|
کدخبر: 123957

کتک‌کاری مدیران شبکه «من‌و‌تو» با مهمان

شبکه من‌وتو که مدتی از بورس حواشی رسانه‌های فارسی‌زبان دور افتاده بود این دوری را طاقت نیاورد و در اقدامی جالب جمعی از عوامل یکی از برنامه‌های این شبکه مهمان برنامه را کتک زدند.

جامعه کتک‌کاری مدیران شبکه «من‌و‌تو» با مهمان

فربد طلایی، کارشناس شبکه «من و تو» -که دفاع مستدل وی از جمهوری اسلامی ایران در روزهای اخیر خبرساز شده بود- در صفحه توییتر خود با اعلام کتک خوردنش توسط عوامل شبکه نوشت:« الان وسط برنامه روبه‌رو به من حمله فیزیکی کردن و چند نفری ریختن سرم و الان هم دارن تحویل پلیس می‌دهندم.» او دقایقی بعد با انتشار ویدیویی از بازداشت و ضرب و شتم خود در استودیویِ این شبکه خبر داد و با تشریح ماجرا از حضور کیوان عباسی، مدیر شبکه خبر داد و ظاهراً ماجرا با مدیریت مدیر شبکه من‌وتو اجرا می‌شده است. عوامل این برنامه که  طلایی از کتک خوردنش خبر داده است میزگردی است که مدعی است نظرات مخالف را هم پوشش می‌دهد اما گویا نظرات کارشناس برنامه در دفاع از سیاست‌های جمهوری اسلامی به مذاق آن‌ها خوش نیامده و تصمیم گرفتند در همان برنامه مهمان را تأدیب کنند.

او در توضیحات تکمیلی در یک ویدیو گفت: «در هنگام ضبط برنامه یکی از عوامل به صورت شدید به من توهین لفظی می‌کرد. من هم بخشی را جواب دادم ولی برخی را سکوت کردم. در این هنگام مدیر شبکه آمد داخل استودیو ومدعی شد ما به تو برنامه می‌دهیم و توهین‌های دیگری کرد. من میز برنامه را ترک کردم تا استودیو را ترک کنم که در این هنگام شش، هفت نفر من را کتک زدند و لباسم را پاره کردند و جالب است که پلیس را خبر کردند و پلیس هم که آمد و فیلم‌های کتک خوردن من را دید جانب آن‌ها را گرفت  و گفت آن‌ها از شما شکایتی ندارند و شما هم شکایت نکن»

مجید تفرشی، کارشناس حوزه تاریخ هم در واکنش به این اقدام نوشت: «چندی قبل که نجاح محمد علی گفت که از طرف «من‌وتو» تهدید به قتل شده و می‌خواستند کتکش بزنند، گفتم اغراق می‌کند و ممکن نیست متولیان یک شبکه اینطور رفتار کنند. امروز که شعبون‌خان‌ها، فربد طلایی را ظاهراً وسط برنامه کتک زدند، معلوم شد که نجاح شانس آورده و به لطف جثه بزرگ و سن بالایش نجات یافته است. اصلاً علاقه‌ای به صحبت درباره من‌وتو ندارم. چند‌بار دعوتم کردند برای شرکت در برنامه‌هایشان که نپذیرفتم. دلیلش هم عمدتاً شخصیت نازل این شبه شبکه بود. امروز صبح ظاهراً وسط ضبط برنامه، مدیر و مسوولان گردن کلفت شبکه، با بازگشت به سوابق درخشان بزن و بکوب خود، فربد طلایی را کتک زده‌اند.»

 شبکه من‌وتو در سالهای اخیر به بحران مخاطب مواجه‌شده است و اکنون خیلی مخاطبی ندارد. از سویی دیگر در سال‌های اخیر این شبکه کاملاً رویکرد خود را علناً در تقابل با جمهوری اسلامی و نظام حاکم آن عیان کرده و برنامه‌هایش هم آشکارا در این جهت تولید و ساخته می‌شود هر چند ابتذال و سطحی بودن بخش اعظم برنامه‌های آن باعث شده که بیشتر سمت مسخره بازی و توهین و تمسخر به فرهنگ و مردم ایران ومسوولان نشانه رود که نشان می‌دهد نگاه این برنامه به مردم ایران چگونه انجام می‌شود. وابستگی‌های این شبکه به سلطنت‌طلب‌ها هم به قدری عیان است که مستندهای این شبکه کاملاً در دفاع از شاهان منفور ایران ساخته می‌شود و چند برنامه اختصاصی هم به خاطره سازی از آن دوران می‌پردازد.

این اتفاق باعث شد که کاربران فضای مجازی واکنش‌های جالبی نشان دهند و سوابق مدیران این گروه برای مخاطبان‌شان بیان کنند. یکی از کاربران نوشته‌است: «شبکه من‌وتو از همون اولش هم اوباش‌سرا بود: یه مشت کفتار که تا وقتی که توی ایران بودند، کارچاق‌کن و بسازبنداز بودند و تهِ تحلیل‌شون «اینم کار خودشونه» بود؛ الآن رفتن اونجا و به‌جای اینکه رکابی‌پوشیده، بعد از خوردن عرق و جوج افاضه‌کنند، کت‌شلوار پوشیدند و روبه‌روی دوربین تفت‌میدن!»

یکی دیگر از کاربران هم به رفتارهای این شبکه اشاره کرده و نوشته است: « بی‌آبروتر از #من‌وتو و اوباش‌تر از طرفداران من‌وتو تاریخ ایران به خودش ندیده است» دیگری ادعای آزادی بیان این گروه را به چالش کشید و نوشت: « تودل آزادی بیان  ریختن سر کارشناس برنامه کتکش زدن! که چرا حرف مخالف می‌زنی!  فردا ایران دستشون بیوفته چیکار میکنن» و دیگری هم اینگونه نوشت: « ما خیلی وقته که متوجه خباثت، مزدوری و  اعمال ضد ملی شبکه من‌وتو شده‌ایم. آن‌ها تحمل صدای مخالف و حقانیت ایران را ندارند. آن‌ها ادعای آزادی بیان دارند، شبکه من‌وتو دشمن آزادی، تعالی و شکوه ایران و ملیت ایرانیان است.»

یکی از کاربران هم اینگونه ماجرا را تشریح کرده است: «تلویزیون #من‌وتو کارشناس دعوت کرده چون کارشناس باب میلشون حرف نمی‌زده حمله کردن بهش و لباساشو پاره کردن; الانم کارشناس تو بازداشته. روح ابوبکر البغدادی اون دنیا برای لحظاتی به خودش افتخار میکنه که دیگه آنقدرم وحشی نبوده» یکی دیگر هم اینگونه واکنش نشان داده است: 

«اگر برای اجرای برنامه به شبکه #من‌وتو می‌آیید، لطفاً با خود سند و پنجه بوکس همراه بیاورید. - باتچکر - کیوان عباسی».

منبع: صبح نو
  • ناشناس ارسالی در

    باشه مثلا ماهم نمیدونیم تو از مهره های ا صلی هستی. اونم وقتی که دروغهات کاملا آشک ار هست. چون امکان نداره اون آدمای باسواد که کاملا از تو سر تر هستن بخوان بزننت. که اگرم بزننت چون از مهره های اصلی هستی نوش جونت.

  • حمید ارسالی در

    واقعا از این خبر ناراحت شدم
    این شب که بسیار آماتور برخورد کرده
    و مطمئ ن هستم ضربه سختی خواهند خورد

  • کارمند ۵۷ ارسالی در

    اصلا کتک خورده .... تو هم بگو خورد...! ش ما که مخالفین تون رو دسته دسته میکشید چی ؟ تاریخ اعدام های دهه ۶۰ رو فراموش نمیکن ه؟!

    • سجاد ارسالی در

      گیرم که حرف شما درست جمهوری اسلامی مخالف ین خودشو می‌کشه ایا فکر نمی‌کنید دوستان در منو تو هم همین کارها رو انجام میدن یع نی حذف فیزیکی یک مخالف پس ادعای دموکراسی شون دروغه محضه

  • ناشناس ارسالی در

    به نظر من که باید بیشتر از این کتکش میزدند

  • علی امیری ارسالی در

    کثیف ترین شبکه با کثیف ترین مجریان و مدی ران...من و تو سرتا پا تعفن

ارسال نظر