|
کدخبر: 124718

بیش از ۱۱ میلیون دانش آموز در شبکه شاد احراز هویت شدند

مشاور وزیر و مسئول شبکه شاد به تازگی در مورد قابلیت‌های جدید این شبکه و امکانات متنوعی که برای تسهیل کار دانش آموزان و معلمین به شبکه شاد اضافه شده است، مطالبی را بازگو کرد.

جامعه بیش از ۱۱ میلیون دانش آموز در شبکه شاد احراز هویت شدند

سید حسین الحسینی در مورد نسخه جدید شبکه شاد گفت: ظرفیت‌های تازه‌ای به نسخه جدید شبکه شاد اضافه شده و حالا این شبکه به یک پلتفرم کاملا آموزشی تبدیل شده است.

وی در مورد تغییرات نسخه جدید شبکه شاد با نسخه‌های پیشین این برنامه گفت: در نسخه جدید شبکه شاد، رابط کاربری بازسازی شده، همچنین قابلیت‌های احراز هویت و ایفای نقش کاربران، وجود محتوای آموزشی، حضور و غیاب، ارتباط زنده یک طرفه و دو طرفه، تماس تصویری و آموزش زنده به شبکه شاد اضافه شده است.

مسئول شبکه شاد ادامه داد: از دیگر ظرفیت‌های شبکه شاد می‌توان به ارتباط دو طرفه برای تکالیف دانش آموزان، آزمون ساز، ایجاد پروفایل برای دانش آموزان و معلم، اشتراک گذاری پیام‌ها، سوالات متداول و کلاس بندی اشاره کرد. این قابلیت‌های جدید شبکه شاد را به پلتفرمی تعاملی تبدیل کرده و کیفیت آموزش را ارتقا می‌دهد.

حسین الحسینی در مورد آمار و ارقام و همچنین استقبال استان‌ها از شبکه شاد توضیح داد: تا کنون بیش از ۱۱ میلیون و ۲۸ هزار دانش آموز در شبکه شاد احراز هویت شده‌اند. تعداد مدیران حاضر در این شبکه ۱۰۰ هزار و ۷۴۴ نفر است. تعداد معلمان شبکه شاد بیش از ۶۱۰ هزار نفر و تعداد مدارس موجود نیز بیش از ۱۱۳ هزار مدرسه است. تاکنون در شبکه شاد بیش از دو میلیون و ۴۶۵ هزار گروه ایجاد شده و تعداد پیام‌های ارسال شده به بیش از یک میلیارد و ۷۰۹ میلیون و ۸۰۹ هزار می‌رسد.

وی ادامه داد: استان‌های البرز، کرمانشاه، مرکزی، تهران، و شهرستان‌های تهران، قزوین، یزد و اصفهان بیشترین تعداد احراز هویت را در این شبکه داشتند.

منبع: پانا
  • منم معلمم ارسالی در

    امار ثبت نام خوب بلدین ایا کارایی جز ثبت نام داره نه هیچ کا ی نمیشه کرد فقط ثبت نام دیگه هیچ همش هنگ همش ریستارت و...‌ ج مع کنیین این مسخره بازیو هی میگن۱۱میلیون هزار نفر هم داخل ساد کار نمیکنن

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها