع: رکنا

ارسال نظر