|
کدخبر: 132386

حقوق معطل ۸ ساله کارکنان زندان‎‏‎‌‌ها پرداخت می شود

محمدمهدی حاج محمدی رئیس سازمان زندان‌ها گفت: اجرای قانون تسری را پیگیری کردیم تا حقوق معطل مانده ۸ ساله کارکنان زندان‎ها محقق شود.

جامعه حقوق معطل ۸ ساله کارکنان زندان‎‏‎‌‌ها پرداخت می شود

 محمدمهدی حاج محمدی رئیس سازمان زندانها در جلسه شورای مدیران با تبریک سالروز میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: این روز را روز اخلاق و مهرورزی نام‌گذاری کرده‌اند لکن اخلاق و مهرورزی در مأموریت زندانبانی نقش کلیدی و محوری دارد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرموده‌اند «زندان باید به آموزشگاه نیکی‌ها تبدیل شود»، ادام داد: چه کسی بهتر از یک زندان‌بان دلسوز و مهربان می‌تواند آموزگار و مربی این آموزشگاه باشد.

حاج محمدی افزود: متاسفانه این قشر غریب و مظلوم علی‌رغم خدمت پرافتخاری که دارند کمتر دیده می‌شوند، کمتر به حساب می‌آیند و کمتر مورد سپاسگزاری واقع می‌شوند.

رئیس سازمان زندان‌ها ادامه داد: زندان‌بانان عزیز گاهی مهربان‌تر از پدر و مادر می‌شوند کسانی را نگهداری می‌کنند که گاه خانواده‌هایشان نیز از تحمل آنها عاجزند هرچند در این مسیر مرارت‌ها می‌کشند، هم تیزی می‌خورند و هم سیلی، اما تحمل می‌کنند تا تحول ایجاد کنند، غصه می‌خورند تا غم و غصه‌ها را از بین ببرند. در طول خدمت ۳۰ ساله اسیر هستند تا دیگران را از اسارت نجات دهند و با اختیار خود رنج خدمت در زندان را قبول می‌کنند.

وی خطاب به کارکنان زندان‌ها گفت: شما هم پرستارید، اما نه پرستارِ یک بیمار بی رمق، پرستارِ بیماری که شما را آزار می‌دهد، دشنام می‌دهد؛ ما می‌دانیم که بعضی از شما در این خدمت پرتلاطم چه مظلومانه خدمت می‌کنید و سختی‌ها را به جان می‌خرید.

حاج محمدی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: با این همه قرار است عمده بار مسؤولیت اصلاح مجرمین که از وظایف قوه قضائیه است را شما عزیزان که به قول شهید والامقام عرصه زندانبانی سیداسدالله لاجوردی سربازان بی نام امام زمان (عج) هستید، به دوش بکشید.

عضو شورای عالی قوه قضائیه بیان داشت: ما زحمات شما را می‌بینیم و خود را مکلف می‌دانیم تحمل این سختی‌ها را برای شما آسان کرده و انگیزه‌های شما را تقویت کنیم.

رئیس سازمان زندان‌ها تصریح کرد: البته اینکه گفتم شما کمتر دیده می‌شوید را باید اصلاح کنم. خوش بحال کسی که خدا و اهل بیت علیهم السلام او را می‌بینند چرا که دیدن آنها ارزش دارد و ان‌شاءالله شما عزیزان در زمره کسانی باشید که در بین آسمانیان شناخته ترند تا بین زمینیان.

حاج محمدی بیان داشت: در راستای قدرشناسی و جبران رنج‌ها و محدودیت‌های شما و خانواده‌های عزیزتان بر این باوریم که اگر قرار است زندان‌بان بی نام باشد، بی نان نباشد؛ لذا اجرای قانون تسری را پیگیری کردیم تا حقوق معطل مانده ۸ ساله شما محقق شود.

وی در پایان با ابراز قدردانی از رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور نوبخت به دلیل موافقت و صدور دستور اجرای قانون تسری برای کارکنان سازمان زندان‌ها گفت: ان‌شاءالله شما عزیزان نیز بیش از گذشته پرتوان، پر امید با نشاط‌تر از گذشته از زندانیانی که به امید ما هستند دستگیری کنید چرا که دلسوزی، مهرورزی و جدیت امروز ما با زندانیان حتماً موجبات نجات ما را در روز واپسین فراهم خواهد کرد.

در این جلسه مدیران حوزه سلامت، اصلاح و تربیت در خصوص فعالیت‌های توسعه اشتغال و اقدامات حمایتی گزارش‌های جداگانه‌ای ارائه کردند.

منبع: فارس
  • حجت ارسالی در

    باسلام خدمت ریاست محترم زندانها جناب محمدی تسری برای شاغلین سازمان است یا بازنشستگان که عمری پر بار و مشقت را به دوش کشیدن ایا فکری برای انان شده یا خیر

  • حجت ارسالی در

    با سلام خدمت ریاست محترم سازمان زندانها جناب حاجی محمدی من در حال بازنشستگی هستم اونهایی که در سال 1391مشغول به کار در سازمان زندانها بودهاند تسری تعلق می گیرد یا به عدلت اداری شکایت کنیم

  • فریدون امیری ارسالی در

    کاش اون اعتبار معوقه۸ساله رو هم بدن ،بخدا ۵ ساله سر کارم با حقوق ۴ ملیون بنظر شما ۴ ملیون برای یه زندانبان زیاده که همه جا دم از حقوق بالای زندانبانان میزنن ،من که به گرفتن کاسه چ کنم چکنم افتادم کاش معوقه رو بدن

  • فریدون امیری ارسالی در

    بخدا قانون تسری اعمال نشه ارزش نداره برا ۴ ملیون این همه از زندانیان سیلی و فهش و ناسزا و ...بشنویم با اون همه بی خوابی و سختی کار من که امیدم به محقق شدن تصویب نهایی نه تنها فقط اعمالش بلکه پرداخت مع وقه ۸ ساله هستم با تشکر از ریاست محترم ز ندانهای کشور و زحمات فراوانشون🙏

  • فریدون امیری ارسالی در

    تسری حق زندانبانان عزیز هست متاسفانه به اون ۲ اداره ۸ ساله تعلق گرفته نوش جونشون ما که بخیل نیستیم اما اداره زندان که سخ تی کارش نیازی به گفتن نداره با اون همه ز ندانی شرور که تحمل کردنشون و حتی به نوعی ما که ۲۴ به ۴۸ کارمون تقریبا ۱۰ سال باه اشون زندگی میکنیم ،یعنی باید بعد ۸ سال ت ازه بعد این همه شکایت و بدبختی و مسیبت ف قط اعمال بشه ،من که تا ۸ سال معوقه پرداخ ت نشه به هیچ وجه از کارکرد دولت راضی نمی شم ،بخدا تا موقع بازنشستگی فرسوده و روان ی و بیمار اعصاب و روان میشم ،خدا به داد خانوادمون برسه که مارو تحمل میکنن با اون وضع اسفباری که از سر کار برمیگردم😞

  • جواد ارسالی در

    حقوق عامه کجاست که آقای رئیسی سنگشو به س ینه میزنه اول از دستگاه خودش شروع کنه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها