|
کدخبر: 121623

بانک شماره موبایل رایگان

برای همۀ ما این اتفاق افتاده است که بعد از شنیدن صدای پیامک گوشی با کنجکاوی آن را باز کرده و با یک پیامک تبلیغاتی روبه‌رو می‌شویم. در بیشتر موارد وقتی سرشماره را می‌بینیم ترجیح می‌دهیم آن اس‌ام‌اس را اصلاً باز نکنیم چون می‌دانیم جیب ما را هدف گرفته است. حتی با این‌که دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را برای خودمان مسدود کرده‌ایم، باز هم پیام‌هایی به این شکل برای ما ارسال می‌شود.

جامعه بانک شماره موبایل رایگان

در بیشتر موارد افراد تصور می‌کنند که این پیامک‌ها را از روی عمد برای آن‌ها ارسال می‌کنند؛ یعنی مثلاً صاحب آن کسب‌و‌کار به هر نحوی شمارۀ شخص را به‌ دست آورده است و برای او چنین پیامکی را ارسال کرده است. در صورتی که اصلاً چنین موضوعی صحت ندارد و در حال حاضر، بانک شماره موبایل به صاحبان کسب و کار ارائه می‌شود تا بتوانند تبلیغات خودشان را انجام دهند.

بانک شماره موبایل، کار را برای صاحبان تبلیغات راحت‌تر کرده است و برای افرادی که آن پیامک را دریافت می‌کنند، ناراحت و بغرنج! البته برای این‌که بتوانید از تبلیغ پیامکی به هدف خودتان برسید و بازده خوبی بگیرید، باید حتما خلاقیت زیادی به‌خرج دهید. به‌طوری که با توجه به امکانات مختلفی که بانک شماره موبایل ارائه می‌دهد و با استفاده از هوش و ذکاوت خودتان می‌توانید بیشترین بازدهی و سود را از طریق ارسال پیامک‌ انبوه تبلیغاتی داشته باشید.

اگر شما جزو کسانی هستید که می‌خواهید با استفاده از پیامک‌های تبلیغاتی، کسب و کار خود را رونق دهید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا علاوه‌بر آشنایی کامل شما با بانک شماره موبایل آن را به صورت رایگان در اختیارتان قرار دهیم.

بانک شماره موبایل چیست؟

بانک شماره موبایل، شامل تمامی شماره موبایل‌های موجود در اپراتورهای جامع کشور مانند، ایرانسل و همراه اول است. یک بانک شماره موبایل، اطلاعات تمامی شماره موبایل‌ها را در همۀ استان‌ها و شهرستان‌ها در سرتاسر کشور پوشش می‌دهد. این یعنی اصلاً مهم نیست که شما در کجای ایران قرار دارید، این امکان برای شما فراهم است که بتوانید در هر استانی، شماره تلفن‌های مربوط به آن را به‌دست آورید.

منظور از اطلاعات در بانک موبایل، نام و نام خانوادگی صاحبان تلفن همراه و همچنین اطلاعات شغلی آنهاست که در کنار شماره موبایل‌ها ثبت می‌شود و شما می‌توانید بر این اساس مخاطبان خود را انتخاب کنید و بازدهی زیادی را از آن خود کنید.

بانک شماره موبایل، همیشه به‌روزرسانی می‌شود. این یعنی که همواره شماره‌های خاموش که دیگر استفاده‌ای از آن‌ها نمی‌شود را شناسایی می‌کنند تا پیامک‌های تبلیغاتی به آن‌ها ارسال نشود و در هزینه‌های شما هم صرفه‌جویی شود.

شما برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی نیاز به یک بانک شماره موبایل دارید که در بازار به فروش می‌رسد و قیمت  بالایی هم دارد. اما ملی پیامک، بانک شماره موبایل رایگان را برای شما ارائه می‌کند و می‌توانید از آن استفاده کنید.

بانک شماره موبایل در دسته‌بندی‌های متفاوت ارائه می‌شود

احتمالاً  شما هم شاهد پیامک‌های تبلیغاتی مرتبط با زمینۀ شغلی و مربوط به شهر یا هر گروه دیگری از جامعه که شما عضو آن هستید باشید و این سوال برایتان پیش آمده است که صاحب آن تبلیغ از کجا این اطلاعات را دریافت می‌کند. این دقیقاً همان کاری است که بانک شماره موبایل انجام می‌دهد.

 همانطور که بالاتر هم به آن اشاره کردم، مواقعی  هم وجود دارد که تبلیغ موردنظر فقط مخصوص افراد خاصی است. در این موارد، ارسال آن‌ها به‌صورت عمومی و انبوه، کار بیهوده‌ای است و باعث ایجاد هزینۀ اضافی می‌شود. بانک شماره موبایل به شما این امکان را می‌دهد که پیامک تبلیغاتی خود را به گروه‌های کوچکتری از جامعۀ کلی آن ارسال کنید.

بانک شماره موبایل رایگان ملی پیامک اطلاعاتی در مورد صاحبان شماره موبایل دارد که شما می‌توانید با توجه به این اطلاعات و نوع تبلیغ خود، مخاطبانتان را به همان شکلی که می‌خواهید گلچین کنید. برای مثال اگر تبلیغ شما در مورد معلمان یک شهر یا استان به‌خصوص است، می‌توانید به‌راحتی این دسته از افراد را به‌عنوان مخاطب تبلیغ خود انتخاب کنید و پیامک صوتی یا متنی موردنظر خودتان را برای آن افراد ارسال کنید.

دسته‌بندی بانک شماره موبایل فقط شامل مشاغل و اصناف یا شهر و استان نمی‌شود، بلکه تنوع بسیار زیادی دارد. شما می‌توانید پیامک‌های تبلیغاتی خود را براساس کد پیش شماره، سن و جنسیت افراد و کدپستی منطقه بفرستید.

 از مزیت‌های بانک شماره موبایل این است که هم گروه‌های بزرگ و هم گروه‌های کوچکی از افراد را شامل می‌شود. مثلاً شما می‌توانید بعد از انتخاب دسته‌بندی موردنظر، پیامک تبلیغاتی خود را برای تمام شماره موبایل‌های آن دسته در سراسر کشور بفرستید یا فقط افراد یک شهر یا استان که جزو آن دسته‌بندی هستند را به‌عنوان مخاطب خودتان قرار دهید.

با ملی پیامک، موفقیت کسب و کار خود را تضمین کنید.

برای یک کسب‌و‌کار، انواع مختلف روش‌های تبلیغی وجود دارد که اگر به‌درستی پیاده‌سازی شود، بازدهی و موفقیت زیادی در پی خواهد داشت. تبلیغات پیامکی از طریق بانک شماره موبایل هم یکی از این روش‌ها است که باید به‌درستی پیاده‌سازی شود.

با کمک بانک شماره موبایل رایگان ملی پیامک می‌توانید به شماره‌های مختلف افراد در سرتاسر کشور دسترسی داشته باشید و تبلیغات هوشمندانۀ خودتان را شروع کنید.

فقط کافیست که سری به آدرس www.melipayamak.com بزنید یا با شماره 02163404 داخلی 1 تماس بگیرید. کارشناسان ملی پیامک از ساعت 8 صبح تا 22 ساعت پاسخگوی شما عزیزان هستند.

عنوان متا: کاملترین بانک شماره موبایل را از ما بخواهید!

توضیحات متا: مجموعه بانک شماره موبایل ملی پیامک نه تنها کامل است بلکه کاملاً رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها