|
کدخبر: 118519

آمپول اشتباهی دکتر تهرانی را کشت

خانم پزشک تهرانی در ماجرای عجیب به کام مرگ فرو رفت.

جامعه آمپول اشتباهی دکتر تهرانی را کشت

ساعت ۴ بعدازظهر یکشنبه ۲ شهریور ماه امسال ماموران کلانتری ۱۳۵ آزادی در جریان مرگ مرموز خانم دکتری قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به بیمارستان اعزام شدند.

ماموران با حضور در بیمارستان پی بردند که این زن جوان پزشک عمومی است و در یک درمانگاه مشغول به کار بوده و شامگاه شنبه وقتی به خانه می رود عنوان می کند که حال خوبی ندارد و با رفتن به اتاقش استراحت می کند اما صبح روز بعد وقتی خانواده اش به سراغ وی می روند متوجه حال وخیم دخترشان شده و او را به بیمارستان منتقل می کنند که وی به کام مرگ فرو می رود.

مرگ معمایی خانم دکتر تهرانی

بدین ترتیب بازپرس واحدی از شعبه ۱۱ دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا تیمی از ماموران برای تحقیقات ویژه وارد عمل شوند.

یکی از دوستان پزشک جوان به ماموران گفت: شب قبل از حادثه با هم در واتس اپ چت می کردیم و عنوان کرد که حال خوبی نداشته و به خاطر سردرد و احساس سرما خوردگی یک آمپول تقویتی و مسکن به خودش می زند اما سرنگی که با آن قصد تزریق داشته در کنار سرنگ داروی فردی بود که سرطان داشته و همین موضوع باعث شده تا به صورت اشتباهی آمپول فرد سرطانی را به خودش تزریق کند.

وی افزود: حتی به او پیشنهاد دادم که به یک پزشک مراجعه کند اما پزشک جوان عنوان کرده که پس از یک استراحت کوتاه حالش بهتر می شود و فردا صبح هم شیفت درمانگاه است.

بنا بر این گزارش، بازپرس واحدی در این مرحله دستور داد جسد زن جوان به پزشکی قانونی منتقل شود و تحقیقات در خصوص مرگ پزشک تهرانی ادامه دارد.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها