|
کدخبر: 113459

فوری/ لغو کنکور سراسری کلید خورد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ‌طرح دوفوریتی مجلس برای تعویق کنکور کارشناسی ارشد و سراسری یکشنبه هفته آینده در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود.

جامعه فوری/ لغو کنکور سراسری کلید خورد

زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:‌ با توجه به سیل مطالبات بسیار زیاد داوطلبان برای تعویق کلیه کنکورها پیگیری‌هایی از طریق وزارت علوم و وزارت بهداشت داشتیم که خروجی همه پیگیری‌ها این است که در کنکور ارشد و سراسری چند راهکار مدنظر باشد.

وی افزود:‌ عمدتاً داوطلبان مطالبه تعویق کنکور را داشتند و این می‌تواند در دستور کار هفته آینده مجلس قرار گیرد.

طرح دوفوریتی مجلس برای تعویق کارشناسی ارشد و سراسری

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اعلام خبر طرح دو فوریتی پیشنهادی مجلس برای تعویق کنکور ارشد و سراسری عنوان کرد: یک طرح دو فوریتی برای تعویق کنکور کارشناسی ارشد، کارشناسی و برد تخصصی پزشکی در مجلس تهیه و آماده شده است که در نظر داریم هفته آینده در صحن علنی مجلس مطرح شود.

الهیان ادامه داد: طرح مذکور به عنوان یک گزینه می‌تواند در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: البته راهکارهای دیگری پیشنهاد شده از جمله اینکه داوطلبان در چند روز و طی روزهای متوالی آزمون بدهند از این جهت که تعداد جمعیت کمتر شود و در یک فاصله‌گذاری مناسب و رعایت دقیق پروتکل‌ها اقدام گیرد که این هم می‌تواند یک گزینه باشد.

ورود مرکز پژوهش‌های مجلس به موضوع تعویق کنکور

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقرر شده است با کمک مرکز پژوهش‌های مجلس و نظر تخصصی کارشناسان موضوع تعویق کنکور و پیشنهادی که آماده شده بحث و بررسی شود تا بر این اساس یکشنبه آینده به تصمیم برسیم.

الهیان با بیان اینکه طرح دو فوریتی پیشنهادی مجلس برای تعویق کنکور ارشد، سراسری و آزمون‌های تخصصی پزشکی برای یکشنبه هفته آینده در صحن علنی مجلس آماده و مطرح است، گفت: طی صحبتی که با آقای زاکانی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس داشتیم مقرر شد نظرات کارشناسی مرکز پژوهش‌های مجلس را هم دریافت کنیم تا جوانب مختلف بحث تعویق کنکور دیده شود و داوطلبان متضرر نشوند.

سلامت داوطلبان برای مجلس اولویت است

وی افزود: آنچه مسلم است قطعاً برای مجلس سلامت داوطلبان و حفظ سلامتی آنها یک اصل است و تمام تصمیماتی که گرفته می‌شود مبنی بر این است که اولویت اصلی سلامت داوطلبان باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس اضافه کرد: نظر رئیس کمیسیون آموزش مجلس درباره برگزاری کنکور در موعد مقرر که در رسانه‌ها مطرح شده مورد قبول ما نیست و نگرانی جدی داوطلبان و خانواده‌های آنها مدنظر ما است و ما بر این اساس تصمیم خواهیم گرفت.

الهیان در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد:‌ در مورد آزمون دکتری نیز امروز با معاون پارلمانی وزارت علوم تماس گرفتیم و صحبت کردیم ما گزارشی از ایشان خواستیم برای اینکه نحوه برگزاری آزمون دکتری به چه نحوی خواهد بود با توجه به نگرانی‌های جدی داوطلبان آزمون دکتری که او اشاره کرد که وزارت علوم و سازمان سنجش عزم خود را جزم کردند که تمام پروتکل‌ها رعایت شود.

وی گفت: مطالبه ما از وزارت علوم و پیغامی که برای آقای وزیر و رئیس سازمان سنجش دادیم این بود که خیلی دقیق باید پروتکل‌ها فردا رعایت شود و فاصه‌گذاری به طوری جدی رعایت شود که این قول را دادند که با توجه به محدود داوطلبان آزمون دکتری امکان فاصله‌گذاری مناسب وجود دارد و سالن‌هایی که در نظر گرفته شده سالن‌هایی است که تهویه مناسب را دارد.

احضار وزیر علوم به یک شرط

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که با توجه به تصاویر ارسالی مبنی بر عدم رعایت پروتکل‌های مشخص شده از سوی وزارت علوم در محل برگزاری آزمون‌های دکتری تصریح کرد: وزیر علوم این قول را داده است که سالن‌هایی با تهویه مناسب و با فاصله‌گذاری مناسب و ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده را مدنظر قرار دهند. ما این را هم اعلام کردیم در صورتی که این پروتکل‌ها فردا جدی گرفته نشود قطعاً وزیر علوم مورد سؤال مجلس واقع خواهد شد و به مجلس فراخوانده خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: بنده به عنوان پزشک متخصص به داوطلبان محترم آزمون دکتری توصیه می‌کنم استرس، اضطراب و نگرانی نداشته باشند چرا که اضطراب و استرس و نگرانی باعث ضعف سیستم ایمنی و ابتلا به کرونا خواهد شد از این جهت با قول‌هایی که وزارت علوم و سازمان سنجش داده‌اند امیدواریم که آزمون مناسبی با رعایت کلیه پروتکل‌ها انجام شود که وزیر علوم عنوان کرده مواد ضدعفونی لازم برای محل‌های آزمون دیده شده و کلیه سالن‌های محل برگزاری ضدعفونی خواهد شد.

  • دیاکو ارسالی در

    لا الە الا اللە
    پس حق افراد بدبختی که یکسال درس خوندن چی میشه
    نمایندگان ،شما دارید حق ناس را ضایع می کنید
    کنکور برگزار بشود کسانی که یکسال زحمت کشیده اند آزمون بدهند و بقیه اصلا سر جلسه نیایند
    والا من اگه کنکور برگزار نشه فرصت نمیدم کرونا بیاد سراغم خودم با روی گشاده میرم سراغش

    • نازنین ارسالی در

      بخدا درست میگی
      من یکساله شب و روزم یکی شده از تمام خوشیهام گذشتم
      بای د کنکور بدممممممم

    • نازنین ارسالی در

      بخدا درست میگی
      من یکساله شب و روزم یکی شده از تمام خوشیهام گذشتم
      بای د کنکور بدممممممم

    • خسته ارسالی در

      خاهشن کنکور رو برگزار کنید بابا خسته شدی ممممم
      هرکی نخاست نیاد کنکور بده

    • Seagate ارسالی در

      مغز من دیگ جا نداره
      بیاد بگیردید دیگ نمیتونم بخونم
      زود تربگیرد

    • farzad ارسالی در

      دوست عزیز. یجوری میگی خوندی هر کی ندونه فکر میکنه الان میری میترکونی. اگر واقعا کنکوری بودی از خدات بود که کنکور عقب بیو فته تا بیشتر دوره کنی

    • یک مادر ارسالی در

      هر کس که ترس از کرونا داره در کنکور شرکت نکنه.چرا حق بقیه باید ضایع بشه؟این چه ع دالتی هست؟

    • ا ارسالی در

      خجالت بکش
      مثل اون کسی حرف میزنی که تو کشتی میگه میخوام زیر صندلی خودمو سوراخ کنم به بقیه چه ربطی داره.
      امسال مافیای کنکور رو شکست میدیم

    • جنک ارسالی در

      مشکل از خودتون بوده که همه چیزتونو گذاشت ین پای یه آزمون و زندگی نکردین حالام میخ واین بخاطر همون آزمون علاوه بر زندگی خود تون زندگی دیگرانم فدا کنید

    • الهام ارسالی در

      به خدا ماهم خسته شدیم
      هرکی میترسه نده دیگه
      نه به تعویق کنکور

    • ی کنکوری بشدت خسته ارسالی در

      اقا این چ وضعشه کنکوری برگزار کنین ما خس ته شدیم اصلا مسئولا حال مارو میفهمن تابس تونمونو فقط داریم میخونیم .اینهمه داوطلب میگن برگزار کنین نمیفهمن بعد چن نفر ک م یگن لغو شه سریع میخان لغو کنن.ما همین ال انم کلی خوندیم مغزمون جا نداره درسا همش تکراری.مسئولان یکم تفکر...

    • عرفان ارسالی در

      پس حق اونایی که دوسال برای المپیک تمرین کردن چی شد؟؟شماهم باید مثل بقیه ضرر بدید دیگه ....#تعویق_کنکور_سراسری

    • مبینا تبیانی ارسالی در

      هممون زحمت کشیدیم
      ولی دیگه خسته شد یم واقعا نمیدونم چرا اینجوری میکنن حق حذ ف ک ندارند شرط معدل هم که نمیشه
      پ س زودتر یه تصمیم درست بگیرند

    • علی ارسالی در

      کنکورچط

    • پریسا ارسالی در

      سلام خدمت تمام نماینده های محترم
      م ن یه پشت کنکوری نظام قدیم از دبیرستان نم ونه دولتی هستم امسال آخرین سالی هست که ب رای هدفی که واقعا عاشقشم میتونم کنکور بد م.از شما درخواست دارم کنکور رو به تعویق بندازید این آخرین شانس منه دل بخواهی که نیست سه سال عمرمو گذاشتم بعد کنکور ندم.ب ه عنوان یه کنکوری هرچی زمان بیشتر بشه تم رین و تکرار ما روی نقاط ضعف و قوتمون بیش تر میشه درسته استرس کنکور بیش از یکسال ب اماست اما زندگی و آینده من و خانوادم،سلا متی خودم و عزیزانم از همه چی مهمتره.آخه چطوری توی دمای50درجه بوشهر با شرجی هوا 4 ساعت با پنجره باز کنکور بدیم. چطوری 4ساع ت نه آب و نه یه شکلات نخوریم 4ساعت مغزمو ن داره کار میکنه مگه میشه برای هیچ چیزی ماسکمونو برنداریم.برگزاری کنکور یه حماقت بزرگه توی این شرایط.به وزیرعلوم هم بگید اگه پروتکل های سختگیرانه جواب میداد این همه اعضای محترم کادر درمان با اون وسایل ایمنی و لباسها فوتی نمی دادن.اگه پروتکل جواب میداد موج دوم بعد از امتحانات نهای ی دوباره شروع نمیشد.توی این کشور همه به اندازه کافی بدبختی دارن با زندگی بچه ها بازی نکنید.آقای وزیر اگه اینقد اصرار دار ی که ما رو جوان مرگ کنی بیا جنوب کشور تو هم 4ساعت کنکور رو کنار ما باش.شما که برا ی جون ما دواطلبا هیچ ارزشی قائل نیستی ام ا نگران نباش کرونا گرفتی و خدایی نکرده ف وت کردی خودم دیه شما رو به پرداخت میکنم.
      #تعویق_کنکور_سراسری
      نمایندگ ان عزیز به خاطر انسانیت و سلامتی جوانان کنکور را تا شرایط مساعد به تعویق بیندازی د.وبه جای حمایت از جیب مافیا کنکور از سل امت داوطلبان کنکور حمایت کنید
      #تعو یق_کنکور۹۹

    • علیرضا ارسالی در

      ببین قشنگ مشخصه از طرف مافیای کنکوری. چو ن برای کنکور هر چی بخونی بازم کمه و دنبا ل فرصتی که بیشترم بخونی. جیبت خالی میشه اگر مردم از بهمن برن دانشگاه. توف به شرف ت . انسانیت کجا رفته

    • نورعلی داروندی ارسالی در

      تو را به خدا نمایندگان در کنکور لابی گری را بکار نبرید وبیشتر از این مملکت را خر اب نکنید بگذارید کنکور سر وقت خودش برگزا ر شود با احساسات داوطلبان وخانواده ها با زی نکنید این دل سوزی شما درد خود لابیگری های پشت پرده دان می خورد

    • Kia ارسالی در

      بروپس مگه به حرف توعه

    • ناشناس ارسالی در

      تو رو خدا کنکور رو لغو نکنید
      یکسال دارم میخونم دیگه خسته شدم
      تازه شه ریور باید خودم رو برای سربازی معرفی کنم و تمام تلاشای این مدتم هدر میره
      اگ ر واقعا جوونا براتون مهمند اینقد با روحش ون بازی نکنید

    • شهره ارسالی در

      با سلام ..روی سخنم با سازمان سنجش.اگر کنکور ب تعویق بیفته دانش اموزان با آرامش بهتری شرکت میکنن و سلامتیشونم در خطر نیست و امکان رقابت سالم تری ب وجود میاد و اگ کنکور لعو نشه خیلیا از ترس کرونا هم ک شده کنکور شرکت نمیکنن و ی سری سودجو وارد دانشگاه میشن و اونا هم ک شرکت میکنن با استرس کنکور میدن و رقابت اصلا جالب نیست و سلامتی دانش اموز و خانواده ب خطر میافته ‌فکر عوامل بیمارستان هم باشید ک واقعا از خیل بیمارها خسته شدن

    • پدر ارسالی در

      من مخالف برگزاری کنکور در این اوضاع هستم .یا معدل لحاظ شود یا به تاخیر بیفتد.آنکس که جان و سلامتی فرزندش برایش اهمیت ندار د و یا آنقدر ناآگاه است که به ذهنش خطور نمیکند با برگزاری کنکور جان هزاران فرزند جوان ایران به خطر خواهد افتاد، میگوید م وافق برگزاری کنکوریم.کافیست فقط یک فرد ن اقل بدون علامت در اتاق باشد که در مدت ۳ ساعت بقیه بچه ها در همان اتاق مبتلا شو ند،میدانید چه فاجعه ای به بار خواهد امد؟ بالاخره هر نفر برای یکبار هم که شده ماسک را در میاورد و اب میخورد بهرحال همه از فضای اتاق تنفس میکنند،حتی مراقبین.یکم تف کر لازم داره فقط همین.

    • محمد ارسالی در

      همه زحمت کشیدن و درس خوندن ولی یه سوال میکنم ازت اگه کرونا گرفتی و به خاطر کنکور خدای نکرده یه نفر از خونوادت از تو گرفت و فوت کرد جواب وجدانت رو چی میگی بعدشم گیرم بهترین دانشگاه کشور قبول شدی چطوری با این وضعیت میشه رفت یه استان دیگه و ثبت نام کرد این که خودش باعث پخش بیشتر ویروس میشه کنکور و بقیه تجمعات رو بندازید بعد تموم شدن کرونا جلوی این بی فکری ها رو نگیرید مطمئن باشید روزی ۴۰۰ نفر کشته تو کشور ثبت میشه

    • شهرسبز ارسالی در

      کنکور برگزار نشه لطفا چون جون آدما از درسخوندن بعضیا خیلی مهمتره

    • دیبا ارسالی در

      همین کسانی که می گویند کنکور باید در تار یخ گفته شده گرفته ‌شود همه همه شون دکتر های آینده اند خخخخخخخخخخ

    • احمد ارسالی در

      نظر همه محترمه ولی کسی که خونده باشه مخا لف برگزاری کنکور نیس . خیلی ازینایی که م یان اینجا جو میدن خودشون تو خیابون ولو ا ن . آخه الان برگزار نشه دیگه کی میخواد ب رگزار شه. بخوانم معدلیش کنن خیلی بی عدال تی میشه چون معدل 15 یه جا ممکنه برابر مع دل 19 یه جای دیگه باشه .

    • صالحی ارسالی در

      سلام وقت همه داوطلبای کنکور بخیر واقعا ا ین روزا خیلی خسته کننده هس اما می ارزه چ ون شاید ی روزی کرونا رفت راحت تر میتونیم کنکور بدیم اما چه فایده حالا کنکور برگز ار بشه و نفر اول هم بشی ولی روز اعلام نت ایج بگن رتبه اول فلان رشته بر اساس کرونا فوت کرده خواهش میکنم جامع نگر باشیم 😢😢😢

    • Hani ارسالی در

      شما حرف نزنی بهت نمیگن لالی .جونت برات م همتره یا ایندت؟وقتی کرونا بگیری تو سالن کنکور بیای خونه منتقل کنی ب خواهر برادرت یا پدرمادرت و شاهد خدانکرده پرمر شدنشون بشی اون اینده لعنتیت نمیتونه زنده شون ک نه.بفکر خودت نیستی ب فکر جون بقیه مردم ب اش من آسم دارم و دو ساله پشت کنکورم وکام لا هم خوندم ولی این دلیل نمیشه که جون خو دم و بقیه مردم چون پول موسسات کنکوری داد مو بخاطر بندازم .یکم قبل اینکه حرف بزنید لطفا فکر کنید

    • ناشناس ارسالی در

      با سلام دیگه اقایان مجلس بس است شما ها با عقب انداختن کنکور فکر بچه ها نیستید چون با این کار با اعثاب وروان جواگها بازی می کنید بچه ها خسته شدند از عقب انداختن کنکور بیمار شدن انها به شما هیچ ربطی نداره این سیاست دولت امروز است با جوانها بازی نکنید شما دولتیان فقط فکر اغتشاش هستید تا خر خودتان از پل بگذرد بس است بازی با مردم

    • پشت کنکوری ارسالی در

      یعنی چی هرکس میترسه نیاد اون کسی هم که کامل خونده و مطمئنه ک رتبه میشه نمیخواد با کرونا آینده اش رو نابود کنه همیشه هم دانش آموز جماعت از درس خوندن گله داره نمیشه که بخاطر نفهمی یه عده ای جون خودمون و خانواده رو بخطر بندازیم

    • مینا ارسالی در

      من اعتقاد دارم این تعداد افراد نسبتا یک دهم ما موافق های تعویق کنکور یا واقعا کنکوری نیستن
      یا اون سیاه لشکری هایی هستن که خودشون نمی خونن میخوان اعصاب ما ها رو خرد کنن
      آخه مگه میشه یه کنکوری واقعی هیچی عقب مونده نداشته باشه
      فقط
      تو رو خدا فردا مشخص کنید که به تعویق می اندازید من دایی ام دکتری داشت میگفت خیلیی بد بود همه تو هم واسه وارد شدن
      یه عالمه تقلب
      تعویق .. تعویق ... تعویق ....
      هر چه زود تر اعلام کنید فقط از بلا تکلیفی در بیایم
      من به درایت شما ایمان دارم

    • ناشناس ارسالی در

      وقتی بمیری چی ولی اگه زنده بمونی بازم می تونی کنکوربدی

    • R ارسالی در

      تو اگه واقعا درسخون بودی اجازه نمی دادی تو این شرایط که تقلب انقدر راحت شده حقت ضایع بشه بازرسی بدنی که نمیکنن کسایی که اینکاره اند مثل آب خوردن حق ما رو ضایع میکنن کاش یه کم اونورتر از نوک دماغتو میدیدی
      البته اگه داوطلب نما نباشی🙄🙄🙄

    • مهدی ارسالی در

      کسی که کرونا داشته باشه و در جلسه کنکور حاضر باشه ویروس کرونا رو میتونه به همه ا نتقال بده و از طریق وسایل سرمایشی کل محی ط رو آلوده کنه

    • نفس ارسالی در

      سلامت داوطلبان از همه چیز مهم تر است..

    • Saba mokhtari ارسالی در

      ما اگه کرونا بگیریم بمیریم هیچ کدوم شماه ا که میگید کنکور بدیم کنکور بدیم خون ما رو گردن نمیگیرید دولت باید انقدر بفهمه ک ه واقعا با برگزاری کنکور کشتار دسته جمعی راه میندازه هرچقدر هم که بهداشت رعایت ب شه نمیشه در مکان عمومی و شلوغ از کرونا پ یش گیری بشه هیچ‌مشکلی پیش نمیاد اگه یک س ال دور تر دکتر و مهندس و..... بشیم ولی ب ا برگزاری کنکور خیلی خانواده ها داغ دار میشن خیلی از همین دکتر و مهندسای آینده میمیرن کاش مسولان بفهمن

    • Saeed ارسالی در

      کنکور رو بگیرید ۴ ساله می خونم هرکه میخو اد بیاد هرکی میترسم نیاد یارو میتونه بده عروسی ولی نمیاد کنکور مگه داریم

    • علی ارسالی در

      خسته شدیم کنکور بر گزار کنید

    • یک کنکوری هستم ارسالی در

      لطفاکنکوررا امسال برگزارنکنیدخیلی خیلی خ طرناک است
      بخداقسم اگربرگزارشودخیل ی ازجوانان کرونا میگیرندوه چقدراحتمال اس ت که کشته بدهیم خواهشن برگزارنکنید.
      براساس سوابق تحصیلی دانشجوبرگزارکنید.

    • EIX ارسالی در

      Clx

    • ... ارسالی در

      دقیقا هر کی نمیخاد نیاد اصلا کرونا بگیرم بهتر از اینه که یکسال زحمتم هدر بره
      اونایی که میگن داوطلب واقعی هر چی بیشتر زمان داشته باشه بیشتر میخونه درست میگن اما یک سال و دو ماه کم نیس حالم دیگه از کتابا بهم میخوره در جواب اون دوستی هم که میگن همه دکترن از بقیه خبر ندارم ولی جوری درس خوندم که رتبه ام دورقمی بشه

    • ناشناس ارسالی در

      الان نمیدونم این حرف های بچه‌گانه از رو بی‌خردی بوده یا تو خونه حوصله ت سر رفته وخواستی یک هیجان چند ساعته واسه خودت درس ت کنی الان دقیقا خودت هم متوجه شدی چی گف تی واقعا خودت فهمیدی الان...
      بری ک نکور بدی چون خسته شدی و یکسال زحمت کشیده خدایا همه طنز گو لطیفه گو شدن چی میگی ه مشهری چی میگی قربونت به همین سادگی و مسخ رگی که گفتی نیست بریم کنکور بدیم چون خست ه شدیم حاجی به خودت بیا نکنه تو غار زندگ ی میکنی از چیزی خبر نداری تو چون خسته شد ی که نمیشه جون هزاران نفر رو بگیری اون ب ی وجدانان که در صدر نشسته هستند و از اون بالا تز میدن اونا از همه امکانات برخورد ار هستند و انقدر غرق پول را هستند اصلا ب راشون مهم نیست که چه اتفاقی قرار بیوفته تو چرا اخه کمی فکر کن الان حرف شما و درخ واست شما دقیقا مثل قتل هستش چرا متوجه نی ستید همه چی رو به شوخی مسخره بازی نگیرید بابا

    • یاسین ارسالی در

      بهتره خودت گشوده برس سراغش گلم ❤ دادا من از ۱۳ ماه پیش دارم می خونم.... ۴ ماهه الاف مرورم دیگه حالم بد شد ... ولی جونم مهمه ... تو نگران کدوم حقی ... حق من چی ؟؟ حق سلامتی بقیه چی ؟؟ خدای نکرده بچه مردم آمد کرونا گرفت ... مرد چی ؟؟ اونوقت حق حق بکن !!

    • بهاره عبدالملکی ارسالی در

      تعویق بیفته بهتره به هر حال علاوه بر سلا متی داوطلبان سلامتی خانواده ایشان هم مهم ه این که هرکی میخواد کنکور نده خوب حق خی لی ها ضایع میشه وبعدهم چه علمی ودانشی که بچه ها نه انلاین سر کلاسها حضور ندارندو نه امتحاناتشون نمره اطلاعاتشونه پس یک ت رم ورودی جدید نداشته باشن هیچ اتفاقی نمی فته

    • آزیتا ارسالی در

      حتما کنکور را برگزار کنید ترا به خدا بچه های ما از استرس دچار ضعف سیستم ایمنی بد ن شدند ،زودتر تمامش کنید،تجربه ثابت کرده هرچه وقت اضافه شود تاثیری بر بیشتر خوان دن ندارد،با رعایت پروتکل های بهداشتی انش االله به حول و قوه الهی برگزار شود تا حق بچه های ما که یک سال پشت کنکور بوده اند ضایع نشود چین با ان همه شرکت کننده کنکو رش برگزارشدما خب هیچی نیستیم ، کنکور بای د برگزار گردد.

    • ناشناس ارسالی در

      از نمایندگان مجلس تقاضا داریم ب فکر ما د انش آموزای نظام قدیم باشن.
      امسال ا خرین سال بود و سال سرنوشت بعد سه سال ک ا ینقد زحمت کشیدیم تازه امسال میخواسیم میو ه زحمتامون بچینیم.با این استرس از یه ماه قبل عید هزار جور استرس و نگرانی عدم تمر کز استرس .امسالمون ب باد بره ؟؟عدالت امو زشی چی میشه؟
      #تعویق_کنکور
      #ت مدید_نظام_قدیم

    • ناشناس ارسالی در

      اقا به این فکر نکنید سرجلسه یهداشت رعایت می شه اصن ماا فرض کنیم تمام پروتکل های بهداشتی رعایت می شه اما به این فک کردید مثلا 800000داوطلب رشته تجربی قراره چطوری خودشونو به حوزه ازمون برسونن عایا در تم ام تاکسی ها مترها هم بهداشت رعایت می شود اگرر می توانید از درب منزل تا جلسه کنکو رپروتکل هایتان را برگزار کنید بسم الله م ا هم کنکور می دهیم و خلاص می شویم

    • منا احمدی ارسالی در

      کسایی که راجب انجام دادن کنکور حرف میزنن یا نخوندن یا کنکور براشون مهم نیست
      چونکه با وضعیت گرمای الان و اینکه هیچ تجهیزات خوبی برای محل برگذاری کنکور وجود نداره اینکه بخوایم با این وضعیت چندساعت ماسک بزنیم و استرس کرونارو داشته باشیم تمرکز کافی برای جواب به سوالا نمی مونه م ن الان یه ساله روزانه۱۶ ساعت درس خوندم چ ندین بار دوره کردم کتاباممو ولی اینکه بخ وام با این وضعیت کنکور بدم مطمئنم نتیجه خوبی نخواهد داشت
      این وضعیت برا کسا یی که جنوب کشورن یا شهرستانای کوچک زندگی میکنن خیلی سخت تر هم هست

    • بد بخت کنکوری ارسالی در

      حرف حساب

    • ک.ک ارسالی در

      کنکور 99 باید به تعویق بیفته و به تعویق هم میفته چون خسته شدن و تلف شدن کادر درمان و هزارتا آدم دیگه از خسته شدن تو و امثال تو خیلی مهم تره

    • ناشناس ارسالی در

      واسه چی نظر مخالف به تعویق میدیم هر دو تا گزینه تیک میخوره

    • ناشناس ارسالی در

      کنکور لغو بشه سال بعد باید با تعداد دو ب رابر داوطلب امتحان دهید هم کار را بر خو د سخت می کنید هم حق بچه های سال بعد را م ی خورید کنکور در پاییز بدتره اینقدر جر زنی نکنید فهم و درک چیز بدی نیست اگر ن می خواهید کنکور دهید ندهید چرا می خواهی د ظرفیت های امسال را باطل کنید؟
      سا ل بعد ظرفیتها ثابت هست تعداد دواطلبها دو برابر میشه اگر لغوش کنید اگر هم بیفته پ اییز که باز شرایط بدتره
      دلایل شما مورد قبول نیست همین الان هم دیر شده کنک ور در تیر باید برگزار میشد

    • Erf ارسالی در

      دراکولا تو احتمالا پشتیبان قلم چی هستی ن ه؟

    • فاطمه ارسالی در

      ترو خدا تعویق نیندازید تا سه هفته دیگه وضعیت بهتر میشه
      اگر همون ۱۳ تیر گرفته بودن یا حالا حداقل دو هفته تعویق داشت کرونا هم در شرایط بهتری بود و وضعیت بهتر بود اگر دوباره تعویق بیافته دوباره پیک سوم کرونا میاد و کلا باید بیخیال کنکور شد ترو خدا من یه کنکوری خسته ام تعویق نندازید کسانی که میگن تعویق همون ۷۰۰هزار نفر آخر هستن که فقط می خوان هر چه دیر تر با نتایج تنبلی خودشون رو به رو بشن

    • Negin ارسالی در

      واقعا متاسفم برای تمام خانواده هایی که کنکور شده مشکل بزرگشون الان تمام داوطلبای سراسری ۹۹ تموم درسارو به اندازه ی موهای سرشون مرور کردن ولی من متاسفم که خستگی برای شما شده یه بهونه برای اینکه ‌جون هزاران نفر و به خطر بندازین اینو بفهمین که کرونا شبه هیچ بیماری ای نیست ۷ میلیارد آدم روی این کره ی خاکی درگیرشن همه از زندگیشون از تمام مسابقتاشون گذشتن بعد کشوری مثل عربستان حج و برگذار کرد افغانستان کنکور و برگذار کرد ایرانم میخواد کنکور تموم نشده محرم و برگذار کنه بابا یکم فکر کنین یکم واقع بینانه باشین من به عنوان یک داوطلب کنکور واقعا دوست ندارم توی یه فضای بسته بدون هیچ جریان هوایی با وجود ماسک ۴ ساعت سر جلسه بشینم کشور ما به یه دکتر یا دندونپزشک بیمار نیازی نداره یکم به فکر کادر درمان باشین توروخدا اونا چه گناهی کردن یه مشت آدم رفتن شمال بعد پیک اول کرونا الانم یه مشت آدم و میخواین بریزین تو یه فضای بسته من مخالفم که به خاطر خواسته هام آیندم جون اعضای خانواده ام و به خطر بندازن اگر مافیای کنکور قصد برگذاری دارن پس توی جلسه هم شرکت کنن برابری برای همه باشه مثل ما که به خاطر کادر درمان خونه نشستیم درس خوندیم مافیای کنکور هم با ما سر جلسه بیان
      خانواده ای که به این چیزا تن میده هنوز بیماری از کنارشم رد نشده خدا نکنه که روزی برای یه نفس راحت کشیدن و درد نکشیدن و دست و پا نزدن برای زنده موندن خودمونو مقصر بدونیم
      من مخالفم این حرف من نه که حرف هزاران آدمه که خانوادشونو دوست دارن

    • Negin ارسالی در

      خانواده هایی که به فکر بچهاتون هستین فکر کردین ما شب خواب اسب شاخ دار میبینیم به خدا لال شم اگه دروغ بگم هیچ شبی نیس که به کنکور فکر نکنم بابا به خدا ماهم کنکور ی ایم فقط بچهای شما نیستن منم گریه میکنم منم شبا تا صب بیدارم منم خواب به چشم نم یاد زیر چشم منم گود رفته ولی به خانوادم نمیگم که مبادا با این شرایط بد برای اونا مشکلی پیش بیاد یا ذهنشون درگیر بشه چون انقدر بزرگ شدم که بفهمم راهی که انتخاب ک ردم و باید تنهایی پیس ببرم نباید باعث عذ اب کسی بشم فور کردین ماها حاضریم از دانش گاه شهید بهشتی بگذریم بریم دوقوزاخ تپه ق بول شیم نه به خدا هممون سرمون درد میکنه موهامون ریخته تپش قلب داریم اندازه کل ت ایم یک سال هیچ لحظه ای قافل نشدیم ولی من خوهارم کادر درمانه میبینم چقدر زحمت میک شه راستش و بخوای تا با چشم خودتون نبینید باور نمیکنین من میبینم که طرف چطور زجه میزد که بچشو نجات بدن طرف چطوری گریه میک رد که نمیتونست نفس بکشه دیدم چطوری یه گو ش پاک کن ۲۰ سانتی متری و کردن تو بینی زن ه ازش تست بگیرن انگار داشت جونشو در میاو رد بابا یکم فکر کنین الان ببینی بچت داره درس میخونه قشنگه یا اینکه ببینی داره جو ن میده تورو خدا به خودتون بیاین ماهم خست ه ایم میفهمی خسته ایم ماهم تازه برای اول ین بار میخوایم کنکور بدیم ینی چی که هر ک ی نمیاد نیاد ینی انقدر خودخواهید ینی انق در عقده ای هشتین بابا یکم درک کنین کادر درمان و یکم خودتونو بزارین جاشون یکم زند گی و حس کنین زنده بودن و درک کنین نفس کش یدن راحت و حس کنین حاضرین همرو بدین واسه یه کنکور آره؟ میل خودتونه ولی امان از ر وزی که پشیمون بشی از اینکه یه روزی این پ یام و فرستادی که بچم روانی شده کنکور و ب رگذار کنین
      #تعویق_خواسته
      # درک_کادردرمان
      #همه_خسته_هستیم_ولی_ درک_میکنیم

    • N ارسالی در

      تویی که حاضری بمیری پس چرا درس خوندی فقط خواستی به فامیلات خودتو ثابت کنی
      شماهمون آدمایی هستین که چشم و هم چشمی دارین
      برو بهشت زهرا ببین روی کدوم سنگ قبری دکتر فلانی نوشته ها؟؟؟
      مرگ تو ینی مرگ خواستت ینی مرگ تمام اون سال ها
      حالا حاضری بمیری بمیر

    • ناشناس ارسالی در

      عزیزان با سلام و تشکر
      چند پیشنهاد
      1-خیلی از این یه میلیون نفر سیاهی لشکر هستند اگر اونایی که نخوندن که شاید 70 درصد باشن نیان سرجلسه به خودشون و بقیه لطف کردن چون هم حوزه ها خالی میشه هم ویروس کمتر میشه هم امکان قبولی بیشتر میشه( قدر دان نیامدنتان هم هستیم)
      2- امتحان عمومی را یه روز و تخصصی را یه روز برگزار کنن که فشار کمتر بشه
      3- اونایی که میتونن امسال کنکور ندن بذارن سال بعد و استرس برا بقیه درست نکنن و خودشون را به مریضی و استرس نزنن کسی که میترسه کنکور نباید بدهد
      4- کنکور نباید به تعویق می افتاد کنکور سال بعد هم همون تیرماه برگزار بشه و هر چه التماس کردن تغییری داده نشه
      5- فاصله صندلی ها 2 متر بشه
      6- تعویق کنکور باعث لغو نهایی کنکور میشه نباید گذاشت یه روز هم دیگه تعویق بیفته
      7- کلاس های مختلف کمک اموزشی وتقویتی و قلم چی و..تا چند سال لغو بشه که ویروس از این طریق منتقل نشه و نتونن تاثیری روی کنکور داشته باشن
      8- کنکور ارشد سریعتر برگزار بشه که نتونن هی غر بزنن و بگن لغو بشه که برا بقیه عبرت بشه برن بخونن نگن کنکور لغو بشه
      9- اونایی که میترسن و هی غر میزننن و.. یه مدال غرولند برتر بهشون بدن یا یه رشته غرغروها را درست کنن و خوابگاهشون هم جدا باشه که هی غر بزنن
      در کل با برگزاری کنکور حال جماعت غرغرو و ترسو گرفته بشه

    • ناشناس ارسالی در

      حداقل تا خنک تر شدن هوا باید به تعویق بیفته که بشه ماسک رو تحمل کرد
      من خودم مخالف لغو کنکورم چون تربیت معلم محدودیت سنی داره و من آخرین فرصتم هست
      اما در شرایط معقول برگزار بشه

    • نازگل ارسالی در

      چرااین حرفو میزنی؟بعضیااینقدر استرس دارن ک حتی نمیتونن ب کارای روزمره شون برسن اگه کنکورم لغو شه براستس معدل میشه نترس درثانیه سلامتی خودت و خانواده واطرافیانت مهمه یا کنکورو دانشگاه رفتن؟بعدشم شکر خدا بااین وضع کلا دانشگاه برگزار نمیشه برگزارم بشه غیر حضوریه

    • نازگل ارسالی در

      باسلام
      من ی دانش اموز سال اخری هستم درسته عین خیلیای دیگه تجربه ی کنکورو ندارم ولی تواین شرایط ب نظرم شرط معدل خیلی بهتره چون سلامتی دانش اموزا ب خطر نمیفته و دانش اموزا ی سال عقب نمیمونن روصحبتم باکساییه ک میگن ی ساله دوساله دارم میخونم اگه شرط معدل باشه شانس شما درسته میاد پایین ولی درعوض سلامتی خودت خانواده ات کادر درمان کادر اموزش و مملکت میره بالا و احتمالا توهم ب ارزوت ک دانشگاه رفته میرسی پس دیگه چی میخوای؟اگه واقعا این مملکت و جوان هابراتون اهمیت داره سلامت مردم براتون اهمیت داره لطفا لطفا لطفا لطفا کنکورو لغو کنید و شرط معدل کنید لطفا ب حرف مردم و خانواده هاگوش کنید فقط ب فکر خودتون و جیبتون نباشید اگه خانواده ایی درخواست لغو کنکوروداره حتما دلیل داره حتما میترسه ک بچه ایی ک ۱۸،۱۹سال زحمت کشیده خون دل خورده ک این بچه ب این جایگاه رسیده پس بهشون اهمیت بدین و حق بدین ک بترسن لطفا لطفا خواهش میکنم کنکورو لغو کنید و شرط معدل کنید

  • ناشناس ارسالی در

    این عمده داوطلبان رو شما از کجا آوردین.< br /> والا همه میخوان برگزار بشه .
    به جای این کارا همکاری کنین آزمون درست برگزار بشه .

    • کنکوری ارسالی در

      از تو جیبشون که نیووردن آمار اینو میگه

    • Kia ارسالی در

      کی گفته هرکی عقل و شعور داره میگه تعویق بی افته یک مشت نادون مثل امسال تو میگن نه برگزار شه استرس داریموو... فعلا مشخصه همه رو حفظ کردین برای این که یادتون نره میگن برگزار کنن وگرنه کسی که واقعا خونده براش فرقی نداره و دوست نداره در شرایطی امتحان بده که روی ایندش تاثیر داره

    • ناشناس ارسالی در

      همه کسایی ک کنکور میدن واسش درس خوندن ای ن دلیل نمیشه که سلامتی خودمون و خانواده هامونو به خطر بندازیم بعدشم کنکور ک فقد تو تهران نیست ک بشه تو ۲۰ روز محل آزمون هارو بهداشتی و آماده کرد بچه های استان ه ای دیگه و مناطق محروم چه گناهی کردن یکم به فکر اونا باشیم بد نیست

    • گودرز ارسالی در

      نظراتتون رو مورد بررسی قرار میدیم و همه به حق خودشون میرسن...بابا شماها اگه درسخون بودین نمیومدید که توی این سایتا نظر خوتونو بنویسید... ماقبلا کنکور داشتیم شبیه بابا بزرگا میشدیم الان شماها همتون دارید با ناز حرف میزنید. من خودم امتحان ارشد دارم خیلیم خوندم برگزارم نشد به بطن چپم...کار ریخته برامون که خودمو پاره کنم بگم باید برم ادامه تجصیل بدم؟

    • مریم ارسالی در

      کنکور باید برگزار بشه چون قانون کشور و حق هست هر کی ناراحته نده

    • کنکوری ارسالی در

      تو که می گی همه موافق برگزاری کنکورن یه نگاه به امتیازهای منفی متن خودت بنداز هم ه چی دستت میاد دروغ گو از خدا بی خبر

    • ناشناس ارسالی در

      افرین بر اونایی که میگن تعویق بیفته
      تعویق که نمیفته ولی همینکه شما دوستان عزیز به فکر سلامتی خود هستید و می خواهید کنکور ندهید تا ازمون خلوت تر بشه هم ریسکش کمتر بشه و هم رقابت ساده تر بشه خیلی ارزش داره
      اگر شما عزیزان کنکور ندهید هم استرس بقیه را کمتر می کنید هم قبولی راحت تر میشه هم حوزه ها خلوت تر
      فداکاری یعنی همین مرحبا
      بهترین داوطلب ها همین افرادی هستن که میگن ما امتحان نمی دهیم سطح درک و شعرشون بسیار بالا است به فکر همه هستند
      فوق العاده است
      خیلی ها سیاهی لشکر هستند نیان بخدا خیلی بهتره خلوت میشه عالی میشه رقابت کم ویروس کم

  • ناشناس ارسالی در

    سلامت دانشجو مهم تره چون برارشد باید بری م شهر دیگه

  • ناشناس ارسالی در

    لطفا کنکور رو به تعویق بندازید ماباید بر یم مراکز استان وضعیت قرمزه لطفا به سلامت ماهم فکر کنید

    • ناشناس ارسالی در

      امسال کنکور نده به فکر سلامتی خودت باش بذارش سال بعد
      کنکور بیفته پاییز بعد باز وضع بدتر میشه
      تو رو خدا فکر سلامتی خودتون باشیذ
      برگزاری کنکور که قطعی است نمیشه کاریش کرد
      حداقل شماها که می ترسید کنکور ندهید تا هم تعداد کمتر بشه و قبولی راحت تر بشه هم حوزه ها خلوت تر بشه
      به فکر سلامتی خودتون باشبد

  • ناشناس ارسالی در

    نه به تعویق کنکور

    • Sina ارسالی در

      آره به تعویق کنکور

  • زهرا ارسالی در

    بابا ول کنیید اگرپروتکل رعایت بشه شرایط مناسب هردفعه تعویق بابا ما شب روزمون کنک ورشده خسته شدم تابستون فصل درس خوندن نیس ت ماراخلاص کنیید هی تعویق

    • . ارسالی در

      خوبه همه این کلمه رو یادگرفتن هر کار اشت باهی که میخوان بکنن رو میگن با پروتکل در ست میشه

    • مهراد ارسالی در

      اگه بنا به رعایت دقیق پروتکل باشه ، تورو با این آی کیو ضعیفت اصلا نباید دانشگاه راه بدن.

    • ستار ارسالی در

      ترو بحق چهارده معصوم بحق عزیزانتون کنکور برگزار کنید این تعویق شده یه سرطان

    • کنکوری ارسالی در

      شما ضریب اکیوش میدونید خودت پایین ترگفته رعایت بشه مناسب، منظورش بجای نشستن فک ز دن ازتعویق دنبال پروتکل سخت باشن بله خست ه شدن شما داخل خیابون الافی شاید تاالان خوندن مغزشون خسته دقت کنی تک تک گفته هاش ازخسگی
      شما اکیوداریین بفرما مجلس

    • Bita ارسالی در

      لطفا کنکور لغو کنید و ب اواخر شهریور موکول کنید

    • @ ارسالی در

      راست میگن پشتیبانای قلم چی امسال کارشون سخت شده خیلی فعالن همین جاام طبق نظرات مثبت و منفی مشخصه حداقل دو برابر خواهان تعویق هستند....

  • ناشناس ارسالی در

    استرس تعویق کنکور بچه های مارو بیشتر اذی ت میکنه. نمایندگان دلسوز با سرنوشت بچه ه ای ما بازی نکنید . نه به تعویق کنکور

    • ناشناس ارسالی در

      مطمئنی بچه داری؟ یا اینکه یه موسسه کنکور ی هستی که میترسه لغو کنکور به کاسبی اش ل طمه بزنه

    • negar ارسالی در

      تو اگه بچه داشتی نگران اینم بودی که ۴ سا عت میخواد بشینه سر جلسه ازمون اگه کرونا گرفت میخوای چه خاکی تو سرت کنی؟تو اصلا ب ه فکر بچه تی؟یا به قول اون بنده خدا موسس ه کنکوری!!!!!!!!

    • ناشناس ارسالی در

      شما اگه بچه داشتی خو به فکر سلامتیش بودی نه اینکه بخوای دو دستی کرونا رو وارد بد نش کنی
      من فکر نکنم شما بچه داشته باشی. به احتمال زیاد خودتون از مافیای کن کوری هستین😊

    • پشت کنکوری ارسالی در

      دقیقا موافقم
      اگر کسی می‌ترسه نیاد کنکور بده.
      شما که می‌ترسید بزارید سال دیگه.

    • کنکوری ارسالی در

      توی احمق نمیگی جون این همه آدم به خطر می فته؟؟؟جای عقل تو سرت پشگله؟؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    چرا نظرات مخالفان تعویق کنکور رو به گوش هیچ کس نمی رسونید. ما میخواهیم کنکور برگ زار بشه

    • یک کنکوری ارسالی در

      بهتره اونایی که امسال کنکور ندارن فعلا د هنشون رو ببندن تا مجلس به کارش برسه اولو یت باید سلامتی داوطلبان باشه

    • Seagate ارسالی در

      چون که کسایی که کنکور دارن و مخالف لغوش هستن جز فامیل های نماینده گان نیستند

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا حالمونو بهم زدید .هرکی دوست نداره کنکور نده .

  • ارشد ارسالی در

    آخه چرا نمیذارید یه نفس راحت بکشیم
    آخر این هفته کنکور ارشد داریم باز هم دارین از تعویق صبحت میکنین
    ماها چند ماهه درگیر کنکور هستیم و چندین وقته سرکار نرفتیم به خاطر کنکور و زندگی مون کلا رو هواست
    به جای فکر کردن به سالم و ایمن برگزار کردن‌ از تعویق حرف میزنید!!

    • آیسا ارسالی در

      منم ارشد دارم خیلی هم خوندم ولی این دلیل نمیشه بریم کنکور بدیم سلامتی خودمون و خانوادمونو به خطر بندازیم بعدهم فکر شهرهای جنوبی با این وضعیت قرمز و گرمای بالای ۵۰درجه هم باشید

  • ناشناس ارسالی در

    نه به تعویق کنکور

    • ناشناس ارسالی در

      آره به تعویق کنکور

    • سارا ارسالی در

      لطفا کنکورسراسری رو برگزارکنیدبچه هامون خسته شدن هرچه این امتحان به تعویق بیافته استرس بچه ها
      علی الخصوص اونایی ک ه یکسال زحمت کشیدن بیشتر میشه .بسه دیگه بذارید تموم بشه بچه ها یه نفسی تازه کنن.

  • ارشیت ارسالی در

    اسکول کردن مارو بخدا

  • شکوفه ارسالی در

    چرا تیتر الکی میزنید غلط میکنید کنکور و لغو کنید بچه های مردم مسخره دست شما نیست ن

    • کنکوری ارسالی در

      تو غلط میکنی نصف جمعیت کشور نظر میدی

  • محدثه ارسالی در

    ازمون دکتری ۵شنبه اصلا پروتکل رعایت نشده بود،همه سز جلسه اعتراض داشتند،یه تهویه درست نبود، دوست دارید برید کرونا بگیرید؟ اینا میگن پروتکل رعایت میشه،اما نمیشه

    • الهام ارسالی در

      اره دوست داریم بریم کرونا بگیرم ولمون کن ین دیگه خسته شدیم همش استرس😑

  • ناشناس ارسالی در

    کنکور را لغو کنید کنکور پزشکی را حذف کنید تا پزشک و دکتر در کشور ما زیاد شود مثل کشورهای پیشرفته

    • ناشناس ارسالی در

      اسم چنتا کشور پیشرفته رو بلدی اصلا؟؟؟

    • خواهر یک کنکوری ارسالی در

      هر چی به صلاح مملکت و مردم هست انجام بشه بهتره

    • ع م ارسالی در

      چشم نخوری ای کیو خخخخخخخخخخ

    • هادی ارسالی در

      اونوقت جونمونو بسپریم دست نابغه هایی مثل شما که جدول ضربو نصفه بلدن؟؟؟؟

    • پریسا ارسالی در

      مرسی به اندازه کافی بیسوادتو کشور هس

  • پدر دانش آموز ارسالی در

    نماینده های محترم مجلس که طرح تعویق را دارند این را بدانند که بهترین زمان الان هست. و بعد به مشکلات زیادتری برخواهید خورد. با روح و روان بچه ها بازی نکنید که سیستم ایمنی آنها ضعیف شده و کرونا می‌گیرند. کمک کنید تا هرچه سریعتر برگزار شود با رعایت اصول بهداشتی. فرزند من در استرس کامل بسر می‌برد و حتی خوراک هم نمی‌خورد. فکرمیکند حقش با تعویق کنکور ضایع می‌شود. پس با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار کنید. ضمنا" طرحهای دو فوریتی زیادی در مسائل اقتصادی نیاز هست برگزار گردد که واجب‌تر از مسله کنکور هست.

    • یک مادر ارسالی در

      به نظر من کنکور باید برگزار بشه چون هر چ ه به تعویق بیفته به ضرر بچه هاست

  • معلم ارسالی در

    مردمو فریب ندین بزارین بچه های مظلوم کنک ورشونو بدن با این سناریو دانش آموزارو دل سرد نکنین
    یعنی شماها به فکر مردمین ؟

    • معلم ارسالی در

      لطفا کنکور رو برگزار کنید. آسیبی که به روح و روان بچه هایی که ۳ ساله دارن بی وقفه زحمت می کشن کمتر از کرونا نیست. اونایی که وقت می کنن بیان نظر بدن واقعا به اندازه ی بچه های ما زحمت نکشیدن.در ضمن همسر من هم پرستار بیمارستانیه که مرکز کروناست. با رعایت پروتکل های بهداشتی مشکلی پیش نمیاد.

    • پشت کنکوری ارسالی در

      این همه سهمیه جور واجور کم بود،
      با رتبه ی ده رقمی سر کلاس پزشکی نشستن کم ب ود
      حالا هم میخواید پنهونی امسال آ قازاده ها رو بفرستید تو
      به ریش مر دم هم بخندید

  • ناشناس ارسالی در

    اخر کرونایمون میکنید کنکور رو حذف کنید برای کارشناسی تجربی تا پرستار و دکترهای زیادی به جامعه خدمت کنند و در این راه با کرونا مبارزه کنن این الهام الهی برای حذف کنکور پزشکی است به امید تجربی و پزشکی بدون کنکور

  • ناشناس ارسالی در

    تورو به هر که می پرستید برگزار کنید خیال بچه ها وخانواده ها راحت شه خدا شاهده ما الان ۲ساله که تموم برنامه مون وبه خاطر پسرمون حذف کردیم تا به نتیجه برسه حالا شما اومدین تو اینو۲۰ روز مانده میخواین لغو کنید بچه ها نابود میشن دیگه پسرم من تحمل نداره الان از استرس شبها نمیتونه بخوابه یکم اگر راست میگین شرایط وبهتر کنید شما یه که نماینده هستین اگر راست میگین پیشنهاد بدین یک هفته مونده به کنکور تعطیل کنن مردم حق اومدن بیرون رو ندارن مثل شرایط نوروز بخدا درست میشه مادر من یک هفته س فوت کرده به اندازه کافی ما ضربه خوردیم از این طرف دیگه بدتر میشه بخدا پسر من برای مراسم خاکسپاری هم نیومد که کنکور داره واز ترس اینکه مبتلا بشه

    • ناشناس ارسالی در

      اگه یکم عقب بیوفته بهتره جون پسرت مهم تره عزیز

    • ناشناس ارسالی در

      همچین میگی برنامتون رو به خاطر به خاطر ک نکور بهم زدید انگار الان اگر کنکور رو دا ده بود میتونستید برید صفا سیتی بابا ویرو سه ها مرگه ها شوخی نداره هااااا

    • اریان ارسالی در

      چه ربطی داره کنکوری که از همه چیت بگذری به درد عمت میخوره

    • سعیده ارسالی در

      سلام. کسانی که با تعویق کنکور مخالف هستن و به بقیه میگن شما خواستید کنکور ندید یا خیلی خود خواه هستن یا کوته فکرن یا مرده خور. خودخواه از این جهت که به خاطر خوش گذرونی زود تر هزاران نفر رو به کام مرگ می کشونن. کوته فکر از این جهت که فکر می کنن اگر کنکور عقب بیفته نا عادلانه است اما به این فکر نمی کنن که توی سال گذشته که مراقبت ها شدید بود دوست من راحت ساعت هوشمند برد سر جلسه و الانم مراقب به اینکه تو چند سال درس خوندی و با تقلب حقت خورده میشه توجه نمی کنه و مهم جون خودشو خانواده اش برعکس تو. مرده خور از این جهتن که می خوان توی زمین خالی گل زن برتر شن و این بچه ها هم حاصل تربیت پدر مادر هایی مثل شمایی هستن که حاضرین بچه های مردم بمیرن اما بچه خودتون استرس نگیره. من همین الان درصدام توی رنج 80 هست هیچ مشکلی هم با تعویق کنکور ندارم چون منافع جمعی رو نسبت به منافع خودم ارجح تر میدونم.

  • زهرا ارسالی در

    ببینید منم درس خوندم تازه سه سال برا این که رتبه خوب بیارم تو کنکور ولی وقتی میبی نم نتیجش مرگه خواستار تعویق کنکورم فوقشم اگه بندازن تو پاییز میگم آنفولانزا هسش بدتر خب همه داوطلبین واکسنشو میزنن ولی ح داقل خوبیش اینه دیگه کرونا که باعث مرگ م یشه نمیگیریم لطفا و خواهشا کنکورو عقببب بندازین

    • farzad ارسالی در

      به این میگن یه کنکوری واقعی دمت گرم.
      والدینی که دارن میگن برگزار بشه یا وا لدین نیستن(موسسات کنکوری هستن)یا اینکه خ یلی بیشعورن که حاضرن بچشون بمیره.
      اگر خود بچشون هم می مرد عیب نداشت متاسفا نه قبل از اینکه بمیره چند نفر دیگه هم مب تلا میکنه میمیره

  • ناشناس ارسالی در

    تعداد سوالات کمتر بشه کنکور حذف نشه با ماسک ۴ ساعت برای حل سوال زیاده

    • امین ارسالی در

      اول از همه از این همه درگیری و عدم رعایت نزاکت و خودپسندی و غروری که هرکسی فقط ب ه فکر خودش هست تعجب میکنم.
      دوستان عزیز تعویق کنکور در حالتی خوبه که بقیه ا جتماعات و امثالهم لغو و ممنوع بشه.
      اگر قرار باشه عزاداری ها و اجتماعات محر م بشکل عادی و سابق انجام بشه خیلی بدتر ا ز کنکور هست که یک جلسه چهارساعته هست ولی اونها چندین شب و روز پشت سرهم، همچنین ت عطیلی ادارات دولتی و بازارها ...
      اگر همه اینها رعایت بشه، امیدی هست که شی ب ابتلای بیماری پایین بره و اونوقت میشه از کنکور ایمن حرف زد.
      ولی با شرایط کنونی الان یا یک ماه دیگه چه فرقی داره؟
      یک نفر پیشنهاد کم شدن تعداد سوالا ت و به تبع اون زمان آزمون رو داد. همچنین برگزاری در فضاهای بزرگتر با تعداد کمتر. مثلا یخورده هزینه مراقب و ... بکنن بجای برگزاری در یک سالن بزرگ در چندین سالن و مدرسه و کلاس با فاصله گذاری مناسب
      اینها راهکارهای مفید هست وگرنه تعویق فق ط پاک کردن صورت مساله هست چون انسان ذاتا دوس داره کارهای سختشو عقب بندازه.
      نکته آخرهم ترس و وهم بیش از حد خیلی از دوستان که فکر میکنن اگر یه کرونایی تو سا لن باشه حتما همه میگیرن و میمیرن.
      اگر اینجوری بود با این اوضاع اتوبوسها و مترو بازارها و ادارات و مراسمات و ... تاحالا کل مردم بایستی مرده بودن، اینطور هم نیست، اگر هست پس چرا اجتماعات محرم لغ و نمیشه؟

  • ناشناس ارسالی در

    سلام تو را خدا دختر من روانی شد کنکور رو برگزار کنید تموم شه بره دیوونمون کردین

    • .. ارسالی در

      خدا شفا بده

    • تیمارستان ارسالی در

      دخترتو ببر تیمارستان از شرش خلاص بشیم

    • نسه نسک ارسالی در

      دخترتون مشکل روانی داره باید کنترل بشه و تحت درمان قرار بگیره نه اینکه بقیه قربو نی بیماری دختر شما بشن، جهل و نادانی تا چه حد آخه

    • ناشناس ارسالی در

      التماس تفکر

  • ناشناس ارسالی در

    شما هایی که میگید مخالف به تعویق افتادن کنکور هستید و درس خواندید ، فکر میکنید ماها درس نخواندیم ؟؟؟ ، ما هم بیشتر از یک ساله که درس خواندیم و خودمونو درگیر کنکور کردیم ، اما میفهمیم که سلامتیمون از هر چیزی واجب تره ، کسانی که نمیتوانن این موضوع را درک کنن واقعا حیف که بخوان پزشک و ... آینده ی کشور بشن ...

    • یک کنکوری ارسالی در

      واقعا شما درست میگی بابا یکی به فکر ما خ وزستانیای بد بخت باشه که دو این گرمای ۷۰ درجه با ماسک و دستکش چه جوری کنکور بدیم خودتون قضاوت کنید اینکار ما نخوندم واقع ا یک کم به فکر جوتتدن باشید

    • ناشناس ارسالی در

      خوب بشین توخونه مطمن باش کسی نمیادتوخونه به زورببرت چرابایدکسایی که میخوان کنکو ربدن هم باتوبمونن تونگران سلامتی خودت با ش بمون به امیداینکه تا۲,۳سال دیگه احتمال ا وضعیت بهترمیشه یه دکترخوب شو

  • مریم ارسالی در

    نه به تعویق کنکور

    • ناشناس ارسالی در

      سلام اگه راست میگید کنکور رو لغو نکنیدمکانهای کنکور رو زیاد کنید.وتوفضای باز برگزار کنید

    • ناشناس ارسالی در

      تو این شرایط برگزار کردن کنکور اصلا صلاح نیست. اونایی هم که فکر میکنن کسایی که م خالف برگزاری کنکور تو این شرایطن درس نخو ندن نه، اونا فقط یه خورده میفهمنو سلامتی ه خودشون و عزیزانشون براشون مهمه ...

    • الــناز ارسالی در

      #تعویق ـــ کنکور

  • Mm ارسالی در

    سلام به عنوان فردی که مبتلا به کرونا شدم عمق فاجعه و این بیماری را درک میکنم اینقدر خودخواه نباشین وقتی خدایی نکرده خودتون مبتلا شدین و به خانواده هم سرایت کرد اونوقت میفهمید که درد و تحمل کرونا بدتر از عقب افتادن کنکور هست یه عده ای که دنبال منافع خودشون هستن فقط میگن کنکور برگزار بشه

    • مینا ارسالی در

      عزیزان مگه این که کدخدایی مرده باشه که ن زاره کنکور برگزارنشه،من هم مخالف برگزاری کنکور هستم اما خیالتون راحت که این کنکو ر رو چه بخوایم چه نخوایم میگرن اینا فقط میخوان ذهن ما رو خراب کنن با این حاشییه ها
      راستی پیشاپیش تسلیت

  • ناشناس ارسالی در

    نماینده های تازه رو کار اومده چه جوسازی ای می کنن خدا به خیر کنه اینا دنبال مطرح شدنن و واسه چهار سال دیگه دارن چه کارها میکنن ببینیم واسه مسائل جدی و مهم مثل کار و مسکن و ازدواج و بیکاری هم اینقدر پیگیرن

    • س ارسالی در

      واقعاً راست گفتن ایشون. این تازه نماینده ها چرا اینجوری الکی پیگیرن؟ مخصوصا دو ن ماینده تهران. البته خواستن مردم بشناسنشو ن ک الان نصف کنکوریا اسمشونو میدونن. دنب ال نام هستن. رو کنکور مانور میرن. من امس ال اخرین فرصت زندگیمه تو ارشد. دیگه سنم اجازه نمیده. لغو کنید مدیون امثال من هست ین.

  • ناشناس ارسالی در

    تعجب میکنم نماینده ها آمار رو از کجا میگیرن یعنی کنکریا و خانوادشون تو این کرونا حضوری دم در خونشون میرن میگن کنکور نگیرین یا نماینده تلفن به دست تا مردم باهاش تماس بگیرن بگن کنکورو لغو کن نماینده جون به دانشاموزا و خانوادشون بگو برو درستونو بخونید از بیکاری بی پولی میمیرید نه با کنکور دادن

  • ناشناس ارسالی در

    سلام تو رو خدا کنکور سراسری رو برگزار کنید من و همه ی دوستانم که از تابستان گذشته شروع به درس خواندن کرده ایم از نظر روحی خسته و فرسوده شده ایم و همگی خواستار برگزاری کنکور هستیم

    • farzad ارسالی در

      ان شاءالله که تو و دوستات بمیرین بلکه یک م از جمعیت احمق های کشور کاسته بشه

    • سحر ارسالی در

      ما جون خودمونو از سر راه نیاوردیم،

  • ارشد ۹۹ ارسالی در

    شما نمیدونید با این کار ها چه استرسی دار ید به ما وارد میکنید. مگه نمیگید استرس ب اعث میشه سیستم ایمنی ضعیف بشه پس چرا دار ید این کار رو میکنید
    آخر هفته کنک وره. هر روز یه چیزی میگین
    هرساعت یکی میاد یه حرفی میزنه خدا لعنت کنه شماه ایی رو که با اعصاب ما بازی میکنین
    همه مردم تو کوچه و خیابونن فقط جلسه کنک ور کرونا داره؟

  • ناشناس ارسالی در

    داوطلبان عزیززززز خر خون کنکور افراد عزی زززی که شعارتون نه به تعویق کنکوره .. ال ان فقط یکی به من بگه کو دانشگاه؟ فقطططط مراکز مذهبی رو بازگشایی میکنن.چرا فکر می کنید تا حداقل یک سال دیگه ما دانشگاه میر یم؟؟ الان برفرض محال اگه بگن دانشجویان د رس بخونن مجازیه دیگه. آخه اینا امکانات د رست و حسابی واسه کلاس آنلاین به ما میدن؟ ؟
    الان واسه کنکور از طریق فضای مجا زی مثلا عملکرد دوطرف خیلی خوب بوده؟؟!! جمع کنید بابا ، فهمیدیم درس خوندی. یه ذره با عقل بسنجید توروخداااا

    • Hossein ارسالی در

      عزیزم بهتره یکم فکر کنی اره برا تو مهم نیست ک نخوندی ولی برا اون بدبختی ک ب قول خودت مثل خر بیش از یک سال هیچ حا نرفته نشسته خونده تو این برزخ دوگانگی باید چیکار کنه؟؟ بخدا برا خیلیا دیگه مهم نیست فقط بیاد بگذره خلاص شیم این چ وضعشه!!!

  • ناشناس ارسالی در

    تو را به خدا کنکور را برگزار کنید شما به فکر بچه ها نیستید ، مگر آرامش نمی خوان ، اگر کنکور به تعویق بیفتد کی انشاءالله برگزار میشه ؟ روز به روز که وضعیت بدتر میشه ، بگذارید ی نفس راحتی بکشیم ، اگه کرونا به ما کاری نداشته باشه شما از استرس و نگرانی نابودمان می کنید ، مجلس دیگه همه کارش درسته حالا گیر داده به کنکور دو ماهه مجلس جدید شروع به کار کرده بجزنگرانی برای مردم هیچ کار مثبتی انجام ندادن ، والا همه بچه های درسخون موافق برگزاری کنکور هستند بذارید خیالمون راحت بشه

  • علی مهدیخانی ارسالی در

    تعویق کنکور به صلاح همه جوانان است انشال له با درایت مجلس به وقتی موکول می‌شود که کمترین خطر وجود داشته باشد

    • مردم عام ارسالی در

      تو نگران نباش آقازاده بدون کنکور داخلی

  • ناشناس ارسالی در

    با این وضعیت کرونا هنوز مراسم عروسی و عزا و مساجد برگزار میشه مردم بدون ماسک تو کوچه و خیابونن و همه چیز از بیرون میگیرن می خورن ، جلو هیچکس رو نمیتونید بگیرید حالا گیر دادید به کنکور ، بذارید مردم آرامش داشته باشن با تعویق کنکور کرونا از بین میره ، شما که میگید پاییز بدتره پس کی وقت کنکوره ؟ تو رو خدا با اعصاب و روانمون بازی نکنید بذارید کنکورمون رو بدیم

  • تیام ارسالی در

    شماهایی که میگین خسته شدیم از بس درس خون دیم مجبور نیستی هی ادامه بدی بسه دیگه فه میدیم خوندین شما میگی خسته شدی حالا مثلا رفتی کنکور دادی بعد کرونا گرفتی خستگی خ ودت دوبرابر میشه کادر درمانم که دیگه نان مونده واسشون یکمی هم اندیشه خوبه موقع حر ف زدن شماهایی که هیچی و هیچ کس غیر از خو دتون براتون مهم نیست

  • زنگنه ارسالی در

    لطفا کنکور ارشد رو زودتر برگزار کنید خست ه شدیم همه اداره ها ارگان ها بازهست وهیچ کس به کرونا فکرنمیکنه کسی هم براش مهم نی ست خواهش میکنم زودتر برگزار کنید ومارو و راحت کنیدخواهشا

  • ناشناس ارسالی در

    نه به تعویق کنکور سراسری
    تعویق کنک ورسراسری=فرسودگی وتخریب روحی دانش آموزان

  • سوسن ارسالی در

    کنکور رو تعویق بندازین اینجا اوضاع خیلی خرابه

  • ناشناس ارسالی در

    خسته نشدین اینقدرمرگ ومیرمیشنوین خسته نش دین اینقدربنرترحیم می‌بینید والاماافسرده شدیم اینقدرمرگ دیدیم یک کم بزرگ شیم وزا رت علوم وسنجش نمیتونن الکی ماروبه سوی مر گ سوق بدن باباخطرناکه. نشستیم توخونه بخد اوضع خرابه بفهم. کادردرمان خسته ان بخدام ن نمیتونم یک ساعت ماسک تحمل کنم خداپدروم ادراین کادردرمان بیامرزه 13ساعت دارن تحم ل میکنن فقط خودخواهی. اگه تونستین یک ساع ت خودتون جای کادردرمان بزارید.. درسته بخ داماهم درس خوندیم کم خوابیدیم جای نرفتیم ولی الان مشکلی که پیش اومده دست خودمون که نیست

  • کنکوری ارسالی در

    لطفا کنکور را برکزار کنید پروتکل رعایت کنند هیچ مشکلی پیش نمیاد مگه یک ماه نرفتیم امتحان نهایی دادیم. مشکلی پیش اومد اونایی که درس نمیخونن دلشون میخواد کنکور لغو بشه

    • ناشناس ارسالی در

      پروتکل پروتکل ؟بابا پروتکل فرمالیتست رعایت نمیشه .تورو خدا با جون ما بازی نکنید آخه کدوم عقل سلیمی به برگزاری کنکور تواین اوضاع وحشتناک رای میده .اولا که اوضاع بدتر از این نمیشه دوما که اگه بدتر بشه فکرمیکنید امکانات درمانی ما پاسخگو هست ؟نه پس مجبور به اعمال محدودیت های شدید میشن و بعداز محدودیت ها اوضاع بهتر میشه ان شا ءالله با آرامش خاطر کنکور میدیم دوسه ماه دیگه

    • ناشناس ارسالی در

      بیخودی حرف نزنین‌ شما‌ تو‌ نهایی‌ کرونا‌ نگرفتی و از هیچی خبر نداری ‌ ما‌ که دوس تامون‌ و‌ خوانوادشون‌ گرفتن‌و‌ فوت‌ شدن‌ میفهمیم‌ استرس گرونا بیشتر از استرس تع ویق کنکوره

    • ...N ارسالی در

      اون باهوش های که میگن بارعایت پروتکل های بهداشتی میشه کنکور برگزار کرد کمی فکر ک نین بد نست خدا بهتون عقل داده که ازش است فاده کنین نه اینکع بذارین لب طاقچه،این ه مه پرستا با اون همه رعایت وامکانت فوت کر دن حالا کسی که بخوادکنکور بده بایه ماسک و یه دستکش همه چیز حله

  • سال دومی ارسالی در

    چرا اسرار به برگزاری کنکور دارین...من خو دم سال دومیم وواقعا خسته شدم از درس....و لی خودم به کرونا مبتلا شدم و میدونم چه ب یماری سختیه...اگر به نظر های کارشناسی شد ه پزشکان نگاه کنید دلیل موافق بودن ما با تعویق رو میفهمین...تحمل فشار روحی و روا نی خیلی راحت تر از تحمل فشار کرونا و شای د هر لحظه مرگ است....استرس کنکور کم نیست باید سر جلسه استرس ابتلا به کرونا هم دا شته باشیم.....التماس تفکر

  • زهرا ارسالی در

    خدا ازتون نگذره
    همه مسائل مملکت رو .ول کردین چسبیدین به کنکور
    ما که ب چه کنکوری داریم خسته شدیم
    بچه مون روانی شد
    اصلا هر کی نمیخواد سال بع د کنکور بده
    بعداز محرم وپاییز میخو ایین کنکور برگزار کنین
    که اوضاع بد تره
    این امار رو.کی به شمامیده
    والا تااونجایی که ما میدونیم بچه ها ای نقد خسته وفرسوده شدن که میخوان هر چه زود تر کنکور بدن حتی اگه کرونا بگیرن
    یک معلم

    • ناشناس ارسالی در

      اع نه بابا. همون بچت خل و چل شده که میخو اد بره بمیره. اخه روانی اگر واقعا مادر ب ودی جون بچه ات برات با ارزش تر بود. لعنت به این موسسات کنکوری که خودشون رو جای ه مه جا میزنن. ای مردم توروخدا گوش کنید.ای نایی که انقدر زور میزنن که کنکور برگزار بشه همون موسسات کنکوری هستن که میترسن ام سال نتونن کتاب های قدیمیشون رو با نام ۱۴ ۰۰ به مردم بندازن

  • داوطلب ارشد ارسالی در

    سلامتی خودم و خانواده ام از همه چی برام مهتره از پارسال تا الان خودم تو خونه حبس کردم و درس خوندم خدا خودش شاهده ولی اگه کنکور به تعویق نیوفته مجبورم نرم سر جلسه کنکور و حقم ضایع بشه شده کابوس شب و روزم من زحمت نکشیدم که به این راحتی هدر بره مثل همه که راضی نیستند تلاششون بی ثمر بمونه اما کنکور باید به تعویق بیندازید تا چند ماه چون الان برگذاری کنکور یا هر مراسمی باعث فاجعه بیشتر میشه
    آمار فوتی روز ب روز داره افزایش پیدا میکنه امیدوارم که به تعویق بیوفته و از این نگرانی و بلاتلیفی بیرون بیام
    #تعویق کنکور ها
    #سلامت دانشجو

    • ناشناس ارسالی در

      عزیزم الان کنکور ندی کی میخوای بدی تو پا ییز ک بدتر میشه به خدا ماهم خانواده داری م ولی خسته شدیم دیگه همش استرس اگه میترس ی وایستا سال دیگه ایشالله اوضاع بهتر میش ه
      به خدا نه شب داریم نه روز از ه مه طرف فشار
      اینهمه ریختن تو بازار ا و عروسی ها بعد کنکور باید به تعویق بی فته من خودم از اول کرونا فقط به خاطر امت حانا بیرون رفتم الانم فاصله و همچی رعایت انشالله ک مشکلی پیش نمیاد

    • ناشناس ارسالی در

      دوماه دیگه بهترمیشه وضعیت ،مگه ندیدوزیربهداشت گفت تایکسال دیگه همین وضعیته،تازه اگه کنکوربرگزارنشه بقیه هم باتوبمونن سال بعدحق تودیگه ضایع نمیشه

  • کنکوری ارسالی در

    .


    #سلامتی داوطلب



    #تعویق کنکور

    • ناشناس ارسالی در

      همه مثل شماییم
      باید تعویق بیفته

    • ناشناس ارسالی در

      سلامتی داوطلب میخوای سال دیگه بده
      #نه به تعویق کنکور

  • ناشناس ارسالی در

    اگه قرار باشه ازمون ارشد مث دکترا باشه و هیچی رعایت نشه این بازی کردن با جون این همه داوطلب ...چرا تصیمم درست نمگیرن اخه ...فقط استرس ب جون همه انداختن...چ نیاز ی بود ب کنکور با توجه ب معدل کارشناسی رت به بندی میکردن....

  • ناشناس ارسالی در

    نماینده های مجلس یه وظایف اصلی تون برسین
    بذارین وزارت علوم کارشو انجام بده
    برگزاری کنکور که دیگه شلوغ تر از مراسم محرم نیست

  • مریم ارسالی در

    کنکور ارشد رو احتمالا نمی رسن عقب بندازن ، چون تا بره تو صحن و امضا جمع کنن، ما ک نکورمون رو دادیم اگه خدا بخواد، به هرحال شرایط کل دنیا فرق کرده، پاییز هم موج جد ید میاد، شاید الان کنکور بدیم، آسیبش کمت ر باشه

  • سراسری ۹۹ ارسالی در

    آیا سلامت جسمی ما مهم تر از سلامت روح و روان مااست؟ من کنکوری ۹۹ هستم و واقعا در استرس و فشار زیادی به سر میبرم تو را به خدا کنکور را برگزار کنید و آرامش را به خود و خوانواده هایمان برگردانید تورا به خداااااااااااااا ،،،،، ما قول میدهیم که تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم فقط التماس میکنم کنکور را برگزار کنید

    • ناشناس ارسالی در

      آره برو تمام پروتکل ها رو رعایت کن ببینم اصلا میتونی کنکور بدی. لااقل یه بار آزم ایشی بدون کولر. با ماسک و دستکش بدون آب و تغذیه کنکور بده ببینم میتونی تحمل کنی؟ همش الکی حرف مفت میزنید. تو دیگه چجور آ دمی هستی که میگی سلامت روح و روان از جسم مهمتره در حالیکه نمیدونی اگر کرونا بگیر ی هیچ کدوم از این دو تا رو نداری

    • اریان ارسالی در

      اخهههه نفهم کنکور بدی دانشگاه میخواید بر ید دیوونه هاا

    • اریان ارسالی در

      اخه نمیدونممم چرااا هی برگزاررر بشه بشه که الان چجوری میشه رفت دانشگاه چرا احمق اید انگار میخواید اخرین امتحان زندگیتونو بدید این کنکور نیست امتحان مرگه همه می گن درس خوندیمم انگار بقیه گل لقد کردن تو این سالها

    • . ارسالی در

      شاید شما خیلی بخوای خیلی کارای دیگه هم ا نجام بدی ولی دلیل نمیشه بقیه تاوان کار ش مارو بدن

  • شیرین ارسالی در

    لطفا کنکور ارشد رو پاییز برگزار کنید
    چرا فقط صحبت از کنکور سراسری؟ پس ما بچه های ارشد چی؟ ما ادم نیستیم توی این ج امعه

  • دلارام ارسالی در

    کنکور را به تعویق بیندازید

  • Reza ارسالی در

    لطفا به فکر ما هم باشید و کنکور را عقب یندازید من یک ساله دارم درس میخونم و پسر عمه ام که پرستار بود و تمام پروتکل هارو اجرا میکرد کرونا گرفت و مرد حتی معلم عربی ماهم جانش رو از دست داده خانواده ما به چشم خودشون سختی کرونا رو دیدن اون وقت من باید برم کنکور بدم که میدونم هیشکی پروتکل ها رو اجرا نمیکنه و قطعا در بین دانش اموزان افراد ناقل هم وجود داره لطفا به فکر سلامت دانش اموزان باشید و کنکور را در زمانی اجرا کنید که شهر های کمی در وضعیت قرمز باشند

  • ناشناس ارسالی در

    اینایی که موافق لغو کنکور هستند شاید اصل اً کنکوری نباشند می خوان دردسر درست کنن از کجا فهمیدید نظر سنجی ها کنکورین

    • ناشناس ارسالی در

      چرا مزخرف میگی‌؟ اکثر کامنتا مخالف تعویق ن ولی لایک و دیس لایک هارو نگا کن تا بفه می مردم چی میخوان. هیچ‌کس از جونش سیر نش ده بره به اون کشتارگاه

    • ناشناس ارسالی در

      شما اگه بخاید کنکورو لغو کنید باید ب فکر روزی باشید ک جلو خدا چی میخواید جوابمون بدید
      ما با هزار بدبختی خودمونو ب این روز رسوندیم

  • امینی ارسالی در

    باورکنیدبچه های ما حال خوبی ندارند به ان دازه کافی فشارواسترس کنکور بود امسال که دیگه شرایط کرونا هم فشار روی بچه ها روبی شترکرده خواهش میکنم کنکوربرگزاربشه و دیگ ه تعویق نیوفته.اگرباشرایط روانشناسی باای ن موضوع نگاه بشه میبینید که این اخباروجن جال ها بچه ها رو داره نابود میکنه.

    • ناشناس ارسالی در

      امان از دست این موسسات کنکوری که حتی خود شون رو جای والدین کنکوری هم جا میزنن. بر و عامو. واقعا متاسفم که بحران جهانی رو ب ا یه استرس الکی یکی میکنی و میگی استرس ب دتر. بزار وقتی خودت با دست خودت بچه ات ر و کردی توی گور می فهمی الکی حرف نزنی

  • محمد ارسالی در

    چرا بی خودی "تیتر زرد" میزنید، آیا لغو با تعویق فرق نداره؟!

  • پرستار ارسالی در

    دوستان تو بیمارستان ما جراحیهای غیر ضروری در جریانه مردمم که تو خیابونا ومراکز تفریحن جشن و عروسیا هم که برقراره حالا چرا کنکور بر گزار نشه بچه هایی که خیلی درس خوندن دیگه خسته شدن لطفا کنکورو برگزار کنین اوناییم که استرس دارن برن سال دیگه امتحان بدن

    • ناشناس ارسالی در

      بچه هایی که خیلی درس خوندن می تونن دیگه نخونن. تو از کجات میدونی اونایی که میان بیرون همه کنکوری هستن. در ضمن یه کنکوری واقعی هیچ وقت نمیگه کنکور رو زود تر برگز ار کنید. چون می دونه کنکور چه کوفتیه

  • سعید ارسالی در

    مجلس دیگه کنکور رو تازه بدست گرفته حالا حالا ها ول کن نیست هر کی از راه میرسه بد ون اینکه سواد کافی داشته باشه و تمام جوا نب رو بسنجه یه طرح دو فوریتی تنظیم میکنه خیلی دلتون به حال ملت میسوزه طرح دو فور یتی بدین معتادا درمان بشن طرح بدین به فق را پول خودشونو بدن تا از سطل زباله غذا پ یدا نکنند طرح بدین بی سواد هایی که هیئت علمی شدن برکنار بشن طرح بدین تو مصاحبه ه ا فقط سلامت اخلاقی سواد و سلامت روانی ط رف بررسی بشه ...کنکور و یکم ول کنید جای دوری نمیره

    • اسمعیلی ارسالی در

      احسنت 👍👍👍

    • ناشناس ارسالی در

      دقیقا هر کی میخواد یه خودی نشون بده میبی نه کنکور براش دردسری نداره میگه بذار به این گیر بدم

  • کنکوری ارسالی در

    خیالتون راحت لغونمیکنن ارشدیها بچسبین به خوندن اخرهفته خلاص بشیدازدست اینها

  • ناشناس ارسالی در

    نه به تعویق کنکور ارشد

  • کنکوری ارسالی در

    هی گفتن هر کی تو شهر خودش امتحان میگیره کو ما زحمت کشیدم ی ساله حالا باید بریم مراکز استان ها .. لطفا هرکس و تو شهر خودش برگزار بشه

  • آذر ارسالی در

    لطفا کنکور را به تعویق بیاندازید جون آدم مهم تره از ۴ تا سواله

    • ناشناس ارسالی در

      نکبت

  • ناشناس ارسالی در

    افغانستان کنکورش رو برگزار کرد اونوقت مال ما لغو بشه؟؟؟؟!!!!

    • ناشناس ارسالی در

      عزیزم شاید بقیه با کله بخوان برم تو چاه ما هم باید بریم؟ این چه حرفیه

    • ...N ارسالی در

      تو به افغانستان چی کار داری،اصلا به تو چه که کشورهای دیگه چی کار میکنن

  • باران ارسالی در

    بابا اونایی که میگن. کنکور بدیم خوبه بریم کرونا بگیریم بمیریم خب یکم بصبرین دا. منم الا ن یه ساله درست حسابی تفریح نکردم منم دوس دارم زود تر خلاص شم ولی بااین شرایط نمیشه. خب کنکورتو دادی تموم شد تو یه رشته ی خوب هم قبول شدی کرونا بگیری خوبه ایا؟

  • فرخ ابراهیمی ارسالی در

    با رعایت اصول بهداشت و با افزایش مراکز ب رگزاری ، استفاده از همه مدارس و مراکز آم وزشی و با افزایش ناظران کنکور را برگزار کنید

  • باران ارسالی در

    بابا امسال لغو کنین بلکه یه نفس راحت بکشیم یکم استحرات کنیم از مهر با قدرت شروع به خوندن
    افسردگی گرفتم

    • ناشناس ارسالی در

      عزیزم پس معلومه تا الان چیزی به نام درس نخوندی یا اصلا نمیدونی چیه !!چون ما که ش بانه روز درس خوندیم دیگه نمیتونیم به سال بعد فکر کنیم لطفا اگه نمی‌تونید درس بخو نید اظهار نظر هم نکنید متشکرم

    • فرهاد ارسالی در

      به خدا داره راست میگه.
      هیچ میدونید چقدر ناقل بی علامت هست که میاد قاطی بقیه داوطلب های سالم کنکور میده.
      اینم از کنکور دکتری که همه دادشون دراومده که هیچ پروتکل بهداشتی صورت نگرفته.
      به این فکر کنید که سر جلسه با چه ترس لرزی باید یه قلپ آب بخورید

    • پریسا ارسالی در

      چاقو رو گردنت نیست واس کنکور دادن سال دی گه بده الکیم زحمات بقیه رو به هدر نده با نظرات بیجات

  • ناشناس ارسالی در

    نه تعویق کنکور اگر کنکور به تعویق بیاندا زند با توجه به شروع فصل سرما مشکلات دو چ ندان خواهد وشیوع کرونا شدت بیشتری خواهد یافت نمایندگان مجلس با برگزاری کنکور احس اسی برخورد نکنند بزارند کنکور در وقت مقر ر برگزار گردد

  • نمکی ارسالی در

    سلام
    لغو که نه ولی تعویق حتما
    لغو شدن باعث ضایع شدن حق دانش آموزان است
    ولی تعویق برای سلامتی دانش آموزان و خانواده هایشان است
    حتما باید تعویق بیفته

  • ناشناس ارسالی در

    من نمی دونم تو شهر های دیگه پروتکل ها رع ایت میشه یا نه ولی تو شهر ما اصلا رعایت نمیشه تازه مبتلا به کرونا هم داشتیم حالا من نمی‌دونم با دستکش وماسک وبدون کلر تا زه چهار ساعت کی میتونه کنکور بده حتما ام سال میرینیم به کنکور

  • ناشناس ارسالی در

    کنکور یا کلا لغو بشه یا اینکه ۳۰ ام برگز ار بشه
    استرس کنکور دیگه غیر قابل ت حمل شده
    هر کی نمیخواد نیاد کنکور ب ده

  • سپهر ارسالی در

    یه مشت احمق نسشتن اون بالا به جای اینکه یه راه حل پیدا کنن که چطوریامتحانات را برگزار کنند هر روز دارن دنبال این هستن ک ه لغوش کنند. اون بدبختی هایی که یک سال د ارن میخونن چه کار کنند

    • Ronaldo Nazario ارسالی در

      اونایی که میگید ما درس خوندیم فک کردین بقیه

  • ناشناس ارسالی در

    ان شاالله تعویق بی افته ما برای آزمون با ید یک شهر دیگه بریم که اونجام قرمزه.ازطر فی جنوب کشورواقعاگرمای شدیدی حاکمه،باماس ک و دستکش موندیم چجوری امتحان بدیم

  • فرزاد ارسالی در

    باورم نمیشه با این همه بیشعور هموطن هستم . اونایی که میگین کنکور رو برگزار کنید ا نقدر حالیتون نیست که کادر درمانی کشور تق ریبا داره نابود میشه. بعدش هم میگین اونا یی که میترسن نیان. آره نیاییم که حقمون ر و شما بیشعور ها بخورید؟؟. از بین این بی شعور ها حتی یک نفر هم دکتر بشه معلومه که چه بلایی سر مریض های اینده اش در میاره

    • دانشجوی پزشکی ارسالی در

      آره واقعا با چه ملتی 84 میلیونیم

    • ناشناس ارسالی در

      همه کسایی ک نخوندن موافق تعویقن من ترازم تیر بود ۷۴۰۰ الان تا ۷۰۰۰ پایین اومدم م یفهمییییییی؟؟؟؟؟

    • ناشناس ارسالی در

      قبول دارم واقعا با کیا شدیم ایران همیتا چهار روز دیگه میرن بیمارستان بخاطر کرونا به غلط کردن میفتن دکتری برگزار شد چقدر راحت حق همو خوردن

    • مردم عام ارسالی در

      نه عزیزم حقه تو ما نمی خوریم، همون کسایی می‌خورن که داری سنگشون رو به سینه میزنی.
      اصلا معلوم هست با خودت چن چنی؟

    • ناشناس ارسالی در

      شما فرهیخته و باشعور بشین سال بعد کنکور بده

  • زهرا ارسالی در

    چرا نظرات مخالف رو نشر نمی دید؟
    بخ دا با این عدم رعایت پروتکل ها که در دکتر ی پیش آمد فاجعه رخ میده.

  • پشت کنکوری ارسالی در

    تعویق کنکور

  • leila ارسالی در

    بخدا ماهم میخونیم زحمت کشیدیم شهر ما وضع یت قرمزهههه یه شهر کوچیکه مطمئنم اصلا طب ق اصول و بهداشتی کنکور گرفته نمیشه چرااا اا آخه نمیذارید به تعویق بیفته اینطوری ب ه نفع همس جون خانواده هامون مهم تراز درس و دانشگاس من خودم کلی زحمت کشیدم برای ا ینکه فرهنگیان قبول بشم و رده سنی مشخصی د اره و من امسال آخرین سالی هست که میتونم کنکور بدم کنکور برای همیشه لغو نمیشه که فقط به تعویق میفته اونایی که میگن خوندیم خب بازم تست میزنن مگه بده
    #تعویق هرچه زودتر کنکور❤

  • میلاد طاهری ارسالی در

    لغو کنکور به ضرر داوطلبا و به نفع داف طل باس

  • ناشناس ارسالی در

    #تعویق کنکورسراسری

  • reza ارسالی در

    تمامی متخصصان و کارشناسان حوزه بهداشت به این معتقدند که کنکورهای سراسری نباید ون باید در چنین شرایطی برگزار شود و همگی آن ها خطرات ناشی از آنرا کاملا شرح داده اند .
    آیا واقعا عزیزان آمار فوت ۲۰۰ نف ر در روز را نمی بینند ؟؟
    آیا امار ابتلای بالای هزاران نفر اصلا مهم نیست؟ آیا خطر انتقال ویروس توسط ناقلان خا موشی که ممکن است همه جا باشند و ظاهرا هم هیچ علائمی ندارند فراموش شده است؟
    آیا مگر قرار به لغو گردهمایی های حتی ۱۰ نفره نشده است ؟
    چه اصراری بر برگز اری آزمون ها در این شرایط بحرانی هست؟
    مگر اصل تعویق ها براین مبنا نبود که آزمون حدالامکان در شرایط نسبتا خوب برگزا ر شود؟
    چطور میشود در چنین شرایطی ک ه از همه نظر تنش فکری است آزمون داد؟
    مگه ما رباتیم که بی استرس امتحان دهیم و هیچی هم واسمون مهم نباشه؟

  • الهام ارسالی در

    بابا بسه دیگه خسته شدیم هی میندازین عقب هرکی میترسه نیاد خوب همش استرس استرس تابستونمون الکی رفت بسه هرچی خر زدین میخواین بیشتر بخونین وایستین تا سال دیگه ما چه گناهی کردیم این وسط خسته شدیم دیگه
    نه به تعویق کنکور

    • مهراد ارسالی در

      قشنگ معلومه شوهر میخوای

    • Mariam ارسالی در

      چرا را چرت میگی تو

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا خیلی جالبه فقط میخواستید ما که برای دکتری ثبت نام کرده بودید تو این شرایط نیومدیم

  • داوطلب نگران ارسالی در

    سلام
    همه زحمت کشیدن . همه تلاش کرد ن . همه نگران آینده هستن . همه استرس دار یم .
    ولی آیا این دلیل میشه که ک نکورها در چنین شرایط هولناکی که آمار گوی ای آن است برگزار شود؟
    اگه کسی امسا ل قبول هم بشه دانشگاه و کلاسی در کار نخو اهد بود و همش مجازی خواهد بود . پس چه اص راری بر برگزاری آزمون ها در این شرایط اس ت؟
    با تعویق هیچ مشکلی پیش نمیاد .< br /> ویروس کرونا فقط و فقط با رعایت های سخت کمتر میشه و اصلا هم ربطی به تغییر ف صل و دما نداره .
    خواهش میکنم از عز یزانی که توانایی رساندن دغدغه ها و نگران ی های ما رو به گوش مسئولین دارن ، کوتا هی نکن و حرفامونو بهشان بگن.
    سپاس از همتون . دست بوسیم

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی جالبه فقط میخواستید کسانیکه دکترا ش رکت کردند بیان و تو این شرایط کرونا اونا یی هم گه نیومدند پولشون رو برنگردونند.مت اسفم

  • کنکوری ارسالی در

    خواهشا تعویق کنکورماشبوروزنداریم داریم د یوانه میشیم

  • ناشناس ارسالی در

    اگر این نماینده ها کمتر حرف بزنن ما با آ رامش میریم کنکورمونو میدیم.
    اعصاب نداشتن برامون.هر روز یکی یه تزی میده...ب س کنید بابا بس کنید.

  • محمدمهدی ارسالی در

    اینایی که می خوان برگزار بشه هیچی درس نخ وندن می دونن الکی پشت کنکورن دوست دارن ه رچه زودتر برگزار بشه برن تفریح .

  • انسان ارسالی در

    کسانی که تو این موقعیت خطرناک خواستار بر گزار شدن هر چه سریعتر این کنکور میلیون ن فری هستن و برای جان دیگران و کادر درمانی ارزشی قائل نیستن کسانی نیستن به غیر از افرادی که درساشونو طوطیواری خوندن و از ت رس فراموش کردن سواد سبُکشون از استرس شب خوابشون نمیبره و جان و تلاشهای دیگران رو قربانی اشتباهات خودشون در سال تحصیلی می کنن و این یعنی خودخواهـــی محــض

  • Barati ارسالی در

    ببینید. لغو کنکور که احمقانست. چون حق رسماً همه به غیر از اونایی که سوالای نهایی رو خریده بودن بیست شدن ضایع میشه چون کسی نهایی رو به عنوان یه امتحان سرنوشت ساز بهش نگاه نکرد که حالا بیایم بگیم بر اساس نمره ی اون بچه ها برن دانشگاه. ولی تعویق کنکور لازمه. بچه هایی که تا الان خودتونو زندانی کردین و درس خوندین. اگه به تعویق افتاد به نفع شماست. برید یکی دو روز استراحت کامل و بعد دوباره بشینین با انرژی دوره کنین. کنکور دکترا برگزار شد و عکساش هست که چجوری هیییچ کس به پروتکل ها اهمیت نمیداد. اصن خانوما خودتون تصور کنین ممکنه با مانتو و مقنعه و ماسک و دستکش 4 ساعت بشینی یه جا سوال حل کنی؟؟ خیلی جاها کولر ها هم که مرخص بوده. این دیگه خود خواهی نیست که مخالف تعویق کنکورین. این حماقته.

  • پریسا ارسالی در

    چرا اینکارو میکنن واقعن
    خب خودشون جوانب و بسنجن و تصمیم نهایی و به ما بگن هرروز دارن در مورد تعویق صحبت میکنن. توی این روزای حساس تمام یه سال و که خوندیم داریم از دست میدیم با این خبرا واقعن شل کردیم

  • سید امیر حسین ارسالی در

    انشالله که به تعویق بیفته ی دو سه هفته ا ی. # تعویق کنکور دو الی سه هفته.

  • سید امیر حسین ارسالی در

    #تعویق کنکور اولویت دارد .اگر جان داوطلبان مهم است.مسئولان رای به تعویق بدهند

  • رضا ارسالی در

    اونایی میگن کنکور برگزار نشه،خیابونا رو دیدن،مترو و اتوبوسا رو دیدن،محرمم ک دیگه نگو.فقط کرونا واسه کنکوره؟ کلا همیشه کن کوریا با فاصله میشن الانم ک محل برگزاری ازمونا رو زیاد کردن پس هی نگین برگزار نش ه برگزار نشه.کرونا تا حداقل ی ساله دبگ ه س پس کی قرارع کنکور برگزار شه؟!!!!

  • زینب ارسالی در

    سلامتی مهمتر است یک سال بکوب کنکور کارشن اسی ارشد خوندن ولی در شرایط فعلی سلامتی خودم و خانواده ام را مهمتر درس و کنکور می دانم

  • معترف ارسالی در

    سلام
    الان دو ساله به خاطر کنکور فرزندم مسافرت نرفتیم
    اعصاب پسرم بهم ریخته قرص اعصاب میخوره
    شرایط رو برای برگزاری کنکور امن فراهم کنید
    کنکور مرداد برگزار نشه کی میخواد برگزار بشه ؟؟شهریور!!@مهر
    که اوج کرونا است
    اگه هم می خواید بگید بر اساس معدل گزینش خواهند شد
    چون سوابق تحصیلی ۲۵ درصد بود پسرم وقتشو گذاشت روی تست
    مسئله بعدی که خیلی مایلم به گوش مجلسیان محترم برسد اینست که دادن طرخ های دو فوریتی برای کنترل گرانی که جزو وظایف شما نیست
    ؟؟؟؟
    شاید این گرانی ها به تفع شما هم هست
    کنکور حذف بشه کدوم نور چشمی رامی خواهیذ ذانشگاه بفرستید
    مردم به شما اعتماد ندارن یه کلکی تو کارتون هست
    بسه دیگه این قدر دکتر د لیسانس بی سواد تحویل جامعه دادید که برا خود نطام هم ایجاد معظل کرده
    مگه نمی گید با کرونا زندگی مسالمت امیز باید داشت حداقل تا دو سال با ماست!!@
    یعنی تا دو سال کنکور رو حذف خواهید کرد
    بسه دیگه
    لطفا یکی این مطالب رو تو صحن مجلس بخونه
    بس کتید بر گردید به وظایف اصلیتون
    با تشکر

  • داوطلب ارسالی در

    اون هایی که اصرار بر برگزاری کنکور دارند آیا کسی در جلسه کنکور مبتلا به کرونا شد شما ها میاین پول درمان و تست اون بنده خدا رو بدید اصلا هم خونده باشید حتما هم هیچ کدومتون دانشگاهی که میخواین قبول نمیشید فقط شعار میدید که برگزار بشه سلامتی که براتون اهمیت نداره فقط دنبال آینده ای که نامعلوم هست می گردید

  • ناشناس ارسالی در

    خدایا ما چکار کنیم از دست ای نمایندگان بی فکر بابا تموم شهرها و بازاریها و هتل هاو... باز عروسی ها مرتب انجام میگیره حالا هم که ماه محرم داره میاد و عزاداری ها هم قراره باشه تو را خدا دست بردارید از سر بچه های معصوم یک سال بعضی ها بیشتر از یک سال وقت گداشتند از خواب و خوراک و تفریح و استراحت خودشون و خانواده هاشون زدند حالا که بایست نتیجه بگیرند یه مشت بی فکر هر روز دم از تعویق و برگزار نشدن کنکور میرنند به فکر اونهایی هستید که اگه کنکور برگزار نشه باید برند سربازی خدایا خودت کمک کن ما رو نجات بده از یک سری بی فکرا بابا برید فکری به حال و روز اقتصاد مملکت کنید دست بردارید از سر کنکور و کنکوریها فکری به حال بهتر اجرا شدن کنکورکنید

    • ناشناس ارسالی در

      اتفاقا چهارتا با فکر مثل شما برای وضع مر دم تصمیم گرفتن که شده این!فکر کردی دولت دلش به حال زحمتات میسوزه وقتی کرونا گرفت ی ۴۵۰ هزارتومن پیاده شدی برای تست و بعدش تخت که اگر گیرت بیاد تو بیمارستانا بهت میگم کی بی فکره.

  • یه کنکوری خسته ارسالی در

    بابا بسه دیگه، هر چی عقب بندازین اوضاع ک رونا بدتر میشه، فکر کردین تو یکی دو ماه کرونا میگه غلط کردم من دیگه میرم؟! کرونا تا دو سال دیگه هست آزمون رو برگزار کنید کسانی هم که براشون تحصیل مهمه معلوم میش ن هر کی هم نخواست آزمون نده چون اونا معم ولا کسایی هستن که سر کنکور خوابن. آزموت برگزار باید بشه هر چی سریعتر بهتر چون کر ونا وضعش فقط بدتر میشه.

  • شاهین ارسالی در

    سلام نمیدونم این نمایندها کارهای مهم رور هاکردن اگربه تعویق بیفته میخوان کی برگزا رش کنن بگذارید انجام بشه خیال ماخانوادها راحت بشه اصلامطرح کردنش هم استرس اوره

    • ناشناس ارسالی در

      چه خیالی راحت بشه؟؟؟بعدازآزمون دادن تازه میفهمیم که خیال جمعی یعنی چه؟هرلحظه باف کروخیال ناقل کرونابودن خوابیدن وابتلای خ انواده عذاب آورتراست
      باتعویق کنکو ر این لحظات راقدربدانیم ...

  • کنکوری ارسالی در

    این حق الناس .آهای نمایندگانی که میگیدکن کور به تعویق بیفته پس حق اونایی که یک یا دوسال نشستن خوندن چی میشه اگه نتونید یه کنکور سه ساعته روبرگزار کنید پس چی بلدید اختلاس ،حرف مفت زدن .تکلیف خوندنای مارو روشن کنید خداشاهده هنه اونایی که میگن ت عویق یالغو مطمئنم همون سیاهی لشکرانی هست ن که لای کتاباشون روهم باز نکردن وگرنه به همین راحتی زحمت یک ساله شون روهدر نم یدن .اونایی هم که امسال درسشون روتموم کر دن عجله ای نیست از کرونا میترسید نیان سر جلسه بزارن انشالله سال بعد که کرونا تموم بشه .تعویق کنکور حقالناس که من نمیگذرم از نماینده ای که حرفشو بزنه

    • ناشناس ارسالی در

      خیلی خودخواهین.. خیلیا خوندن اما میترسن اگه جلو چشمت عزیز ترین کسانتو با کرونا ا ز دست داده بودی و میدیدی با چه زجری جون میدن نمگفتین کنکور برگذار شه...بعدشم به ما چه که مردم رعایت نمیکنن یا عروسی برگذ ار میشه شاید یه نفر بخواد بپره تو چاه بم یرهه...اوناییم که میگن بگیرین کنکورو با این وضغ داغون که بلدم نیستن متاسفانه پرو تکل بهداشتی اصولی انجام بدن باید ببینن م رگ مادر پدراشونو تا نفسشون از جای گرم بل ند نشه ....من کل سالو درس خوندم اما ۳ماه ه عذاداره مادرمم ...شعور ندارین نمیفهمین چیه کرونا ...حالا هی بشینین تحلیل کنین

    • ناشناس ارسالی در

      سلامتی وجون ملت حق الناس نیست؟؟؟؟چی ازسل امتی وجان مهمتر؟؟؟؟

    • ناشناس ارسالی در

      تو که دم از حق الناس میزنی اینکه بری سر جلسه و چند نفر کرونا بگیرن و برن به اطرا فیونشون هم بدن حق الناس نیست؟ اینکه چندی ن نفر قربانی درس خوندن شما بشن حق الناس نیست؟ این که تهمت میزنی و میگی اونا که خ واستار تعویق کنکورن درس نخوندن حق الناس نیست؟

  • Narges ارسالی در

    چرا تعویق ن؟الان کنکور دکتری با تمام پرو تکل ها انجام شد؟اخه چرا فقط میخواین کنکو ر بدین خلاص شین بخدا منم یه ساله زندگیمو پای کنکور گذاشتم دوسال هنو مسافرتی نرفت م تا حالا به چشمتون دیدین از اقوامتمون پ شت سرهم در اثر کرونا فوت کنن؟اگه میدیدین شما هم میترسیدین.میگین شما ک ترسیدین نی این.چطور قید تلاشمونو بزنیم واسه یه سال دیگه؟مگه ما مقصر بودیم ک کرونا انقد زیاد شده؟مگه ما خواستیم؟منی ک مشکل تنفس دارم و نمیتونم ماسک بزنم؟

  • مهران میرزای ثانی ارسالی در

    سلام و خسته نباشید
    تو این وضعیت تک لیف مارو مشخص کنید
    کنکور رو همان ز مان مقرر برگزار کنید و مارا از این بلاتک لیفی در بیارید
    خیلی ها مثل من برای خدمت سربازی هم نوشته اند و 99.6.3 اعزام اند و می‌خواهند کنکور راهم بدهند
    تکلیف ما چه می‌شود؟
    یا برگزار کنید یا کلا کنکور را کنسل کنید

    • اسمعیلی ارسالی در

      احسنت درست عین حرف من

    • Kk ارسالی در

      چون تو سربازی داری باید تو این وضعیت کنک ور بدیم واقعا به ای طرز فکر نمی دونم چی بگم؟!

  • Shayesteh ارسالی در

    اگه میخوان لغو شه کنکور فقط بخاطر سلامتی من و شماست
    قبولی کنکور تو بهترین رشته با رتبه تک رقمی به چ قیمتی؟؟؟

  • سنا ارسالی در

    تو رو خدا حذف نکنین ولی تعویق بدین

  • ناشناس ارسالی در

    کنکور باید برگزار بشه

  • ناشناس ارسالی در

    عزیزی ک نگران استرس بچت هستی بچه ای باید بمونه ک فردا بره سرکلاس چرا اینقدر سرسر ی میگیرید, پروتکل ک رعایت نمیشه ولی ب ای نم فک میکنید اخه تا برسی ب محل مثلا رعای ت پروتکل هاشون چ جوری باید بیایم و تو را ه کرونا کنسل میشه!!!
    کنکور و کنسلش کنید ولی ی تاریخ مشخص چ اشکال داره از ت رم بهمن شروع شه ماهم خوندیم ولی جون خانو ادهامون و خودمون مهمتره

    • دانشجوی پزشکی ارسالی در

      دقیقا درست میفرمایید

  • فریبا ارسالی در

    کنکور باید برگزار بشه. بخاطر بچه هایی که از همه ی خوشی‌ها زدن بخاطر کنکور. اونایی که یکسال خوردن و خوابیدن الان یادشون افتاده که باید درس میخوندن حالا بهانه شون شده کرونا. همینا یی که میگن تعویق نصفشون دائم تو خیابونا و پاساژها پلاسن از کرونا نمی‌ترسن تا اسم کنکور میاد میشن مدافع بهداشت و سلامت. کنکور اجباری نیست هرکی می‌ترسه بشینه تو خونش.

    • ناشناس ارسالی در

      کنکور دادی اصن صنعتی شریف و تهرانم اوردی کرونا که گرفتی رتبه و دانشگاهی که اوردی مفت نمی ارزن اصن معلوم نیست خدای نکرده پات برسه به دانشگاه یان

  • هانیه ارسالی در

    اینایی که میگن بخاطره کنکور از تفریحو گر دشمون گذشتیم!میخوان زودتر کنکور برگزار ش ه برن به گردشو تفریحشون برسن😑یعنی چی واق عا!بدختا کرونا بگیرین میمیرین!البته بعید میدونم‌کنکوری باشین!قلمچی به منم پیام د اده که برین همه جا پیانو کامنا بذارین که تعویق اتعاق نیفته!دخارخالم پشتیبانه گفت ن شمام برین کامنت بذارین😑مملکتو مارو نگا تورو خدا

    • Kia ارسالی در

      افرین کاملا درست گفتی اینا ایقدر خونه مو ندن خسته شدن می خوان زود تر بدن راحت شن مثلا تو این کرونا برن بیرون

  • کنعانی ارسالی در

    تعویق کنکور

  • قهرمان ارسالی در

    سلام در این برهه زمانی سلامت بچه هامون از همه چی واجب تره دیروز تو آزمون تیزهوشان اصلا پروتکل های بهداشتی آنطور که لازمه رعایت نشد ضمنا بیشتر بچه ها هم غایب بودند آیا این آزمون عادلانه است؟ کنکور اگر برگزار بشود باز مثل سایر آزمون ها خواهد بود و حق دانش آموزانی که یا مبتلا هستند ویا در خونه شون فرد مبتلایی هست و... خلاصه مطلب که اکثر خانواده ها در گیر مشکلات حاصله از کرونا هستند خواهش میکنم کنکور برگزار نشه

  • دانشجو ارسالی در

    ایکاش یه هفته دو هفته عقب بیفته،ولی جدا از اون تو کنکور دکترا کلی تقلب کردن،گوشی برده بودن،غیره چندتا دانشگاه مطرح،بقیه دانشگاه ها اصلا مراقبا سمت داوطلبا نمیرف تن،الان کنکورم برگزار بشه یه عده حقمونو بخورن فرقی نداره،حداقل تعویق بیفته بیشتر بخونیم،مخصوصا ماها که تو اوضاع بدی هستی م،ریسس بیمارستان آملم دیروز فوت کرد،تو ش هر ما خیلی شرایط بده،یکم بیشتر وقت بدین، مافیایه کنکور خیلی ناراحت نمیشن.

    • ناشناس ارسالی در

      موافقم لاااایک

  • ناشناس ارسالی در

    نه به تعویق کنکورمن پسرم کنکوری والله اس ترس وخستگی اونوازبین برده توروخدابرگزارک نید تموم شه بره .اگه کسی درس خونده باشه محاله بخوادبه بهانه کروناعقب بیفته

    • فرشته ارسالی در

      پسرت بره کنکور بده اما بعدش کرونا بگیره خوبه ؟
      پسرت الان بخاطر کنکور دوسه کیلو لاغر کرده اما بعدش بخاطر درد کرونا ۱۰کیلولاغرکنه خوبه ؟

    • Kia ارسالی در

      ایشالا پسرت کرونا بگیره بفهمی چه دردی ما در فداکار

    • ناشناس ارسالی در

      پسرتون تشریف ببره کنکور بده کرونا بگیره بیاد خیلی خوبه؟؟؟خودتم باهاش میری

  • سهیل ارسالی در

    یعنی چی کنکور برگزار بشه. ما جونمون مهمتره یا کنکور... مردم دارن یکی یکی میمیرن شماها میگید کنکور برگزار بشه

    • میثم ارسالی در

      تو نیا

  • امین ارسالی در

    حتی اگه به تعداد منفی ها و مثبت هایی که به نظرات زیر مطالب خبرگزاری ها در مورد ب رگزاری یا تعویق کنکور داده میشه دقت کنید و نسبت بگیرید متوجه میشید تعداد کدوم طر ف بیشتره عزیزان

  • تعویق کنکور ارسالی در

    تو رو به خدا کنکور رو عقب بندازید اینجا وضعیت قرمزه بیمارستانها هم جا ندارن با ج ون ما بازی نکنید

  • محمد ارسالی در

    #طرح دوفوریتی

  • میثم ارسالی در

    سلام هرکی خواست بیاد کنکور بدهد هرکی نخو است ندهد یعنی چی طرف رفته خوشگذرونی و کی ف کرده تازه یادش اومده نخونده به ما چه م ا باید چیکار کنیم دندشدن نرم چشمشون کور می‌خواستند بخونند دیگه خسته شدیم چقدر تع ویق اگه اینا از کرونا می‌ترسیدند تو قرنط ينه درس میخوندن نه با رفیقاش ن دور خیابو نا

  • مهراد ارسالی در

    بعضیا منو یاد زینب ابوطالبی میندازن که م یگن هرکی نخواست جم کنه بره. ادم حسابی گن ده ترین مشکل تو این بوده که تو دوره درس خوندنت بابا مامان اجبار کنن شام بری مهمو نی خونه فامیل که ی شب از درست بیوفتی تو چمیدونی مشکلات زندگیو. تو ی سال برا کنکن ور وقت گذاشتی ما همه گذشتمونو رو ایندمون برنامه ریزی کردیم. تو چمیدونی فوق شدن ع زیزات ینی چی و با چه ذهنی باس بری جلسه ا ی که ایندت بهش وابستست. تو چمیدونی از بی ماری که روحیه و ذهنتو برا خوندن و سر جلس ه نابود میکنه. تو چمیدونی از مشکلات زندگ ی و کار کردن و درس خوندن و دقدقه هاش. یا خیلی بچه مایه داری هیچی برات مهم نیس و فقط خودتو در نظر میگیری یا خیلی بچه ای. از مسولین خواهش میکنم درک کنین. غم و اند وه رو روحیه نابود کننده بین دانشجو ها زی اده و نیاز به ذهن و روحیه اروم برای جلسه کنکور برای لحظه ای که ی عمر براش تلاش ک ردیم داریم. سپاس گذارم

  • ایرج ارسالی در

    سلام نمایندگان محترم امیدواریم شما به رو ح وروان فرزندان وخانواده هاشون عنایت داش ته باشید وجزء حامیان برگزاری کنکور باشید حقیقتا کلافه شدیم وداریم افسردگی میگیریم از تاخیر وتعویقهای کنکور مگر کرونا انته ا داره مگر معلومه کی تموم خواهد شد عده ا ی بدخواه که دنبال کنسل کردن کنکورند باشع ار تعویق وتاخیر وسپس کنسل کردن کنکور با روح وروان ملت بازی میکنند که درنهایت بگو یند جمهوری اسلامی قادر به اجرای کنکور نی ست وازین طریق در دانشگاهها گسست علمی را رقم بزنند خواهش میکنم هوشیارتر عمل کنیم وکنکور رابرگزار تا خاری در چشم بدخواهان ملت عزیز باشد سپاسگزارم

    • Kia ارسالی در

      توی خانواده عقل و شعور نداری داری تازه ج واب سازی هم میکنی من خودم دختر کنکوری زح متم براش کشیده امسالم می خواد کنکور به ا ما در شرایط ایمن نه شرایطی که همه دارن م یمیرن

    • مادر ارسالی در

      لطفا به تعویق بندازید با جون بچه های ما بازی نکنید بچه من آسمم داره سر امتحان نه ایی به اندازه کافی برای گذاشتن ماسک اذیت شده تروخدا در موقع مناسب کنکور رو برگزا ر کنید

    • Asal ارسالی در

      ببین ب خاست تو نیست کنکور باید عقب بیفتع خیلی از شما ک میگید کنکور برگزار بشه لای کتابتونم باز نکردید و ب امید شزکت نکردن بقیه دانش اموزا میخاید ی صندلی تو دانشگاه برا خودتون بگیرید

  • فرشته ارسالی در

    هه شمایی ک میگی کرونا بگیریم به جهنم ‌. اصلا میدونی دردکرونا چیه ؟؟؟؟من ۴۰روزه ک رونا گرفتم وزنم از ،۶۸رسیده ۶۰.تک تک لحظ ه هام دارم درد میکشم اتفاقا یه کنکوری ام هستم سال سومم هست سه ساله دارم درس میخو نم از من خسته تری ؟؟.تویی ک میگی کنکوربر گزاربشه طاقت اینو داری ک ۴۰روز تک و تنها تو یه اتاق باشی ۴۰روز هیچکس پیشت نیاد ۴ ۰روز با ماسکو دستکش باشی ؟؟؟

  • مهراد ارسالی در

    بعضیا منو یاد زینب ابو طالبی میندازن که گفت هر کی نمیخواد جم کنه بره. ادم حسابی که بزرگترین مشکلت این بوده که بابا مامان بگن شب برا شام باس حتما بریم خونه فایمل و ی شب از درست عقب بیوفتی چه میدونی وقت ی عزیزت فوت میکنه چقد روحیه و ذهنتو خراب میکنه. تو ی سال وقت گذاشتی ما کل گذشتمو نو وقت گذاشتیم برا این کنکور و ساختن این دمون. چه میدونی وقتی بیماری تو وجودته و مرگ اطراف فامیل و عزیزاته و ذهنت و روحتو برا درس از هم میپاشه ینی چی. فک میکنی ف قط خودت درس خونی و ایندت برات مهمه و برا ش تلاش میکنی؟! برا گفتن این حرفای خودخوا هانه یا خیلی بچه مایه داری هیچکس جز خودت برات مهم نیس یا خیلی بچه و طفل معصومی. از مسئولین محترم خواهش میکنم مارو درک کن ین. ما یکی دوتا نیستیم که نادیده گرفته ش یم. کل کشور تو بحران بدیه. خواهش میکنم د رک کنین حداقل 2 هفته هم که شده به تعویق بندازید. بسیار سپاس گذارم

    • ناشناس ارسالی در

      دقیقا خیلیا فکر میکنن سرماخوردگیه نمیدون ن مرگ و بیماری عزیز سخته یکی مثل من که ی ه خواهر سه ماهه هم تو خونه دارم اصلا نمی دونم چیکار باید بکنم

  • ناشناس ارسالی در

    سلام نمایندگان محترم ودرد آشنا لطفا تحت تاثیر جوسازی ها وشانتاژهای بدخواهان قرار نگیرید امیدواریم شما به روح وروان فرزند ان وخانواده هاشون عنایت داشته باشید وجزء حامیان برگزاری کنکور باشیدحقیقتا کلافه شدیم وداریم افسردگی میگیریم از تاخیر وتع ویقهای کنکور مگر کرونا انتها داره مگر مع لومه کی تموم خواهد شد عده ای بدخواه که د نبال کنسل کردن کنکورند باشعار تعویق وتاخ یر وسپس کنسل کردن کنکور با روح وروان ملت بازی میکنند که درنهایت بگویند جمهوری اس لامی قادر به اجرای کنکور نیست وازین طریق در دانشگاهها گسست علمی را رقم بزنند خوا هش میکنم هوشیارتر عمل کنیم وکنکور رابرگز ار تا خاری در چشم بدخواهان ملت عزیز باشد سپاسگزارم

    • کنکوریِ ناشناس ارسالی در

      سکوت کنی سنگین تری دوست عزیز

    • ...N ارسالی در

      ببند او گاراژو،اگه تو حرف نزنی کسی نمیگه لالی😦😒😬

  • کنکوری ارسالی در

    مسلما اگه با رعایت تمام شرایط بهداشتی بر گزار بشه هیچ مشکلی پیش نمیاد به جای پاک کردن صورت مسئله مثل ادم نظارتتونو روی شر ایط برگزاری بیشتر کنین!
    خیلی جالبه که الان همه فیلسوف شدن در صورتی که حقیق تا اغلبشون کسایین که دنبال فرار از کنکور ن نه نگران شرایط کرونایی!

    • بد بخت کنکوری ارسالی در

      گل گفتی

  • اسمعیلی ارسالی در

    اگه واقعا سلامتی داوطلبان برایتان مهمه خب کنکور رو حذف کنید و بجاش با معدل دانشجویان رو پذیرش کنین
    اگه نمیتونین این کار رو انجام بدین
    پس بشینین سر جاتون و بذارین کنکور همون وقت برگزار بشه
    الکی هم نگید سلامت ماها براتون مهمه
    جیب خودتون مهم تره

    • آرش ارسالی در

      بابا بخدا راست میگی... ملتو دارن سر میدو ونن....یا بگید آره یا بگید نه... بابا بخ دا آخر این درس خوندنام میشه بیکاری و دست ت تو جیب خونواده بودن... بجای این کارا ب ه فکر وقتتون باشید دنبال حاشیه نباشید

  • امین ارسالی در

    لطفا به تعویق بندازید تا توی زمانی که بی ماری کمتره کنکور بدیم.سلامتیمون از یه کن کور مهم تره

  • ناشناس ارسالی در

    اونی که سریع بدیم بره معلومه که اصلا ادمی نیست که بخواهد مثله ما ی عمر سرش تو کتاب و درس دانشگاه باشه واقعا وقت بزاره.رهرو ان نیست که گه تند و گهی خسته رود /رهرو ان است که اهسته و پیوسته رود.کنکور تعویق بیافته حداقل نگرانی سلامت خودمون و خانواده هامون و داوطلبا رو نداریم. بالاخره که ازمون میدیم عقب بیافته. لطفا همکاری کنید

  • ناشناس ارسالی در

    من دکترا دادم همه پرتوکل ها رعایت شد ما باکرونا تا چند سال زندگی میکنیم باید خو دمان رعایت کنیم نمیشه زندگی رو عوض کرد س ال بعد چی مخالفان اونای اند که آب گل آل ود ماهی میگیرند

    • پدر ارسالی در

      عزیز من شما که دکترا دادی تعدادتان به ان دازه کنکور نبود ،ازمون خودت رو با کنکور مقایسه نکن لطفا . لطفا برای جان انسانها ارزش قائل شوید.

    • ناشناس ارسالی در

      وجدانا وجدانا رعایت شد؟؟؟؟ لااقل اینو نگید چون گندش دراومد

    • Samane ارسالی در

      یه عده میگن یه سال درس خوندیم خسته ایم کنکور بدیم تموم شه بره.٫ تموم شه؟؟؟؟؟ شما که یه سال درس خوندی و تا این حد خسته ای یادت باشه کنکور آخرراه نیست تازه اولشه بعد از کنکوره که پوستت کنده میشه پس بهونه نیار که خسته ام و تموم شه
      واقعا موندم چی بگم که جون خانواده هاتون براتون مهم نیست

  • ناشناس ارسالی در

    من دکترا دادم راضی بود م ما باید در این شرایط زندگی کنیم ممکن است تا دوسال همین وضع باشه پس باید خودمان مراعات کنیم مخالفان بیشتر کسانی اند که از آب گل آلود ماهی می‌گیرند

    • Kia ارسالی در

      والا ما امتحان نهایی رفتیم دادیم صندلی ه ا همه خاکی بود دلیل نمشه بدای شما رعایت شده کل کشور همینه که

    • ع م ارسالی در

      هزاران لایک

    • ع م ارسالی در

      اونی که مسئول سایتی حواست هست که هرچی ما مخالف تعویق را علامت میزنیم برای دوطرف تیک میخوره کاملا جناحت معلوم شد .
      می ریم کنکور میدیم به کوری چشم تنبلا.
      مردم را خر فرض نکنید

  • یک معلم ارسالی در

    من یک معلم هستم.. درسته دوستان راست میگن یکسال تمام از همه خوشی های زندگی گذشتن درس خواندن کلاس کنکور و...حق دارید ولی به این که فکر کنید کنکور تموم شد برگزار شد نصف داوطلبان کنکور کرونا بگیرن رو تخت بیمارستان ای سی یو و....قرنطینه و......واقعا نه نه نه جون تون خیلی مهم تر از آزمونه عزیزان

    • ع م ارسالی در

      عمرا معلم باشی یک کنکوری درس نخون هستی خ خخخخخخ

  • ناشناس ارسالی در

    تو رو خدا کنکور رو برگزار کنید دختر من س ه ساله زندگی نمیکنه بذارید حداقل نتیجه ز حماتش رو ببینه به خدا ما هم خسته شدیم.تع ویق کنکور چیزی کمتر از مرگ برامون نیست.ه ر کس میخواد و عاقله مثل ما نیست نیاد کنک ور.ما حاضریم کرونا بگیریم ولی از دست کنک ور خلاص بشیم فوقش میمیریم دیگه حالا هم ا ز استرس داریم میمیریم

    • پدر ارسالی در

      یعنی شما بعنوان مادر حاضری فرزندت جانش در خطر بیفته ولی کنکور بده؟!!!

    • انسان ارسالی در

      شما به نظر میاد فکر میکنید که تنها کسی هستید که برای کنکور چندسال زندگیشو سختی کشیده ، بقیه اگر بیشتر نباشد کمتر استرس و زحمت نکشیدند . یعنی همه برند و گم شوند و یک سال دیگر سختی بکشند یا بمیرند تا دختر شما کنکور دهد و راحت شود ؟!
      اینهمه فداکاری نفرمایید

    • کیانا ارسالی در

      ://////////

  • Nr ارسالی در

    یه سری بچه های تنبل که هنوز نخوندن دارن از این فرصت استفاده میکنن که کنکور عقب ب یوفته لطفا فکر کسایی که یه ساله دارن میخ ونن رو هم بکنیو

  • پدر ارسالی در

    من فرزندم کنکور میدهد خودم یک پزشکم،با ب رگزاری کنکور کاملا مخالفم،یا تعویق بیندا زند یا میتوانند سوابق تحصیلی لحاظ کنند،ه مین الان بیمارستانها گنجایش پذیرش بیمارا ن جدید ندارند،اگر کنکور برگزار شود فاجعه به بار میاید،بعد از امتحانات نهایی که م وج دوم کرونا را تجربه کردیم آیا کافی نیس ت؟الان بیماران غیر کرونایی نمیتوانند از بیما رستانها بعلت کمبود تخت خدمت بگیرند، ناقلان سالم را چطور میخواهند شناسایی کنن د که وارد حوزه امتحان نشوند،خانواده ها ه م تجمع خواهند کرد واز طرف دیگر آنها درگی ر کرونا خواهن شد،اصلا به صلاح نیست

    • امیر ارسالی در

      سلام دانش آموزی که تا الان تو فضای مجازی بودی
      ایشالله تو کنکور موفق بشی و بتونی همون دکتری که گفتی بشی

  • شهنام ارسالی در

    لطفا کنکور رابرگزار کنید

    • محمد ارسالی در

      دقیقا

    • حدیث ارسالی در

      کنکور برگزار شه ماسک بزنین هیچکی نمیمیره

  • ناشناس ارسالی در

    سلام من دانش اموز فرزانگان بودم وامسال سال دوم که کنکور میدم وتقریبا شب وروزم شده درس خوندن اگه کسی درس خوون باشه روح وروانش به خاطر چند روز بیشتر خوندن به هم نمیزیزه ولی تو این شرایط اونم تو مناطق جنوب که گرما وشرجی بیداد میکنه میشه سه چهار ساعت ماسک رو صورتتباشه خیس عرق میشه ثانیا خیلیا هستن که مریض زمینه ای تو خونه دارن واگه بگیرن کارشون تمومه ایا این خودخواهی نیست که میگین هر خواست نیاد تومنطقه ما باوجود کولر یه بیما ر کافیه که کل سالن رو الوده کنه

  • ناشناس ارسالی در

    سلامتی فرزندان مامهمتر از کنکور است کنکو ر رو میشه با تعویق ودر زمان مناسبتر برگز ار کرد

  • Parisa ارسالی در

    بنظر من مسیله اصلی کرونا نیست مسیله اینه یه عده اماده ان برای کنکور میگن بگیرین یه عده هم اماده نیستن میگن نگیرین و بهون شون کروناست. اما کسی نمیگه داوطلبای ارشد چطور 8صبح خودشونو برسونن مرکز استان؟ سا لهای قبل خابگاها بازبود از شب قبل میرفتم خابگاه الان ک خابگاه باز نیست مجبوریم ص بح زود راه بیوفتیم خب اگ داوطلبی تو خونش ون ماشین نداشته باشن و تاکسی های ترمینال هم صبح زود حرکت نمیکنن باید چیکار کنه ت کلیفش چیه؟ لااقل ساعت کنکور رو بندازید 1 0 ک بشه خودمونو برسونیم

  • کنکوری امروز دکتر اینده ارسالی در

    #نه_به_تعویق‌کنکور

  • فاطی ارسالی در

    این مسخره بیازیا چیه کنکور برگزار کنین همه راحت بشیم‌ به خودی خود سر سهمیه ها حق خوری میشه دیگه اینجوری حقمون رو ضایع نکنین ۱سال عمرمون رو پای کنکور گذاشتیم
    هرکی نمیخواد نیاد اجبار که نیست

    • نسه نسک ارسالی در

      ما نیایم پس شما تو چه رقابتی بری دانشگاه؟! قرار نیست به خاطر خستگی شما بقیه آسیب ببینن، این مشکل شخصی شماست

  • سحر ارسالی در

    من نه میگم تعویق کنکور..نه میگم برگزاری زودتر...هرکار که فکر میکنین به صلاح همه اس رو انجام بدین...فقط زودتر به ماهم بگی ن چون بلاتکیلفی بدترین درده..استرسش زیاد ه...یا عقب بندازین یا برگزار کنین دیه... ان شالله بهترین کارو انجام بدین که حق هی چکس ضایع نشه...❤

  • مریم ارسالی در

    شماهایی که از درس خوندن خسته شدین و میگی ن یک ساله دارین زحمت میکشین حالا کم آورد ین که تعویق نباشه و از این حرفا!!! کسایی که به اسم پدر و مادر بچه ها پیامای تکرا ری مینویسید همه جا!!! کسی که درس خونده با چن هفته تعویق این همه نگران فراموش ش دن درس ها نیس دو روز اضافه تر بشه میگه ب ازم مرور میکنم!!! حالا شماها با این همه ادعا که رتبه 1 کنکور هم نداره و میگید 1 ساله تو خونه بودین که خنده داره!!! بعد ا ینکه کسی که انقد میخونه 1 سال یا چن سال لابد هدفش بزرگه! والا شماها همتون فراری از درس خوندن هستین همتون خسته این هیچ عش قی به درس خوندن ندارین فقط میخواین یه آز مون بدین تموم شه بره!!! نکنه فک کردین پز شکی قبول بشین دیگه قرار نیس سرتون تو کتا ب باشه فقط عشق و حاله؟؟؟ انگار کنکور تمو م بشه قراره آزاد بشید تو این وضعیت کرونا برید تفریح!!!! بحث سلامتی هم ک جای خودش و داره. وضعی که همه بهش دچاریم قرار نیس انقد دیگه جو الکی بدیم چه واسه تعویق چه ن به تعویق!!!! کمی تفکر لطفا!!!!

    • ناشناس ارسالی در

      شما مشخصه که هیچی از کنکور نمیدونی ،،،،

  • Anna ارسالی در

    شماهایی که میگید یه سال خوندیم مثلا ماها داشتیم گوسفند میچروندیم؟؟؟به قول یکی که اینجا هم نوشته بود حرفاتون مثل این که م یگید میخام ته کشتیو سوراخ کنم به من ربطی نداره چی میشه.کنکور برگزار شه مطمئن باش ین کسی که واقعا کنکوریه از خداشم باشه تع ویق بیفته امسال بهترین سال کنکور که کرون ا خرابش کرد با یه عالمه حذفیات بدردبخور تعویقش به سود همس اونوخت مینالین از اینک ه نمیتونین چهارتا برگه بیشتر بخونین؟؟؟؟< br /> شماهایی که میگید مردم کرونا رو جدی نمیگیرن بدرک برگزار کنید مردیم مثلا ما خیلی بهمون خوش گذشته بعدشم مردم بخان خود شونو از پشت بوم بندازک پایین شما هم باید بندازید؟؟؟گریم رفتید کنکور دادید انقدر اصرار دارید اصلا ترکوندین رتبه تک رقمی ش دین چهارساعت با دستکش و ماسک و اینکه نمی تونید چیزی بخورید هم اصلا به کنار کرونا گرفتین به یک ماه نکشیدین رتبه تک رقمیتون میخاید ببرید اون دنیا؟؟؟یکم خودتون قضاو ت کنید خیر سرتون تحصیل کرده های مملکتید قبوله که شماهم خسته اید ولی خسته تر از ش ماها هم هست.

    • ناشناس ارسالی در

      کم حرف بزنید. فکر کنید کمی. الان بچه‌های دکتری رفتن کنکور دادن اومدن. واسه بقیه هم حق ندارید تصمیم گیری کنید چون یک مشت کند ذهن بی هدف هستید

    • ناشناس ارسالی در

      الحمدلله کنکور دکترا برگزار شد. من پیشنه اد میکنم نمایندگان محترم مجلس به فکر وضع کنونی مملکت باشن تا این حاشیه سازی ها. دوماه اول که تاج گردون رو میخواستم اوت ک نم. بعدشم که خواستن رییس جمهور رو استیضا ح کنن که معلوم نشد چی شد. حالا پهن شدن ر وی کنکور. آقایون خانمها وقت خدمتتون کمه ...

    • ناشناس ارسالی در

      اونایی که میگن کنکور رو عقب بندازیم دقیق ا ۱ ماه دوماه یا چقدر؟ یعنی تا اون موقع اوضاع درست میشه ؟ قشنگ تابلوئه که اون ک سی میخواد کنکور عقب بیفته که درس نمیخونه و هیچ امیدی نداره و فقط این عقب افتادن ها حق اون بیچاره هایی که ۱ سال دارن زحمت می کشند و منتظرند بالأخره کنکور تموم بش ه ضایع می شن
      واقعا التماس تفکر

    • نگین ارسالی در

      لااااااایک👌🏻♥️

  • عابده مارندگانی ارسالی در

    لطفا کنکور رو برگزار کنید پروتکل های بهد اشتی که رعایت میشه دیگه چه ترسی

    • Samane ارسالی در

      رعایت میشه،؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟ متاسفم فقط همین

    • پریسا ارسالی در

      از کجا‌معلوم کنکور نداده کرونا بگیریم تو سایر‌مکانها؟
      اونوخ کنکور نداده م یریم اون دنیا

  • آدم ارسالی در

    فقط چند روز طول میکشه که دوره ی کمون (نه فتگی) کرونای بچه های دکترا تموم بشه و آم ار مبتلا ها بره بالا از 200 تادر روز هم بگذره و تازه اونوقت عمق فاجعه مشخص میشه که "پروتکل های بهداشتی" چقدر ر عایت شده .حالا ادامه بدین تا یه رکورد جد ید بزنید تو مرگ و میر

  • یه دوست ارسالی در

    کنکور باید به تعویق بیفته
    به دلایل زیر :
    1)در گرمای شدید 31 مرداد ماه باید کولر ها کار کنند
    حالا اگر کولر ها کار کنند که خودش هم یه بحثی دیگست ولی مشکل ایجاست که ممکنه یه نفر که مبتلا به کروناست یک لحظه ماسکشو در بیاره و بخواد یه تیکه شکلات بخوره و توی این زمان دیگران هم مبتلا کنه کی میخواد جوابگو باشه؟؟؟؟؟؟
    2)خیلی از افراد بیماری های تنفسی مثل آسم دارن نمی تونن توی هوای آزاد بی ماسک نفس بکشن چجوری میخوان 4 ساعت با ماسک توی شرایط سنگین نفس بکشن
    3)خانواده خیلی از افراد بیماری های تنفسی دارند
    4)......
    5)......
    دوست دارم اگری کسی از دوستان کنکوری نه مافیای عزیز کنکور دلش خواست ودلایل من رو دوس نداشت جوابمو بده

  • مریم ارسالی در

    واقعاچرا به بقیه فکرنمیکنیدچرا من 12میلیون تواین درد لعنتی خرج کردم تابتونم یکم نفس بکشم مگ ما6اادم نیسیم ماهاهم درس خوندیم یکی مثل من اگربازبگیرم میمیرم من اگ خیالم ازرعایت کردن جمع بودمیگفتم فرداکنکوربدیم خوب لعنتیا رعایت نمیکنن ب خداتوکنکوردکتری شیراز هیچ رعایت ک نشده هیچ حتی اکسیژنم ب مغزشون نمیرسیده ماخوندیم ک استرس دهریم میگیم عقب بیفته اونی ک مطمعن بایدیه سال پشت کنکورباشه میگ برگزاربشه

  • کنکوریِ ناشناس ارسالی در

    مافیای کنکورِ گرامی که خودتون و جای والدین بچه ها جا میزنین
    توی این سال ها به اندازه ی کافی از ملتِ کنکوری چاپیدین و بزنم به تخته انقدری دارین که تا هفتاد نسل بعدِ خودتون و فول ساپورت کنین
    ولی ما قشرِ معمولیِ جامعه استرس هزینه های درمان کرونا گرفتمون هزار مرتبه بیشتر از خودِ کرونا گرفتنه
    پس سکوت کنین‌...
    همچنین شما دوست عزیزی که یکسال درس خوندت و اینجا داری به رخ همه میکشی!!!

    #تعویق_کنکور_سراسری

  • مهین ارسالی در

    برگزاربشه

  • محمدمهدی ارسالی در

    اگه کنکور حذف بشه تکلیف ماچی میشه من معد لم کمه ولی یکسال تمام وقتم گذاشتم واسه د رس الان کلیه مباحث علمی دنیا رو فول هستم

  • کنکوری ۹۹ ارسالی در

    یه مشت تنبل درس نخون که تا به حال تمام وقتشون رو در فضای مجازی و خوشگذرانی سپری کرده اند حالا دارن از کرونا بعنوان یه فرصت برای تبرئه خودشون استفاده میکنن امیدوارم که یه روزی به عقل بیاین چون بالاخره کنکور برگزار میشه و اونی که ضرر میکنه همواره شما هستین چون مطمئنم همتون پشت کنکوری های سال بعد هستین پس بهتره الکی برای تعویق و یا لغو کنکور تلاش نکنین و درستون رو بخوانید

  • کنکوریِ ناشناس ارسالی در

    تا بود که یه بنده خدایی میگفت هرکی نمیتو نه تو ایران زندگی کنه جمع کنه بره
    حالام یه سریا یاد گرفتن میگن هرکی نگرانه سلامتیشه نیاد کنکور بده
    #نه_به_کن کور_سراسری_۹۹
    #جان_داوطلب_مهم‌تر_ا ست

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا هرکس پیشنهادت تعویق میده سیاسی است اصلا بفکر کسانی که یکسال رنج و زحمت کشی ده اند ودرس خوانده اند هستید شما نمایندگ ان اطف کنید بجای پرداختن به کنکور مشکلات اقتصادی و مسکن و خودرو را حل کنید کنکور سه ساعتر پیش کش

  • ناشناس ارسالی در

    باسلام من هم نظرم اینه کنکور ارشد به تعو یق بیفته بهتره برای سلامتی همه کسی که خو نده سالبعد باآمادگی بیشتر سر جلسه حاضرمی شه

  • آرمان ارسالی در

    مخاطبم اونایی هستن که میگن ما دیگه خسته شدیم از درس خوندن و اون پدر و مادری که میان میگن بچه م یه ساله داره درس میخونه خسته شده بیچاره و از این حرفا،
    رفیق عزیز و پدر و مادر گل،
    من نمیدونم فیکی یا واقعی هستی
    من نمیدونم چند وقته داری درس میخونی
    به اینم کاری نداریم که عقب میندازن یا نه،
    ولی اینو بدون
    تویی که با یه سال درس خوندن خسته شدی و افسردگی گرفتی و دچار ناراحتی های روحی روانی شدی و از خوندن درسای تکراری مینالی و گریه میکنی و دیوونه شدی،
    داداش و آبجی گلم، همون بهتر که درس رو ول کنی
    تو با درس به جایی نمیرسی فدات شم
    مسیر درس خوندن یه مسیر همیشگیه
    شما اگه میخوای با درس به جایی برسی باید خودتو توش غرق کنی
    درس خوندن و علم آموزی مسیر چند ماه و یه سال و دو سال نیست که بگی آخیش تموم شد رفت.
    نه قربونت
    تویی که الان اینجوری به ناله کردن افتادی تو مقاطع بالاتر پیچ و مهره هات از هم باز میشه

  • ناشناس ارسالی در

    سلام. من خودم کنکوری. خواهشا این بی تکلیفی رو تموم کنیییییید...خواهش ميکنم کنکورو حذف نکنید...اگه شرایط بده به تعویق بندازین ولیییی خواهشاااااااااااا حذف نکنید

  • کنکوری ارسالی در

    اونایی که میگن کنکور سر همین تاریخ باشه به فکر ما جنوبیا هم باشید توی این هوای گرم ۵۰ درجه با این ماسک ودستکشا مگه ما نخوندم ماهمه دغدغه داریم و هدف اصلی زندگیمونه پس فقط خودتو نبین به فکر دیگران هم باش

  • کنکوری ارسالی در

    چند ماه دیگه کنکور بدیم با یه نتیجه خوب بهتر از اینه که کنکور بدیم و زنده نمونیم
    لطفا پیگیر باشید مسئولین
    #تعویق#کنکور سراسری #

  • Sepid malek ارسالی در

    من دیروز کنکور دکترای وزارت بهداشت داشتم ازمون بنظرم کاملا سیف برگزار شد. بنظرم کنکور بهتره برگزار بشه، برای کنکور سراسری همونطور که تعداد داوطلبان بیشتره مکان ازمون بیشتره. خیلی از داوطلبا یکسال وقتشونو گذاشتن درس خوندن شاید دیگه امکانشو ندارن یه سال دیگه وقت بذارن مگه عمر و جوونی ادم چقدره که همش پشت کنکور بگذره، اگه خودتون پروتکل بهداشتی رعایت کنین اتفاقی نمیفته کادر بهداشت که تو خط مقدم دارن کار میکنن چی بگن پس. اگه هم مشکلتون مافیای کنکور که این راهش نیست و اونا تیمشون قدرتمندتر از این حرفاس برا اون یه کمپین دیگه راه بندازین.

  • . ارسالی در

    مدیر سایت گسترش، برای اسم و رسم و شهرت طلبی ،جوانها را به جون هم نیانداز. با کن کور موج سواری نکن!

  • احسان ارسالی در

    بیخود کردن مخالفت کردن با کنکور تکلیف کس ای که یک سال از زندگیشون گذشتن چیه اگر ن گران جون افرادین ماسک اجباری کنید تو کنک ور صندلی هام 3 مترمربع فاصله داشته باشن هیچی نمیشه یه مشت ولگرد یک سال ولگردی کر دن الان میان میگن جونمون بهتر از کنکور خ سته شدیم دیگه مسخره ها 😡😡😡

  • 🐾 ارسالی در

    اینایی ک میگن ماجونمون ب خطرنمی نداریم ا متحان کنکورنمیدیم ایناهمونای هستن همه جا میرن بدون توجه ب کرونا الان میگن جون ب خ طرنمی افته اگه‌ازجونت می‌ترسی امتحان نده

  • Atena ارسالی در

    حتی اگه بخوان توی چند روز هم برگزار کنن فقط تجربی ۸۰۰ هزار نفره اونو میخوان چیکا ر کنن

  • افسوس ارسالی در

    افسوس، برای استخدام پونزده هزار نفر، یک میلیون و پونصد هزار نفر را به جون هم انداخته اند. این همه هجمه و هیاهو برای یک آزمون معمولی.!! کرونا همه جا هست، پاییز و زمستان بیشتر.

  • ناشناس ارسالی در

    چرا از ظرفیت حیاطهای چند هکتاری دانشگاهه ا استفاده نمیشه ،یه کم از این همه پولهای حراج هم به شرایط کنکور استفاده کنید سقف موقت بزنید صبح زود برگزار کنید فاصله رو زیاد کنید
    حوزه رو زیاد کنید تموم بشه دیگه
    سلامتی مهم تر از هر چیزیه

  • علیرضا ارسالی در

    کنکور باید عقب بره ما جونمون رو میخوایم

    • پشت کنکوری ارسالی در

      بتمرگ تو خونت
      هر وقت کرونا رفت، تو همون سال کنکور بده

  • هادی ارسالی در

    دوستان حق ما که سال ۱۴۰۰ کنکور داریم چی میشه؟؟؟این کنکور رو تا کی میتونن به تعویق بندازن اخه!!!!

  • نیلوفر ارسالی در

    اگه قرار باشه کنکور بیفته باید ۱۴۰۰ کنکو ر بدیم که چون ظرفیت ها بیشتر نمیشه ماییم که بیچاره میشیم.هر کی میترسه ۱۴۰۰ کنکور بده چیکار به بقیه دارید ما خیلی زحمت کش یدیم انصاف نیست.اینام که میگن تعویق کنکو ر فقط بهانه ست چون آماده نیستن و گرنه ای نایی که توی پاساژها و عروسیا میرن کیان؟

  • عاشوری ارسالی در

    کی گفته اصلا کرونا قراره از بین بره ؟ ما تا کی بمونیم بخاطر کرونا زندگی نکنیم و از برنامهامون عقب بیوفتیم . خواهشا کنکور و برگزار کنید تکلیف ما مشخص بشه
    خ سته شدیم بخدا

  • Samane ارسالی در

    تعجب میکنم از یه عده ای که اصلا فکر خانواده هاشونم نیستن اگه یه درصد یه اتفاقی از طریق شما برای خانواده ات بیفته با عذاب وجدانش چه میکنی؟؟؟ اون دوستی که میگه تو فضای باز برگزار شه ببخشید وسط تابستون اون عزیزانی که تو جنوب زندگی میکنن میتونن تحمل کنن؟ بماند تو دمای ۴۰ درجه تهران و خیلی از شهرها هم قابل تحمل نیست
    زیاد کردن حوزه ها هم بسیار هزینه دار هست هم تو شهرهای کوچیک اصلا امکانش نیس سنجش و وزارت علوم هم ثابت کردن که حاضر نیستن متحمل هزینه ی زیاد شن
    تو شهرستانها تو کلاسهای کوچیک مدارس چطور میشه فاصله گذاری زیاد شه؟؟؟؟
    در نظر داشته باشین برای ازمون ارشد که خیلی ها باید تا مرکز استان برن و این رفت و امد خطرناکه برای کنکور سراسری هم قطعا بچه ها رو خانواده ها میبرن و تجمع ناشی از اون رو اصلا نمیشه کنترل کرد
    در ضمن دانش اموز ۱۸ ساله تا چه حد میتونه ماسک رو تحمل کنه فاصله رو رعایت کنه وقتی حتی خانواده ها این مساله روجدی نمیگیرن؟؟؟؟
    با این آمار مبتلاها و کشته ها واقعا صلاحه برگزاریش؟؟؟؟؟؟؟؟ یه میلیون جمعیت داوطلبین سراسری هرکدوم تو یه خانواده ۴نفری باشن میشه بیست میلیون نفر میدونین بعد از برگزاریش چقدر آمار مبتلاها بیشتر و بیشتر میشه؟؟؟؟؟؟؟ یه ذره بینشتون رو عوض کنین یه کم به تبعات برگزاریش فکر کنین بعید میدونم برای کسی سلامتی در اولویت اولش نباشه....

  • عاشوری ارسالی در

    بابا ما جز کنکور ازمون وکالت و ازمون مرک ز قوه قضاییه داریم
    خواهشا برگزار ک نید حداقل ما رو ازمونای دیگمون بتونیم تم رکز کنیم

  • سارا ارسالی در

    عزیزانی که میگید خسته اید و چی و فلان و خواستار برگزاری کنکورید اگه دارید درس می خونید این کامنتا چیه؟؟؟کنکوریای واقعی سر شون تو درس و کتابه و از لحظه به لحظه ی م وقعیتا استفاده میکنن و کارشونو ادامه مید ن و کاری به این کارا ندارن و اینا فقط بر اشون حواشیه شماها فقط سیاهی لشکرید!
    من دانشجوی سال پنجم دندونپزشکیم به یاد ندارم که توی اون سال گوشی دستم بوده باش ه و به چیزی بجز درس فکر کرده باشم و درس خوندن باید انقدر مورد علاقه باشه که اگه آدم ۲سالم درس بخونه خسته نشه اونجور درس خوندن باعث موفقیته نه این آه و ناله ها.. . واقعا متاسف میشم وقتی میبینم جون آدما بسته شده به ادعای بعضی کنکوری نماها که ف قط برای خلاص شدن از کنکور و فشارهای والد ین و آزادی از این وضعیت میگن ما میخوایم الان و تو این وضعیت کنکور بدیم...
    البته حذف کنکور غلطه و فقط تعویقش میتونه درست باشه تا یه وضعیت مناسب...

  • داوطلب کنکور دکتری ارسالی در

    با سلام و عرض ادب: میدونم اکثریت کسانی ه ستن که واقعا خیلی تلاش زیادی کردن و میخو ان نتیجه زحمات بی وقفه خودشون رو ببینن ق طعا حق با انهاست، اما به عنوان کسی که دو روز پیش داوطلب کنکور بودم متاستفانه از نظر برای کنکور دکتری کنکور خیلی از پروتک ل های بهداشتی و مسائل بهداشتی رعایت نمیش د 50% داوطلبان خودشان مقصر بودند و 50% هم مسئولین که صندلی ها را به دلیل عدم فض ای باز و گسترده با فاصله کمتر از نیم متر از هم قرار میدادن و داوطلبانی را با چشم م میدیدم در جایی تجمع میکردند که این بسی ار خطرناک است همان روز خودم ازمونم رو دا دم و خوشحال امدم خانه اما متاستفانه حالم خیلی خرابه شده و به شدت چرک از گلوم میا د و سردرد شدید دارم، دانشجویان عزیز و مح ترم باید کنکور به تعویق بیفته، این ویروس شوخی بردار نیست برادرانه به همتون میگم خواهشا با جان خانواده محترمتون و خودتون بازی نکنید!!! پشیمانی بدی براتون میمونه الان دارم دعا میکنم که کرونا نگرفته باشم چون حالم خیلی نامساعده!!! خواهشا نظرم ر و پخش کنید دیگران مطلع شوند. با تشکر از شما.

    • امیر ارسالی در

      برو ادامه درستو بخون چن روز دیگه کنکورته

    • Amir ارسالی در

      خاک تو سرت ادمین بی لیاقت
      من موندم چرا یه رای مثبت نیدی به برگزاری کنکور حداقل یه رای منفیم کنارش میاد.
      خاک تو سر نماینده های بی احساس که فقط و فقط فکرشون افکار نظامیه.
      با احساسات بچه بازی نکن برادر برو به آشفته بازار مملکت برس

    • Amir ارسالی در

      رئیس سازمان سنجش گفته میتونیم برگزار کنی م بدون هیچ مشکلی اونوقت نماینده های بی ع رضه اومدن جرف مفت تحویل میدن برین گم شین وضعیت بازارو درست کنین عوضیا
      ادمی ن جان بی احترامی که نکردم لطفا ثبت کن

  • Sepideh ارسالی در

    تورو خدا لغو نکنید،،، جون کندیم ۱ سال ،،، بخدا ماسک میزنیم 😭😭😭 گویا این نماینده های تهران بچه هاشون میخوان برن دانشگاه،، نخوندن،،، میخوان حق مارو ضایع کنن،، بعد میگن ما درخواست کردیم!!!

  • ناشناس ارسالی در

    استرس باعث میشه سیستم ایمنی بدن ضعیف شه کاش به این موضوع هم فک کنید در ضمن اگه ی ک نفر تو حوضه سرفه کنه شمایی که انقدر تا کید داری برگزار شه کل تمرکزت بهم میریزه< br /> مسخرهااا😒😒

  • خ ب ارسالی در

    کرونا بهانه است مافیا پشت پرده است حق دا نش جویان مطالعه کرده را پا یمال نکنید

  • کنکوری ارسالی در

    لطفا کنکور برگزار کنید خسته شدیم هرکس دوست نداره می‌تونه سال دیگه امتحان بده

  • ناشناس ارسالی در

    یعنی چی اینقدرشل کن سفت کن درمیارین اگه میخواستین برگزارنکنین ۶ماه پیش میگفتین که کرونااومده بودیادتون نبودتاالان که نز دیک شدیم میگین ،کنکورکه اجباری نیست هرکس نگران سلامتیشه کنکورنده به زورکه نمیان داخل خونه ببرنتون روجلسه ،چرابایدزحمتای یه عده هدربره ،خیلی هاهم امسال اخرین فرص تشون برابعضی رشته ها،لطفابرگزارکنین خسته شدیم

  • امیر ارسالی در

    دیگه از این استرس و فشار حالم به هم میخو ره . آخه چرا نسل من؟ ما کاملا دو دسته شد یم . یه عده مخالف لغویم و یه عده از خدام ونه

  • مهسا ارسالی در

    سلام من یه کنکوریم و کلی هم درس خوندمو ا ز خوشیام گذشتم اما نمیخوام کنکور بدم چون نگران اینم که خودم بیمارشم وخونوادمم در گیر کنم بخدا برای امتحان نهایی خفه شدیم توی این هوای گرم همش ماسک دستکش من تنگیه نفس دارم احساس خفگی میکنم چطور بايد ۴سا عت باماسک بشینم ازمون بدم دوستانی که میگ ین کنکور برگزار بشه فکر بقیه هم باشین فق ط شما که نیستین ماهم زحمت کشیدیم وگرنه ک سی که نخونده باشه براش فرقی نداره که برگ زار بشه یانشه. ازتون عاجزانه تقاضا میکنم کنکور عقب بندازین حداقل تا اول مهرماه ک ه هوا کمی خنک تربشه من جنوب زندگی میکنم کف دستام همینجوری هم همیشه عرق میکنه و خ یسه حالا چجوری با این شرایط استرسو فشار روحی دستکش هم بپوشم تواین گرما بخدا عادل انه نیست فکر ماهم باشین

  • کنکوری 99 ارسالی در

    سلام به نظر من کسایی که میگن باید کنکور برگزار بشه سطحشون اونقدر ها هم عالی تر ا ز اونایی که میگن تعویق کنکور نیست فقط دا رن زیادی به خودشون میبالن کسی که واقعا د رس میخونه خودشو با شرایظ وفق میده تا جون خودش و خانوادش به خطر نیوفته

  • مهسا ارسالی در

    تورو خدا لغو شه من خالم جونه خودشو ازدست داد بخاطر کرونا فکر کنین ما بچه های خود تونیم بازم باجونمون بازی میکردین ایا؟؟؟

  • نماینده ارسالی در

    بخدا قسم نماینده هایی که طرح دو فوریتی ل غو کنکور رو دنبال می کنند وکیل شیطانند و دستشون با ایادی سازمان منافقین تو یه کاس ه است همینو بس

  • حسین ارسالی در

    بابا شما هم دلتون خوشه ها برید درستون رو درست دوره کنید اینا همش سیاه بازی هست ا ین همه سال مافیای کنکور کارش رو کرد هیچک س صداش در نیومد الان هم هر روز یه چیز جد ید بهم میبافن و دو روز اسمشون میوفته تو رسانه ها اخرم هیچی به هیچی... اصلا کجای این مملکت عدالت و حق رعایت شده که الان ب خواد اینجا رعایت بشه هرکسی که اون بالاست و زورش میرسه، به فکر منفعت خودشه هر از چند گاهی ام برای بستن دهن مردم 2 تا شعار میده و تمام...
    اگر اینا میخواستن کاری بکنن این همه سال این سهمیه ها و تقل ب ها و صندلی خریدنا رو جلوشو میگرفتن.
    هییی... هر چی بخوام بگم تموم نمیشه🤦 ‍♂️🤦‍♂️.... پس مثل همیشه 🤫🤫

  • ناشناس ارسالی در

    با سلام دوستان توجه کنید تعویق و خدای ناکروه به نفع مافیای کنکور است به این علت که هر چه کنکور دیرتر برگزار بشه بازار کتاب های کمک اموزشی همایش ها ازمون ها معلم خصوصی ها داغ باقی میماند و اگر خدای ناکرده لغو بشه همین این جمعیت به سال بعد اضافه میشن و چه سود فراوانی میکنن در ضمن عزیزان و دوستان ما دنبتل یک ماه تعویق هستیم یا واسه خوندن یا واسه سلامتی متاسفانه عده ای بدنبال لغو کنکور هستن اول زمزمه تعویق بعدش لغو خیلی از اقایون میدونن که کرونا این ماه و اون ماه بهتر نمیشه و قاعدتا لغو خواهد شد

  • ناشناس ارسالی در

    ایا کسی در میان مسیولین و نمایندگان منجم یا پیشگو است که بداند چند خفته یا یک ماه دیگه وضع بهتر میشه مطمینا خیر بلکه با یک دو دوتای ساده با توجه به اینکه محرم وثفر خیلی ها مراسم برگزار میکنن و از طرفی هوا رو به سردی است کرونا بیشتر خواهد شد پس نمایندگان عزیز میدونن وضع بهتر نخواهد شد پس هدف بهتر شدن شرایط نیست متاسفانه دانش اموزان ع یز هم بازیچه شدن

  • ناشناس ارسالی در

    چطورموقعی که همه میرفتن شمال گشت وگزارکس ی به زورجلوشون نگرفت همین گروه هایی که ا لان مخالف برگزاری کنکورن کمپین نزدین بگی دقرنتینه ومنع ورودبه شمال اون موقع نگران خانواده نبودین ،الان مثل قبل بشین داخل خونه کرونانمی گیرتون مطمن باشین ،بزاریدب قیه که میخوان کنکوربدن کرونا بگیرن لازم نکرده نگران بقیه باشین همین که نگران خود تون باشین کافیه

  • ناشناس ارسالی در

    چرا ما که تیک مخالفت به تعویق رو میزنیم واسه موافقای تعویق تیک میخوره این چه وضعه ؟؟ در صمن اکثریت موافقای برگزاری کنکور در حال درس خوندن هستن و در فصای مجازی نیستن که از حقشون دفاع کنن من هم به عنوان مادر فرزندم نطر اون رو می نویسم به عنوان مادری که خودم و فرزندانم از اسفند از منزل بیرون نرفتیم و خیلی بیشتر از کسایی که فریاد از کرونا دارن رعایت کردیمبیستر از کسانی که ا تو خیبابون ها تردد میکنن اما اینجا فریاد وا کرونا سر میدن کنکور تعویق اگر بشه در ادامه لغو میشه یکسری اقایون مدت ها دنبال لعو کنکور بودن امسال بهانه بدست اوردن اول میکن تعویق کم کم که شرایط کرونا بدتر شد لعوش میکنن ا کوتاه بیایین لطفا دلتون میخواد یک ماه بیشتر وقت داشته باشین کلا همه چی رو از دست میدین

  • هههه ارسالی در

    کنکور را برگزار تکلیف این داوطلبان را مش خص کنید. چطور عزاداری محرم اشکالی نداره و کرونا نمیاره ولی کنکور میاره؟!

  • محسن ارسالی در

    جان کنکوری از همه چیز مهم تر است. من موا فق تعویق کنکور هستم.

  • ناشناس ارسالی در

    سلام به تمامی کسانی که واقعاسلامتی وآینده جوانان و داوطلبان برایشان اهمیت دارد،بنا به اوضاع و شرایط بنظر بهترین راه تعویق کنکور تا رسیدن به شرایط بهتر وبرقرار تراست، لطفا از دلسوزان واقعی فرزندان استدعا دارم# کنکور #تعویق

  • خانواده یک کنکوری ارسالی در

    شما که میگین عمده کنکوری ها موافق تعویق هستن،در اشتباهین.این عزیزان همونایین که کلا تو فضای مجازی هستن و اگه بازخورد منف ی نسبت به لغو کنکور کمه چون از این وقتا ندارن که بیان نظر بدن(من برادر یه کنکوری م)
    برای مثال تو کنکور تجربی چند می لیون دانش آموز هست که شاید فقط ۲۰۰۰۰ نفر اونا واقعا زحمت کشیدن.
    ادمین جان لطفا ثبت کنین

  • محمد ارسالی در

    لغو کنکور سراسری بخدا وضع بده چب میشه اگ ه خوب شد بگیرد تا وضع خوب بشه مگه‌نمیگید سلامتی اولویت ؟؟؟

  • حسام ارسالی در

    عدالت رو لطفا به جا بیارین.دو ماه قبل که به تعویق انداختن وضعیت از الان بهتر بود .
    مراسمات عروسی چه لزومی داره.مراس م ماه محرم رو به خدا امام حسین به عزادار ی تو خونه هم راضیه.
    ولی مسئولین چس بیدن به کنکور.

  • فاطمه زمانی ارسالی در

    باسلام خدمت تمام مسئولین محترم،برگزاری ک نکور به چه قیمتی؟ به قیمت از دست دادن هم وطنان؟یک سال هست که برای ارشد دارم درس م یخونم ولی نمیخوام سلامتی خودم و عزیزانم به خطر بیفته،ستاد کرونا اعلام کرده تجمع ۱۰ نفر بیشتر نباشه،کنکور دکتری رو ملاحظه کردید نسبت به ما خیلی کم بودند اصلا فرض کنیم تعداد روزهای کنکور رو افزایش دادید بازهم ریسک بالایی داره،تورو خدا رحم کنی د.

  • مادر دانش اموز ارسالی در

    تراخدا تعویق نه هم بچا دیگه خسته شدن هم خودمون ،چه تضمینی هس که بعدا وضع خوب باش ه ،هرچیهم بلدن فراموش میکنند

  • امیررضا ارسالی در

    تو کنکور دانش آموز با فاصله میشینه و آزم ون میده لطفا به فکر زحمتایی که کشیدن باش ین.
    کاربر محترم(جنک)یعنی چی این حر فتون آیا درسته طرف زحمت کشیده تلاش کرده آینده زندگیشه.تو دورانی هستیم که فقط خود انسان میتونه وضع خودشو تو جامعه بهتر کن ه.پس زحمت میکشه تا از یه رشته خوب قبول ب شه.
    کساییم که میگن جون داوطلب مهمت ره،همونایی هستن که بیرونن و با دوست و آش نا دور دور.

  • سحر ارسالی در

    دوستان چرا اینقدر خودخواهین
    منم ا ز اول مهر شروع کردم به خوندن از خیلی از تفریحاتم گذشتم
    اما من که خوزستانم خودتون قضاوت کنین
    چطوری تو این ه وای گرم که کولر روشن نمیکنن مقنعه ماسک ه زار کوفت زهرمار دیگه نتیجه خوب از کنکور بگیرم شماها
    که تو آب هوای خوش زند گی می‌کنید مراعات حال ماهم کنید لطفااااا اا

  • جمال مرتضوی ارسالی در

    با سلام و عرض ادب ، داوطلبان کنکور ، هرس ال تلاش سنگینی را برای انجام آزمون متحمل می شوند اما آنچه در درجه اول حایز اهمیت است ، حفظ سلامت در طول برگزاری یک آزمون بلند مدت است ، چرا که هر داوطلب می توان د خدای ناخواسته ، پس از آزمون ، یک ناقل قطعی در بین سایر افراد خانواده باشد و مه م تر از همه این که دربین اعضای یک خانواد ه ، هستند کسانی که جسمشان مقاومت کمتری د ربرابر بیماری دارد. پس تعویق منطقی آزمون و برگزاری آن در شرایط زمانی مناسبتر می تواند از ریسک به خطر انداختن میلیون ها خ انواده بکاهد‌ . اجازه دهیم قدری این فضای پر التهاب بیماری و آلودگی فروکش کند. ( یک هیات علمی دانشگاه دولتی)

  • امیر ارسالی در

    به گفته وزارت بهداشت و رسانه ها وضعیت سف ید حداقل تا یک سال نخواهد بود پس برگزار کنین خیال همه راحت شه
    درضمن کنکور دکتری با پروتکل های مخصوص برگزار شد و هی چ مشکل خاصی اتفاق نیفتاد پس برگزار کنین یا اگه لغو میکنین مراسم عزاداری،عروسی و مراسمات ماه محرم رو تعطیل کنین و نزارین که مسافرت های غیر ضرور انجام بشه

  • کیانا ارسالی در

    تو میتونی 4 ساعت با ماسک و دستکش یه جا بشینی حالا اگه جای ما باشی با این گرمای هوا که از خونه اصلا نمیتونیم بیرون بیایم چی
    یه مشت خودخواه که فقط خودشونو می بینن

  • Zahra ارسالی در

    ع.م راس میگه.... چرالایک میکنی هردوطرف لایک میخوره !!!!!!

  • ^_^ ارسالی در

    بسههههه دیگه اه مسخرشو دراوردن...بدیم تم وم بشه دیگه...چطور اکثریت تفریح و گردش و بیرون رفتن و مسافرت و عروسی و مترو اتوب وس و همه چیشون بپاس ی کنکور میخایم بریم ۴ ساعت بدیم قراره کرونا بگیریم بمیریم هه خعلی جاااااااالبه

  • باران ارسالی در

    این چه وضعیه توروخدااااااااتعویق بندازین هرچقدرم که رعایت کنیددد موقع ورودوخروج و سالن ها واتمام کنکور تجمع هست تموم زند گیه ماخونوادمونه اگه بریم و منتقل کنیم و بلایی سرشون بیاد بیچاره میشیم بخداااااب ا تعویق اتفاقی نمیفته بابا ماهم ادمیم بخ دا چندتااسترس روتحمل کنیم ؟؟؟روزوشبمونو نمیفهمیم کنکور کرونا خطرمرگ از این طرفم روزی نیست که خبری از برگزاری و لغو وتعوی ق نباشه خسسسته شدیم تو اوج جوونی افسرده شدیم نه تفریحی نه ارامشی فقط استرس و عذا ب عقب بندازین تاباخیال راحت ازمون بدیم چ طوری ۴ساعت تمووووم تست بزنیم و حتی نتونی م یه قورت اب بخوریم تازه رشتمم ریاضیه پد رمون درمیادبخداا....لطفا شرایط روحیمون ر وهم درنظربگیرید

  • ایران ارسالی در

    دست از این همه آزار بچه هامون بردارید اینقد اخبار های مایوس کننده نذارید .اونهایی که نخوندن یه فکری برای خودشون بکنند

  • زهرا ارسالی در

    کسی که از دهم بخواد شروع کنه برای کنکور درس بخونه (برای کنکور درس خوندن ینی: عمی ق خوندن و خلاصه نوشتن و تست زدن)، روزای مدرسه چهار پنج ساعت و روزای تعطیل هفت هش ت ساعت مطالعه براش کفایت میکنه (بخدا شای د زیاد هم باشه) و تو کنکور بهترین رتبه ر و میاره!!!!
    چجوری بعضی از دوازدهمی ا اینجا نظر دادن گفتن ما سه سال صب تا شب درس خوندیم؟؟!!
    معلومه اینا یا دار ن دروغ میگن یا به شدت کند ذهنن!!!
    دیدم بعضی از پشت کنکوریا هم اومدن گفتن م ن چند سال صب تا شب درس خوندم برای کنکور! !! چرا ادعاهایی رو به زبون میارید که خار ج از توانایی خودتون و بچه ها هستن؟؟؟ معل ومه که شما جزو همون مافیای پلیدین و میخو اید بچه ها رو بترسونید و ناامید کنید...< br /> دوستان به اینجور حرفا اصلا توجه نک نید. اینا باز دارن تو این فرصت تلاش میکن ن از کنکور غول بسازن و اینجوری شما رو دس ت به دامن خودشون و دی وی دیا و مشاوراشون کنن.
    مگه قراره موشک هوا کنیم؟! دی گه رتبه برترایی هم که پایه‌شون اول ضعیف بود حداکثر یه سال پشت کنکور موندن و درضم ن تو این یک سال کنار درس خوندن تفریحم دا شتن و قطعا قطعا قطعا روزانه بیشتر از ۸ ، ۹ ساعت درس نمیخوندن تا بتونن تا آخرش انر ژی داشته باشن و از درس زده نشن. قطعا در کنار وظیفتون که درس خوندنه باید زندگی و تفریح هم بکنید. مثل شاغل های موفق که هم کار میکنن هم استراحت و تفریح.
    موفق باشید.

    • Sara ارسالی در

      دقیقن

  • Hamed ارسالی در

    موافق تعویق هستم ولی لغو کنکور نه.

  • سعید ارسالی در

    کنکور را تعلیق نکنید، و پاییز از این بدت ر خواهد بود ، بارعایت کامل نکان بهداشتی باید برگزار بشه، اگه کنکور برگزار نشه با ز بسیاری از صندلی ها دانشگاه ها توسط ماف یا که اصلا معلوم نیست کی هستن فروخته میش ود، نگذارید حق روستاییان وحق افراد بی کس پایمال شود

  • علوی ارسالی در

    کنکور نباید عقب بیفته تعداد حوزه ها و فا صله صندلیها بیشتر بشه شما هر روز تو تاکس یها با یه وجب جا ۴ نفر میشینن هر روز در دفتر پیشخوان و بانکها کلی شلوغی دارید در کار خ اگه ها و حتی بیمارستانها حالا چرا به کنکور گیر دادید حداقل ۵۰ هزار نفر نخ به و آینده ساز در کنکور سراسری شرکت میکن ن ایا فکر کردید با تعویق آن چه بر سر این ها میاد و چقدر سر خورده میشن

  • Mr ارسالی در

    اگر رتبه ۱ بشین و خدای نکرده کرونا بگیری ن و نتونین دانشگاه بروید ،چه فایده؟!!
    لطفا تا سلامتی کامل کنکور را به تعوی ق بندازین
    به خدا منم خودم یک ساله شبانه روز درس خوندم و فوق العاده خسته ه ستم ولی ترجیح میدم با سلامتی بروم داتشگا ه

  • Mohammad reza alahifar ارسالی در

    خواهش میکنم کنکور را برگزار کنید پسرم دوسال کامل درست خوانده دیگه کمکم داره انگیرش از دست میده اینطوری بیش
    تر بچه ها آسیب می بینند الان دیگه برای تصمیم گیری خیلی دیره استرس بچه هامون نابود کرده خواهشا اینکار را نکنید هر کی مخالف هست امتحان نده

  • علیرضا ارسالی در

    سلام..... کنگور نباید عقب بیوفتد. چرا؟؟؟؟؟ 1.پسران که‌در مهر ماه باید تکلیف سربازی آنها مشخص شود.. با برگزار نشدن. آینده‌شان نابود می‌شود 2.ایا کسی می‌تواند بگوید در پاییز کرونا کمتر می‌شود. معمولاً پاییز سرما خوردگی و حساسیت های فصلی وووو... بیشتر می‌شود 3 با یک حساب سرانگشتی الان که وضعیت کرونا حادتر شده نتیجه 1ماه قبل است... پس در پاییز وضعیت از حالا بدتر است. وووو... دوستان محترم خواهشمندم احساسات نظر ندهید... بیایید فکر اساسی برای بهبود وضعیت برگزاری بهداشتی و بی خطر برای فرزندان خود باشید. کمک شود راهکارهای عملی ارائه کنیم. عقب افتادن مطمئنم مشکل را چند برابر می کند.. و مشکلات زیادی تویق کنگور ایجاد می کند

    • صمد ارسالی در

      احسنت
      بهانه گیری دیگه کافیه.تو چین همون اوایل همه گیری کنکورو برگزار کردن خیلی هم عالی و بدون هیچ اتفاق خاصی.دانش آموزان قرار نیست که باهم حرف بزنن یا مثلا ارتباطی داشته باشن،سر جاشون میشینن و ۴ ساعت آزمون و تمام
      لطفا ثبت کنین،با تشکر

  • مریم ارسالی در

    اگر ۶ ماه هم عقب بندازن بازم شما مخالفید خودتون هم خوب می دونید که پاییز و زمستان شرایط بدتر میشه باید هر کسی خودش تصمیم بگیره بعد از این همه تغییر زمان بچه ها و خانواده ها مسخره نیستند که ۳ هفته مونده تازه بخواهید تصمیم بگیرید تموم این جو سازی ها و تعویق ها کار مافیای کنکور چون بچه ها مجبور میشن دوباره تو کنکورهای ازمایشی شرکت کنند و کتاب بخرند و پول بدهند بخاطر همین هر چه قدر طول بکشه جیب اونها پر پول تر میشه اینقدر تو این شرایط با اعصاب و روان بچه و خانواده ها بازی نکنید

  • ثمین دهقانی ارسالی در

    بنظر من کنکور باید برگزار بشه مخصوصا ارشد. همه هم نکات بهداشتی رو رعایت کنند انشاالله هیچ مشکلی پیش نمیاد. چون لغو کنکور واقعا به نفع هیچ کس نیست.

  • مریم ارسالی در

    چرا امتیازهایی که داده می شه برای برگزار ی کنکور مثبت یکی میخوره ولی در کنارش بیش تر از ۱۰ تا هم منفی یعنی چی امارتون این جوریه اینجا هم کلک تعویق کنکور چه نفعی داره که امتیازهاتون به نفع تعویق واقعا خ جالت داره

  • ناشناس ارسالی در

    اینجا تیک نزنید من مخالف تعویقم وقتی تی ک میزنم واسه گخولفت با تعویق یک امتیاز بالا میره کنارش دهتا هم واسه موافقت با ت عویق اضافه میکنه این چه وضعش هست ؟؟ به این میگن مافیا که امار سازی میکنه

    • ناشناس ارسالی در

      برای ماهایی هم که موافق تعویق هستیم همین طوره
      نترسید

  • پریسا ارسالی در

    واقعن دیگ خجالت بکشید
    ده روز دیگ کنکوره
    هنوز تکلیف مشخص نیس
    ب س نیست اینقد با روحو روان دانش اموز بازی کردن؟
    اقا ما میخایم کنکور بدیم ما هم‌نمیخایم عقب بیفته عجبااا چ‌وضعشه یکسا ل تلاش کردیم نتیجشم اینجوری به باد میدید

  • تعویق کنکور ارسالی در

    نمیفهمم چرا بعضیا میگن خسته شدیم کنکور ب دیم.شما اگه درس خونی و رتبه ی خوب و دانش گاه خوب و رشته خوب میخوای قطعا نباید حال ا حالاها خسته بشی چون وقتی وارد دانشگاه بشی بازم درس هست و قرار نیست خسته بشید.و اونایی که میگن پروتکل رعایت بشه وقتی کس ی ماسکشو میاره پایین تا آبی چیزی بخوره پ روتکل معنی میده؟؟؟ و این که تحمل اینو دا رید تو گرما ۴ ساعت ماسکو بدون کولر تحمل کنید؟؟؟؟ بدون اکسیژن مغزتون میکشه؟؟؟ حدا قل تو پاییز هوا خنک تره

  • ناشناس ارسالی در

    با سلام خدمت دوستان عزیز، دعا کنید که هرچه زودتر این باکتری یا همون ویروس هرچه زودتر ریشه کن بشه از روی زمین، انشاءالله آزمون هروقت که مناسب و با شرایط مساعد باشد برگزار می‌شود

  • ناشناس ارسالی در

    دوستان برید سایت اخبار کنکور قطره اولین گزینه رو بزنید بعد خبر 17رو بخونید اونمو قع میفهمید که با رفتن به کنکور فقط جون خ ودتون بازی میکنید موضوعش درباره رعایت نک ردن پروتکل های بهداشتی که یکی از داوطلبا ن کنکور دکتری گفتن، لطفاً ثبت کن

  • ناشناس ارسالی در

    اولا که یه بار تعویق داشتیم که اصلا شرای ط بهتر نشد که بدتر شد.کاش تیر برگزار می شد.تعویق باتوجه به شرایط کرونا معقول نیس ت.چه تضمینی هست که شرایط بدتر نشه؟تکلیف اونایی که شبانه روز خوندن و دیگه خسته ان چی میشه که قربانی کسایی که نخوندن و اصر ار به تعویق دارن میشن؟

    • امیر ارسالی در

      ای قربون دهنت

  • ناشناس ارسالی در

    ای کاش می اومدند شرط معدل می‌کردند تمامی رشته ها را

  • Ftme ارسالی در

    اگه به تعویق بیافته ایا پروتکل ها رو رعا یت میکنن اصلا از کجا معلوم اوضاع بدتر نش ه والا محرم هم که قرار پرشورتر از هر سال برگزار کنن میشه قوز بالا قوز پس بهترین کار یرگزاری در زمان تعیین شده است والسلا م

    • امیر ارسالی در

      گل گفتی

    • بد بخت کنکوری ارسالی در

      حرف حساب

  • Mard khaste ارسالی در

    خوزستان وضعیتش قرمزشد!کسی به داد صدایش ن رسید،وضعیتش مشکی شد باز کسی نشنوید!برای تعویق امتحانات نهایی خودمونو.. دادیم کسی نشنید،مطمعن باشید کنکور ک یروزه رو میگی رن تمام میشه میره:)

  • Mard khaste ارسالی در

    دوستان برید خداروشکر کنید بالا کشورید دمای شهرتون ۵۰ درجه نیست(:وگرنه با اون همه ماسکو دستکشو الکل نابود میشدید!(:

  • Mard khaste ارسالی در

    گول مافیای کنکور رو نخورید:)

  • چندلر ارسالی در

    کسایی که میگن کنکور تعویق بیفته بخاطر اینه که تنبلی کردن و میخان با تعویق کنکور کم کاریشونو جبران کنن😒 مثلا اگه یه ماه کنکور تعویق بیفته کرونا تموم میشه میره خونشون؟😒😒 شما اگه خیلی نگران سلامتیت هسی نیا

    • ناشناس ارسالی در

      شما برو کنکورتو بده.با رعایت پروتکل های مثلاً بهداشتی.رتبه یک شدی.بعدا اسمتو میز نن توی شهر مرحوم رتبه ۱ شد ولی حیف عمرش به دنیا نبود.اونا خبر ندارن که این تقدیر رو خودش انتخاب کرده و این بلا رو سر خود ش آورده.

  • عسل ارسالی در

    آخه شمایی که میگین به تعویق بیفته مگه تا دو یا سه ماهه دیگه کرونا تموم میشه که ب ه گفته خودتون با خیال راحت کنکور بدین تا دو سال دیگه همین شرایطه
    همین الان بدیم بهتره 🥺🥺

  • ناشناس ارسالی در

    کنکور باید برگزار شه
    با رعایت فاص له اجتماعی و زدن ماسک مشکلی پیش نمیادد اتفاقا بچه ای که زرنگ بوده به موقع استارتشو برای کنکورش زده تا الانم یکسال و دوماهه داره درس میخونه واقعا خسته اس ن میتونه اگه شما فقط دوهفته دوره نکنی همه چی یادت میره بهترینش اینه که برگزار بشه
    اگه واقعا نگران کرونا هسیم بریم ب ه مردمی که عین مور و ملخ ریختن تو خیابون و پاساژا و ...تذکر بدیم کنکور که دیگه د ارن با رعایت فاصله و ماسک برگزار میکنن

    • ناشناس ارسالی در

      داری خودتو گول میزنی یا دوست داری دیده ب شی با این افکار بچگانت

  • Mohsen ارسالی در

    چرا نظر من رو پخش نکردید لعنت به وب سایت گوهتون که بدرد عمتون میخوره من تو متن ق بلیم هیچ بی حرمتی و حرف بدی نزدم برای چی پخشش نکردید اشغالای عوضی ریدم دهن مدیر این وبسایتت گوه

    • ناشناس ارسالی در

      الان دیگه پخش کردن خیالت راحت باشه

  • فاطمه ارسالی در

    اوضاع‌ اصلاً خوب نیست بیشتر مردم در نقاط قرمز کرونا زندگی می‌کنند لطفاً آزمون‌ه ا(سراسری و کارشناسی‌ارشد) رو هرچه زودتر لغو کنید..

  • المیرا ارسالی در

    فکر میکنین اینجوریدر حقمون لطف میکنین؟

  • ناشناس ارسالی در

    لطفا کنکور برگزار بشه.
    اگر همه پرو تکل های بهداشتی رو رعایت کنیم هیچ اتفاقی نمیفته.

  • علی ارسالی در

    شما رو بخدا این کنکور لعنتی رو برگزار کن ید بخدا مردیم از استرس و فشار شما نمایند ه ها کار دیگه تو این کشور ندارید؟ دنبال این کنکور افتادین که اگه کنکور برگزار بش ه اسلام در خطر میفته؟

  • ... ارسالی در

    شماهایی که اینقدر میگید کنکور برگزار نشه اصلا درک میکنید یه سال ساعت شیش بیدار شدن یعنی؟ میفهمید از 24ساعت پنج ساعت خوابیدن یعنی چی؟ میفهمید خرج کردن میلیونی یعنی چی؟ ما چه گناهی کردیم بخاطر شماهایی که توی این مدت خوش گذروندید بسوزیم هر کی نمیخاد نیاد کرونا هم بگیریم خوب میشیم اما در عوضش آیندمون تباه نمیشه

    • کنکوری A ارسالی در

      مشکل بی سوادهایی مثل شما اینه که فکر میک نین فقط خودتون می فهمین و جز شماها هیچ ک سی درس نخونده اگه واقعا خونده باشی هر چی تعویق بشه بیشتر مرور میکنی و به نفعته ا ره حاجی اینو بدون که قاتل شاخ و دم نداره . یه اخرتی هم هست که باید به خاطر بهخطر انداختن جون دیگران اونجا جواب پس بدی ال بته اگه اعتقادی به اخرت داشته باشی که بع ید می دونم #لغو_نه_تعویق_همه_کنکورها

    • ... ارسالی در

      به نظر میاد اولین باره تو عمرت که 6 بلند شدی ،خیلی بهت فشار اومده. حاجی انقد خودتو ضایع نکن

    • انسان ارسالی در

      مافیای کنکور یعنی این که بچه های کنکور و خونواده هاشون در گیر این داستانا بشن نه تعویق و نه برگزاری بلکه بــلاتکلیــــفی

  • ناشناس ارسالی در

    من درامتحانات نهایی مراقب سلامت بودم و شاهد نزدن ماسک وعدم تحمل آن برای کمتراز1ساعت توسط دانش آموزانی بودم که داوطلب کنکورند نتیجه اش ابتلا مدیرو مراقب ودانش اموزان شد وخدامیداند که چند نفر درگیر شدند متاسفانه مسئولین واقعیتها رانمیبینند دربرنامه گفت و گوی خبری عکسهایی ازازمون دکتراو داوطلبانی که ماسک نداشتند نشان داده شد دکترخدایی باان همه ادعا شوکه شد ودکترحق دوست هم کاملا مصلحتی وبدون درنظر گرفتن خطرات نزدن ماسک درموردبیماری واگیردار که ازیک متخصص بعید بود اظهارنظر کرد باجان مردم به بهانه درس وخستگی روحی بازی میکنند مگرپزشکانی که دراثر کرونا شهید میشوند رتبه های کنکور نبودند کرونا باکسی شوخی ندارد خستگی روحی اسیبش کمترازمرگ یکی ازاعضای خانوادهاست به خاطر دلیلهای واهی باجان مردم بازی نکنید کنکور را به تعویق بیندازید

  • Sadi ارسالی در

    تعویققققققق باشه
    لغو نه
    #تعویق_تمامی_کنکور_های_سراسری

  • علیرضا ارسالی در

    دوستان به شما قول میدم ۹۰٪ از این افراد که مخالف تعویق کنکور هستن حتی روزانه یک ساعت مطالعه نداشتن حالا می‌خوان الکی جو سازی کنن که ما مخالف بودیم که اگه دفعه ب عد کنکور دادن و رتبه نیاوردن بگن اگه همو ن موقع کنکور میگرفتین ما فلان دانشگاه قب ول میشدیم

  • محمد رضا ارسالی در

    تعویقی های کنکور موفق میشن!میگی نه ببین

  • کوثر ارسالی در

    ببیند اخه ما چطور میتونیم توی گرمای ۵۰ د رجه با ماسک کنکور بدیم تازه به دلیل اینک ه ممکن کولر الودگی رو پخش کنه بدون کولر توی گرما ۵۰ درجه و رطوبت ۱۰۰ درجه کنکورب دیم ما جونمون رو از سر راه که نیوردیم دو ستان
    تازه از همنجوریشم بعضی ها تو ی رعایت پروتوکل های بهداشتی سهل انگاری م یکنن از کجا معلوم پروتوکل ها در تمام نقا ط کشور به خوبی رعایت میشه
    جان داو طلبان مهم است

  • دبیر ارسالی در

    نمایندگان‌ مجلس چون در حل مسائل اساسی کش ور ناتوان هستند برای اینکه که یه خودی نش ان بدهند به مسائلی مثل کنکور ورود کرده ا ند
    در حالی که تضمینی وجود ندارد که با تعویق کنکور شرایط مناسب تری برای برگ زاری آن در آینده به وجود بیاید.

  • ناشناس ارسالی در

    یا توی فضای باز برگزار کنید یا اگه میخواین کلا حذف کنید ظرفیت هارو خیلی زیاد کنید که با معدل بشه قبول شد

    • Mh ارسالی در

      فضای باز من با اینکه توی شهری زندگی میکنم ک جزوه مناطق سردسیر کشور محسوب میشع بازم کولرها ۲۴ ساعته دارن کار میکنن و از شدت گرما در حال تلف شدن تو خونه هامون هستیم وای ب حال کسایی ک تو هوای شرجی هستن قبل از حرف زدن فکر کنیم
      خواستار تعویق کنکور

  • زینا ارسالی در

    فقط سلامتی ملت مهمه ، میدونین چند نفر مب تلا شدن و خودشون خبر ندارن و بی علامتن😣 وجود این افراد در حوزه های امتحانی چه فا جعه ایی درست میکنه ؟!!! لطفاً منطقی فک کنیم ، انشاءالله تصمیمی گرفته بشه که همه در صحت سلامت روز آزمونو بگذرونن و احدی به این ویروس مبتلا نشه به حق ابا عبدالله ( ع)

  • ykta ارسالی در

    هرکی میخاد میتونه بره کرونا بگیره.....فک میکنین شوخیه:/

  • ناشناس ارسالی در

    جدا باید تا الان عادت کرده باشین...یعنی چی خسته شدیم از بس درس خوندیم..مطمئنا رد دادی و میخوای از سر وا کنی

  • هستی ارسالی در

    خدایا اینا دارن چکار میکنن با نسل ما ... .تو کجایی ؟؟اینا بچه ها خودشون تو بهتری ن دانشگاه های خارج دارن با بیت المال درس میخونن بایدم سلامت روح و جسم ما رو بیخی ال بشن .

  • Sara ارسالی در

    من نه طرفدار برگزاری کنکورم نه تعویق کل حرف من اینه که توی این شرایط که بچه ها ک نکور دارن و این همه فشار روانی رو تحمل م یکنن چرا باید وضعیت کشور اینطوری باشه که تمرکزشون رو بدتر به هم بریزه چرا نباید یه تصمیم درست گرفته بشه که تکلیفشون رو ب دونن همه این شرایط به وجود اومده تاثیر م نفی بر روند دانش اموزان داره و داره اسیب های جدی چه از لحاظ درسی و چه روانی بهشو ن وارد میکنه

  • پرستو ارسالی در

    کنکور اختیاریه هر کس تمایل داره می تونه شرکت کنه هر کس هم که دوست نداره شرکت نکنه یکساله همه چیز رو روی خودمون حروم کردیم و زجر کشیدیم و درس خوندیم
    ازکجا تعویق کنکور مافیا نباشه
    افراد درسخوان و با برنامه ها افسرده و بی انگیزه شوند
    از همه مهمتر اگر به فرض کنکور به تعویق بیفته میشه بگید کنکور رو کی میخواهید برگزار کنید مگه می دونید کرونا کی رفتنیه مخلص کلام کنکور باید برگزار بشه دوست دارید بیایید نخواستید تشریف نیارید

  • علی عبدلخانی ارسالی در

    کنکور برگزار خواهد شد ولله خسته شدیم شب و روز درس یک سال از شروعمون گذشت لاقل بب ینیم نتیجه چیه

  • ناشناس ارسالی در

    تروخدا کنکورو به تعویق بندازین.
    من یه نظام قدیمیم که سه سال از عمرو زندگیم و پای هدفم گذاشتم اگه شما به تعویق ننداز ین من مجبورم شرکت نکنم چون آسم دارم درصو رتی که سال آیندم دیگه نظام قدیم هم وجود نداره.
    وزیر محترم بهداشت لطفا به د اد ما برسین به حرف یه عده که می گن برگزا ر کنین بره گوش نکنین.
    هرچه زودتر ب رگزار بشه که چی بشه کنکور بدن برن پی خوش گذرانیشون.
    تروخدا به تعویق بندازی ن تروخدا.
    آقا ماهم استرس کنکور دار یم ولی سعی می کنیم که تو مسیر درست کنترل کنیم و بشینیم بخونیم یا بیشتر تست کار ک نیم تا نقاط ضعفمون برطرف بشه.
    آقا زحمتای مارو هدر ندین کنکورو به تعویق بند ازین.
    آقای ریس جمهور ریاست محترم س ازمان سنجش خواهش می کنم کنکورو به تعویق بندازین.

  • محمد ارسالی در

    کنکور لغو بشه حق اونایی که یه سال عمرشون رفته ضایع میشه

  • رها ارسالی در

    کنکور لغو بشه دیگه برگزارنمیشه چرا باسرن وشت یه عده بازی میکنین هرکی میترسه نیاد خب مجبورش نکردن ک

  • Eli ارسالی در

    طبق امار گفته شده 85 نفر در کنکور ارشد ک رونا داشتند ، از این 85 نفر ده نفرشون هم به بقیه داده باشند هر کدوم از اون ده نف ر به ده نفر دیگه والی اخر تا دو هفته دیگ ه و سه هفته دیگه ببین چه خبر میشه ، حالا اون بنده خداهایی که از قبل صندلی خریدن یک سال دیرتر تشیف ببرن چی میشه؟؟؟

    • ناشناس ارسالی در

      حالا اون 85 نفر اگه تو کنکور شرکت نمیکرد ن تو خونه هاشون نشسته بودند؟

    • ناشناس ارسالی در

      چی میگی. کنکور ارشد که برگزار نشده. فقط میخواهید یک حرفی بزنید

  • مریم ارسالی در

    دلم میخواد نفرینتون کنم . در حالیکه حرف از شرکت در عزاداری ها میزنید همه جاهم آزاد وبازه الان مجلسیان به فکر سلامت مردمن ؟ این کنکور الهی بره تو چشمتون برگزار کنید راحت بشیم خاک تو سر آموزش و پرورش نمیتونه سخت گیرانه پروتکل رو رعایت کنه و کنکور رو برگزار کنه ؟؟؟؟ من فکر میکنم موضوع سلامت مردم نیست دارین بخاطر تحریم عزاداری محرم از ملت انتقام میگیرین . البته خدا در کمینگاه شماست . آه دل صدها هزار جوون دامن شما رو میگیره اونی که نخونده سال بعد کنکور بده بچه های ما خیلی زحمت کشیدن ای از خدا بی خبر ها . کنکور رو برگزار کنید

    • امیر ارسالی در

      حرف حق

  • م ارسالی در

    احتمالا نور چشمی های خودتون رفتن سفر و ددر دودور نخوندن میخواین به کاسه صبر این مردم برینین . کنکور رو با رعایت فاصله تعداد بیشتر حوزه های برگزاری در شهرستانها و استفاده ازماسک و الکل برگزار کنید . اصلا مثل افغانستان در فضای باز برگزار کنید .اگه به تعوبق بیفته با خشم جمع کثیری آدم خسته مواجه میشین حتما شک نکنید . بچه ها با پدر مادراشون میان جلوی فرماندارها

    • رضا ارسالی در

      اره با پدر مادرت بیا کسی اذیتت نکنه مگه کلاس اولی با مامانی باباییت بیای در فرمانداری دلت خوشه کنکوری هم هستی و دکترم میخوا بشی

    • امیر ارسالی در

      حرف دل همه ما

  • ناشناس ارسالی در

    هر کسی که دو فصل هم برا کنکور خونده باشه دوست داره کنکور بده و اون کسی که میگه ک نکور به تعویق بیفته معلومه که هیچی نخوند ه و چه الان بره سر جلسه کنکور و چند ماه دیگه هیچ فرقی براش نداره

  • زهرا ارسالی در

    دوستان عزیزی که میگید ما درس خوندیمو و خ سته ایم و کنکور برگزار شه
    مطمنن ک ه همه آتون رتبه برتر نمیشید که فقط کنکور رو می خوابید پشت سر بزارید که بار مسئول یتتون کمتر بشه
    تو این شرایط شما و قتی ۴ ساعت که حداقل زمانی است که ماسک دا رید (به جز ساعت ورود و انتظار)سطح اکسیژن خون افت میکنه و روی آزمون هم تاثیر منفی داره
    همیشه می گفتن سر آزمون لباس راحت بپوشید و نوشیدنی و مواد مغذی مصرف کنید
    ولی الان با این شرایط شما اگ ه بخوای چیزی هم بخوری
    تا ضدعفونی کنی دستاتو کلی تایمت میره و کلافه ای به خاطر ماسک و عدم تمرکز
    به جز اون ب ا این تقلبایی که تو کنکور دکتری اتفاق اف تاده حتما حق خیلی ها ضایع میشه
    من کسی رو می شناسم که خیلی هم خونده و درصد خوبی داره ولی به خاطر شرایط بیماری خانو اده اش راضی به حضور در کنکور نیست
    لطفا خودخواه نباشیم و همه رو ببینیم

  • لیل ارسالی در

    بابا کنکورو بذارید بدیم بره پی کارش😐من ی کی که دیگه نمیتونم ادامه بدم به این وضع مزخرف کرونا بگیری بمیری بهتره تا هر روز استرس بکشی ذره ذره بمیری😐

  • کنکوری بدبختتتت ارسالی در

    کنکورو برگزار کنید من ک باید دو ماهه دیگ برم سربازی اگ کنکورو لغو کنید سربازی هم باید بره عقب ک بعید میدونم

  • ناشناس ارسالی در

    من کنکور می خوام بدم
    وسلام

  • خانی ارسالی در

    کنکور اجرا شه تموم شه بچه ها همه راضی هستن خانواده ها هم راضی هستند هر کس میترسه نیاد بمونه سال بعد

  • زهرا ارسالی در

    تورو خدا برگزارش کنید آخر شهریور اگه اوضاع بهتر نشه چی ؟؟چرا اینکارارو میکنید بخدا دارم دیونه میشم خستمون کردین بخدا

    • رامیلا ارسالی در

      عزیزم وضعیت دیگه از این بدتر نمیشه که همه داریم میریم اگه کنکور برگزار بشه این قد اینا الکل و وایتکس میزنم بعد تو فکرکن همه بچه ها هم الکل دارن اونا هم میزنن آ خرش ما هم آسم میگیریم بعد دیگه پَ مریضی بغل میکنیم

  • اعظم ارسالی در

    سلام دوستان اگه یادتون باشه تا قبل از از مون دکترا مسئولین تاکید داشتن ازمون برگذ ار بشه اما یکدفعه تغییر عقیده دادن این ی عنی وضعیت کرونا خیلی خیلی وخیمه باور کنی د تو همچین شرایطی کنکور دادن یعنی خودکشی دسته جمعی جان میلیون ها خانواده در خطره .تا همینجا هم ظرفیت بیمارستان ها پر شده بعد از ازمون واقعا جامعه تو موقعیت خطرن اکی قرار میگیره شما چطور میخواین پزشک خو بی بشید درصورتی که انقدر خود خواهین و می خواهید به هر قیمتی شده کنکور تو این وضع یت نابسامان برگذار بشه حداقل در زمانی که کمی بیماری ها بتونه کنترل بشه ازمون برگ ذار بشه نه الان . عزیزان کنکور یک ماهو ن یم عقب اوفتاد اگه کسی میخواست بخونه میخو ند حقیقتش اینکه اگه کنکور یک سال هم عقب بیوفته باز هم اونایی که نخوندن، نمیخونن ولی شمایی که درست رو خیلی خوب خوندی میتو نی یه نفسی بگیری و از این به بعد یک تایم کوچکی رو به مرور کردن بذاری .من پشت کنک وری ام خیلی هم زحمت کشیدم اما شوهرم آسم داره اگه قرار باشه تو این وضعیت کنکور بر گذار بشه شرکت نمیکنم نمیخوام به قیمت عقب نیوفتادن خودم از بقیه کنکوری ها جان همس ر و پدر و مادرم که سنشون بالاست رو به خط ر بندازم.همدردی کنین امسال من که تو خونش ون بیمار زمینه ای وجود داره زیادن

  • انا ارسالی در

    همینایی میگن کنکور بر گزار نشه خطرناکه خ ودشون بیست و چهار ساعت در حال پاساژ گردی و پارک و ددر دودور هستند فقط برا برگزار ی کنکور خطر داره ؟ کنکور باید برگزار بشه یا شرط معدل باشه در غیر اینصورت هیچ مدل ی رو قبول ندارم پسر من سه ساله داره به ش دت درس میخونه از همه چی زده از تفریح از خرید فقط نشسته درس میخونه امسال هم با مع دل ۱۹/۶۰ سال اخر ریاضی رو گذرونده انصاف نیست پس نه به تعویق کنکور

    • .... ارسالی در

      خانم محترم معدل چیه من بخاطر کنکور نرفتم امتحان نهایی بدم آلان اگه شرط معدل شه بیچاره میشم

  • الهام ارسالی در

    با این تیتر های خبری فقط اذهان عمومی را تشویش میکنند، شما هوشیار باشید و ارامش خودتون رو حفظ کنید و بازی نخورید، به اراده پروردگار بسپارید چون اراده الهی جز خیر و برکت نیست..همه با هم برای تغییر از افکار و اعمال خودمون شروع کنیم

  • ناشناس ارسالی در

    آقا بگیرین تمومش کنین تورو خدا
    یه ساله استرس و درس و کشیدیم
    بسه دیگه
    ملت تو خیابونا میچرخن و درس نمیخونن بعد میان اینجا میگن کنکور رو عقب بندازین

    • رامیلا ارسالی در

      این حرف واقعا زور داره مگه تو تو مخ طرفی که ببینی درس خونده یا نه والا اگه اینقد ر به خودت مطمئنی پس نباید استرس داشته با شیو گه خوری بقییرو بکنی که می خونده کی ن خونده تو از طرف خودت حرف بزن والا دیگه رد دادین شماها اینا همش از پوچی ذهنتونه که نمی‌دونید چی از دهنتون در میاد تو بر و خودت جر بده بخون ادا درس خونارو درنیار سرت هم تو کار خودت باشه نه تو .... کسای ی که ولمیگردن

  • ناشناس ارسالی در

    مطمئنا اینایی که اصرار به برگزاری کنکور دارن میگن حوصلمون سر رفته میخان برن مسافرت خواهشااااا راهنمایی رانندگی جریمه ی سنگین بذاره واسه اینایی که مسافرت میکنن تا بعدا حالیشون بشه تو خونه موندن و درس خوندن بهتره یا اینکه بگی کنکور رو بدیم خسته شدیم بریم گردش

  • ناشناس ارسالی در

    کسانی که موافق تعویق کنکورن نه اینکه درس نخوندن موضوع اینه بیشترشون تو خونه هستن بخاطر بیماری بیرون نرفتن ولی اوناییکه میگن خسته ایم میخان شروع کنن به مسافرت و به کشتن دادن کادر درمان لطفا به تعویق بندازین

  • رامیلا ارسالی در

    یه جوری میگید کل زندگلو و شب روز و گزاشتیم انگار ما فقط زدیم رقصیدیم تویی که خوندی دیگه چرا میایی پزش میدی برعکس برا تو نباید فرقی باشه که برگزار میشه یا نه ینی آنقدر از خودت مطمئن نیسی حتی که چند ماه دیگه از ذهنت می‌ره دوست عزیز اگه عقب بیوفته تهش دوماه ینی اینقدر معلولیت ذهنی داری که تو ماه یادت میره

    • ... ارسالی در

      یک معلول خودتی دوما بحث این نیس که فراموش بشه بحث اینه خسته شدیم همش استرس داریم بعدش گیرم کخ کنکور عقب افتاد دو ماه دیگه کرونا جمع میشه میره

  • رامیلا ارسالی در

    یمن دندون رو جیگر بزارید اینقد دیگه پز خوندن مسخرتونو به رخ ما نکشید تو عمل نشون بدید ایشالله که عقب بیوفته حداقل معلولیت های ذهنی بین ما دانش آموز هاام از صافی رد شن ایشالله که عقب بیوفته

  • رامیلا ارسالی در

    والا اینطور که بوش میاد یا اهر ما کرونا میگیریم یا از بوی الکل زیاد که به اونجا میزنن و خودمون می‌زنیم آسم میگیریم و قشن گ پَک مریضی بغل میکنیم

  • Pari ارسالی در

    سلام به نظر من اگه این کنکور برگزار بشه خیلی بی انصافیه چون آخه کدوم دوره تو شرا یط ما کنکور داده اونا فقط استرس کنکورو ک شیدن ولی ما سر جلسه کنکور علاوه بر استرس کنکور استرس کرونا هم داریم که مبادا کرو نا بگیریم از یه طرف باید ماسک بزنیم اگه گشنه یا تشنه شدیم یا باید ماسک در بیاریم که اونوقت احتمال ابتلا به کرونا داریم ی ا هم باید تشنگی و گرسنگی رو تحمل کنیم که اونوقت تمرکزی روی سوالا نخواهیم داشت تا زه اینم یادتون باشه هممون یه هدف تو زندگ ی مون داریم و از هر چی داریم میگذریم تا بهش برسیم ولی این هر چیز شامل به خطر اند اختن سلامتی خودمون و خانوادمون نمیشه🚫

  • ناشناس ارسالی در

    اونایی که فاز درسخون برداشتین مگه کسی ک با عشق داره میخونه خستگی و مطالب تکراری دروس براش سخته؟؟؟؟من خودم به شخصه با معدل ۱۹فارغ التحصیل بهترین دانشگاه مخالف کنکورم سلامتی خودم و هموطنام واجبتره......لطفاااااا کنکورو بخاطر سلامتی کشورمون به تعویق بندازین

  • مریم ارسالی در

    خواهشا ی کم عقل داشته باشید اگه بچه ها تون مریض بشن ،خوبه؟! حالا کنکور نکبتی رو هم بدن و استرس شون تموم بشه ولی خدای نکرده مریض بشن و بقیه رو هم مریض کنن ،سلامتی شون مهمه یا کنکوری که تمومش مسخره بازیه و سوالا رو میخرن

    • پشت کنکوری ارسالی در

      عزیزم خوب حالا که مسخره بازی هست تو چرا شور میزنی نیا بده دوست عزیز

  • یه کنکوری ارسالی در

    خسته شدی از درس خوندن؟! فکردی فقط تو خست ه ایی همه درس خوندن.....
    وقتی رفتی سر جلسه کنکور و کرونا گرفتی و ب اعضای خ انوادت انتقال دادی و یه نفر از عزیزانت ر ا برای همیشه از دست دادی، متوجه میشی خست گی واقعی یعنی چی😒

  • فرشته ارسالی در

    من یه داوطلب کنکور سراسری هستم.
    به شدت مخالف برگزاری کنکور هستم.
    چون با ماسک اصلا نمیشه تمرکز کرد.
    فقط وقتمون تلف میشه.

    • علی ارسالی در

      خودخواه نباش لطفا

  • م .ی ارسالی در

    یکی نیست بگه اگه کنکور به تعویق افتاد ،چ ه زمانی مناسب آزمونه .پاییز،زمستون و ... اون موقع که بدتره .کرونا همزمان با آمفول انزا. آون پدرو مادرهایی که منتظر تعویق ک نکور هستند و فکرمیکنند بچه ها شون بیشتر درس میخونند باید بهشون بگم هرکی میخواسته هرچی بخونه تا حالا خونه اونیم که نخوده یک سال هم عقب بیفته بازم نمیخونه

  • فاطمه ارسالی در

    دو رقمتون بخوره تو سرتون ک هیچ وقت با جا معه هماهنگ نیستید،همون ادمایی ک فک میکنن دنیا دور اونا میچرخه و حرف اونا حرفو من طقه،شما دورقمی بیار واس خودت کسی شو ولی تو جامعه پشیزی بیش نخواهی بود،البته اگ ب زارید جامعه ای زنده بمونه :)

    • .... ارسالی در

      گمشو بابا همین شمایید که دارید جامعه رو میکشید

  • حسن ارسالی در

    انشاالله برگزار میشه ، دکتری برگزار شد خیلی هم خوب بود طبق آمار هم نتیجه مثبت ۸۰ درصدی داشت حالا ارشد هم آخر هفته برگزار میشه و انشالله نتیجه مثبت ۹۰ درصدی میده و سراسری کارشناسی هم برگزار میشه و انشالله نتیجه مثبت ۱۰۰ درصدی میده ، یک عده هستند که کلا با غرض ورزی میخوان اختلاف و شلوغی راه بیندازند و متاسفانه بعضی از آقایان مسئول و نماینده های مجلس هم بازی این افراد رو خورده اند

  • Konkori ارسالی در

    یکم شعور ، یکم فکر ،
    اخه کدوم احم قی تو این شرایط میره کنکور بده
    کن کور باید تعویق بیفته
    هر چقد پروتک ل ها هم رعایت شه
    بازم امکان انتقا ل هس
    پس بیاید خودمونو به خریت نزن یم پلیز😒😒😒

  • M ارسالی در

    این چه وضعیه اخه ادم نمیدونه کی برگزار م یشه تمایلیم ب خوندن نداره

  • عصبی ارسالی در

    با برگزار شدن یا نشدن کنکور کاری ندارم،ف قط میخوام بگم لنت ب کسی ک الکی تیتر میزن ه میرینه تو عصاب ما😑

  • کنکوری ارسالی در

    هر میگه برگزار شه
    برای خودشرک ارزش قاۓل نمیشه
    خونوادشم واسش مهم نیستن
    فقط ی درصد احتمال گرفتن ویروس و توی اون مغز پوکت بیار
    بعدش میفهمی چی به چیه بیشعور

    • ناشناس ارسالی در

      شمام فقط یه درصد اول طرز درست صحبت کردنو یاد بگیر بعد بیا حرف بزن باشعور

  • مهدی ارسالی در

    خواهش میکنم کنکور نگیرین و براساس سوابق تحصیلی و شرط معدل ،دانشجو قبول کنین .
    براین اساس نظام آموزشی تغییر کرد که کنکور برداشته شود و گزینش برحسب سوابق تح صیلی بشود ،حالا هم با توجه به این شرایط بهترین کار همینه.
    چون اگه کنکور بر گزار بشه حق خیلیا ضایع میشه، واقعا با ما سک و بدون هیچگونه تغذیه ای یا حتی بدون ب ازرسی بدنی و تقلب اوضاع وحشتناک میشه.

    • .... ارسالی در

      اتفاقا اگه برگزار نشه حق خیلیا ضایع میشه چون امتحانا نهایی همش تقلبه من که بخاطر اینکه وقتم تلف نشه امتحان ندادم شهریور میخا برم اما دوستم گفتش همشون از رو پاسخ برگ نوشتن حالا هی بگو معدل

    • ناشناس ارسالی در

      کوفت و برحسب معدل...بالای بیست هزار نفر معدل بیست دارن چجوری میخواین بفرستینشون پزشکی ها؟؟؟؟ جواب بدید دیگه..شماها که یه سال پدرتون در نیومده فقط زر میزنین

    • فاطمه ارسالی در

      چی میگی مگه میشه همین امسال بر اساس سواب ق بشه ما هدفمند کنکور بوده و تمرکز زیادی روی امتحان نهایی ها نزاشتم اونوقت حق م ا ضایع میشه

    • پشت کنکوری ارسالی در

      بگو ببینم پسر کدومشون؟

  • علی ارسالی در

    من کنکوری دارم زیر فشار این همه استرس و مشکل روحی له میشم..تکلیف مارو مشخص کنید زودتر..به خدا سلامت روانی هم خیلی مهمه.. اینقدر استرس و افسردگی میکشیم که بدنمون ضعیف شده..چه تضمینی وجود داره با تعویق ک نکور شرایط بهتر باشه؟

  • ناشنا ارسالی در

    خدا هفت نسلتون را به چکنم چکنم گرفتار کن ه که این قدر با اعصاب بچه ها بازی میکنید این کنکور لعنتی را برگزار کنید واین فشا ر را از روی بچه ها بردارید

  • بیتفاوت نباشیم ارسالی در

    برگزاری کنکور = به قیمت نابودی قشر جوان ، کرونا تا الان تقریبا ۲۰هزار کشته داده ، منطق میگه خودت بمیر اما بقیه رو با خود تت نکش ، حتی اگر کمتر کسی مبتلا بشه امکا ن انتقال کرونا سطح بیشتر جامعه را فرا می گیره

  • فاطم بیک ارسالی در

    سلام به جایه پاک کردن سوال.. جوابشو پیدا کنید.. من مادر یه پشت کنکوری هستم که ماهها قبل از کرونا تو اتاقشون اسیر هستن.. و سالها تودم تو ازمون کنکور در دانشگاه بین الملل قزوین مسول بودم‌و میدونم که راهکار داره..ترخدا دیگه بسه

  • نیلو ارسالی در

    نهایتا کنکور بیفته برا آذر که بچه ها در صورتی قبولی از بهمن وارد دانشگاه شن.
    تعداد افرادی ک با کنکور دادن مخالفن تو این زمان خیلی بیشتر از اونایی که به فکر جون خودشون و بقیه نیستن فقط براا یه آزمون

  • . ارسالی در

    کنکور باید عقب بیفته. حرف ده هزاران نفره
    چرا اینا خودشون میبرن و میدوزن. ن ظر ماهام که هیچ. خیلیا با کنکور دادن تو این شرایط راضی نیستن

  • نسترن ارسالی در

    کنکور باید عقب بیفته
    جامه به کسایی که جون بقیه رو میخوان با حماقت خطر بندا زن نیاز نداره. شماهاا میخواید دکترای این ده شید؟؟؟؟
    مزحکه

  • نسترن ارسالی در

    کنکور عقب بیفته

  • ناشناس ارسالی در

    کنکور رو عقب بندازین جونمونو از سر راه ک ه نیاوردیم

  • . ارسالی در

    همه میگن کنکور تعویق بیفته چرا تو گوش هی شکه نمیره

  • ناشناس ارسالی در

    غلطا
    اینا میخان یه فرصت خوب به آق ازاده ها داده بشه.
    که بعد از چند و قت تصمیم به خوندن گرفتن .

  • من ارسالی در

    مهم تر از سلامتی هیچی نیس
    ما فقط میخایم امار مرگ و میر کم شه
    اخه بیشعور احمق نفهم
    سلامتیت مهم تره یا کنکور
    قطعا سلامتی
    پس دهنتو ببند
    پولیم ک واسه کنکور دادم فدای سرم
    مهم تر از جونم ک نیس

  • رعنا ارسالی در

    اونایی که مخالف کنکورن نخوندن این همه فرصت بودچرابراکسایی که شب وروززحمت کشیدن بیخودی،باتعویق کنکوراسترس،میدید

    • فاطمه ارسالی در

      آفرین رعنا جان

    • ناشناس ارسالی در

      خب اونایی که نخوندن دیگه از این به بعد هم نمیخونن اما بعضی ها واقعا خوندن و نگران هستن
      اگر تو یک اتاق یک نفر ناقل باشه و...

  • کنکوری ارسالی در

    ب نظرم تا وقتی اوضاع رو به راه نشه و واکسن ب دست مردم نرسه
    کنکور نباید برگزار شه
    بحث سر چندین هزار نفره
    اومدیم و یکی رعایت نکرد اونوقت ک چی
    من جونمو از سر راه نیاوردم

  • ناشناس ارسالی در

    تا وقتی واکسن ب دست مردم نرسه
    کنکور نباید برگزار شه
    جونمونو از سر راه نیاوردیم

  • یه کنکوری ارسالی در

    خاله من 1 ماه کرونا داشته و دکترا تشخیص ندادن.بعد از یه ماه که خوب شد تازه فهمیدن کرونا داشته. اونوقت با این وضع چجوری میخوان تشخیص بدن کیا کرونا دارن که توی اتاق جدا بذارنشون.

    • پشت کنکوری ارسالی در

      مهم نیست اونا هم یه ماه دیگه خوب میشن.

  • یک مادر ارسالی در

    سلام
    ما ۲ ساله که حبس در منزل هستی م پسر من از سال یازدهم شروع به خواندن کن کور کرده ما هیچکدام کوچکترین تفریح و آسا یشی نداشته ایم البته کرونا و وحشت از آن هم مزید بر علت شده و یک موضوع جهانی شده ، اما تعویق در تاریخ کنکور فقط شرایط روح ی و روانی بچه ها و خانواده هایشان را بدت ر می کند همانطور که در سطح خرد تدبیرهایی شد و آزمونهای امتحان نهایی و تیزهوشان ه م به خیر و خوشی انجام شد . در سطح بزرگتر و کلان هم میشود تدابیری اندیشید تا کنکو ر هم انجام بشه. چرا صورت مسئله را پاک می کنند؟ بچه هایی که باجدیت درس خواندند حق شان ضایع میشود ، بی انگیزه و خسته وکسل ش دند خدا نگذره ازشون که با روحیه جوانها ب ازی می کنند با رعایت فاصله گذاری و پروتک ل های بهداشتی و افزایش حوزه ها میتوانند کنکور را برگذار کنند هر کس هم که خیلی می ترسه سال دیگه کنکور بده

  • .... ارسالی در

    منم سه ساله دارم شبو روز تلاش میکنم و زح مت میکشم ولی جون ادما خیلی خیلی مهتر از یه آزمونه
    به نظرم اونایی که میگن نه باااید کنکور برگزار بشه چون ما تلاش ک ردیمو کلی وقت گذاشتیم یه مشت آدم بیشعور و خووودخواهن که فقط خودشونو میبینن به نظ ر من باید به تعویق بیوفته کنکور چون با ب رگزار نشدن یه آزمون فقط کنکوریا نهایاتا یکم سختی بکشن ولی با برگزار شدنش احتمال مرگ خیلی آدما وجود داره 😡یکم به خودتون ب یاین و اینقدرررر خودخواه نباشین دکترو مه ندس شدن ارزش جون آدمارو نداره بی فرهنگا

    • ..... ارسالی در

      من که حاضرم بمیرم ولی زحمت چند سالم به ب اد نره

  • اوا ارسالی در

    تمام اینا که زدن واااای خسته شدیم برگزار کنید مافیا کنکورن امسال شکستتون میدیم نمیذاریم با جونمون بازی کنید

    • نیلوفر ارسالی در

      هه کی کیو شکست میده😂چند روز دیگه که رفتی سر جلسه کنکور معلومت میشه،مافیا چیه،توی ی که یکسال سختی نکشیدی،شب و روزت گرفته ن شده،تو خرج زندگیت نموندی،خودتو آسفالت نک ردی برای درس وکار حرف از چیزی نزن
      ما خسته ایم،روزی12،13ساعت درس خوندن خیلی سخته و فشار رو آدم میاره
      #التماس_ تفکر
      بدون فکر حرف نزن دیگه

  • Konkoury ارسالی در

    سلام کنکور رو به تعویق بندازید تازه هم من هم مادرم هم خانوادم حالمون خرابه. ازسرددرد نمیتونم یه سوال بخونم.چجوری کنکوربدم

  • علی ارسالی در

    ما ام مخالف تعویقیم اما دستمون به جایی ب ند نیست

  • ....& ارسالی در

    جونتو دوست داری سال بعد کنکور بده...
    کسی مجبورت نمیکنه... چرا حق بقیه ضای ع بشه... بیشعورم خودتی... یه مشت آدم مرف ه بی درد که خبر از بقیه مردم ندارین ک تو چه سختی دارن زندگی میکنن و شبانه روز دا رن زحمت میکشن تا به یه جایی برسن ک ب خان وادشون کمک کنن و کمک خرجشون باشن.. بعد ا ومدین درس فرهنگ میدین... برو بابا... سخت ی نکشیدی اگه تو شرایط سخت زندگی کرده بود ی الان این حرفا رو نمیزدی.

    • مردم عام ارسالی در

      مرسی عزیزم

    • M ارسالی در

      خب تو کنکور نده بشین شرایط سفید شد بیا کنکور بده ! ما خودخواه :)

  • محمد ارسالی در

    خواهشا برگزار کنید من سرباز میشم کلی زحم ت کشیدم خیلی از داوطلبا شرایط منو دارن ن گرانن خواهشا برگزار کنید

  • Saman ارسالی در

    عزیزانی که میگید نه به تعویق کنکور نمیدونم چه طور اینقدر نفعم هستید که نه به جون خودتون فکر می‌کنید نه به خونوادتون نه به هموطنانتون و نه به اون همه تقلبی که قراره صورت بگیره و حقتون ضایع بشه
    کاش یکم شعور داشته باشید

  • ناشناس ارسالی در

    کنکور اگه به تعویق بیفته به ضرر خودتونه اولاا پاییز شرایط بدتره بعد ترم اول رو از دست میدین باید ترم بهمن بیایید دانشگاه که خیلی درسها ارائه نمیشه با دانشجوهای سال بعد فقط یه ترم اختلاف پیدا می کنید که باز واحدهاتون در هم تداخل پیدا میکنه در بحث خوابگاه دچار مشکل میشید
    اگر کنکور بیفته زمستون هم که عملا دیگه همون کنکور 1400 هست و لغو شه محسوب میشه باید با ورودی های سال 1400 ظرفیت ها را تقسیم کنید ( چون پاییز 1400 می خواهید وارد دانشگاه بشید) یعنی کنکوری با دو برابر داوطلب و امکان قبولی کمتر خواهیم داشت
    پس اگر نمی خواهید کنکور دهید حداقل کنکور سال بعد را برای خودتن سخت تر نکنید و به بچه های سال بعد هم ظلم نکنید
    من کنکورهام رو دادم و کنکوری هم نیستم
    ولی به عنوان تحصیل کرده دانشگاه تهران میگم اصرار بر تعویق کنکور به ضرر خودتون هست
    لجبازی نکنید اگر می ترسید بذارید سال بعد اماتحان بدهید تعویق کنکور پاییز میشه که بدتره نهایتا هم لغوش می کنید که تعداد داوطلب ها برا سال بعد دو برابر میشه ظرفیت هم بالا نمیره همه با هم ضرر می کنید این یه میلیونی که امسال کنکور دارن اگر لغو بشه میرن سال دیگه با دواطلب های کنکور 1400 جمع میشن هم تعداد بیشتری با صندلی های متراکم تر باید امتحان دهید هم ظرفیتهاتون خیلی خیلی کمتر میشه
    از ما گفتن بود حالا باز بیا حرف خودت رو بزن


  • علی ارسالی در

    بابا ما چه گناهی کردیم
    از این طرف ترس کرونا از یه طرف تعویق کنکور از یه ط رف فشار خانواده از یه طرف تدابیر مسئولین من که دیگه خسته شدم :/

  • شقایق ارسالی در

    از مسئولان خواهش میکنم کنکور تعویق بیفته تعویق کنکور سودمند تره.زمانی کنکور باید برگزار شه که در استانها وضیت سفید اعلام بشه.واقعا استرس کنکور یه طرف و استرس ای ن بیماری که خدایی نکرده مبتلا بشیم یه طر ف هستش.اونایی که میگن باید برگزار شه و خ یلی خوندم و زحمت کشیدم اول اینکه جون خود تو و کنکوری ها مهم تره یا کنکور؟؟ ممکنه خدایی نکرده ویروسو به خانوادت هم منتقل کنی و اونا هم درگیر بشن واینکه هرچه زمان بیشتر باشه ضرری ایجاد نمیکنه چون مرور و جمع بندی کامل تر انجام میشه و اگه خیلی خونده باشی که دیگه خیالت راحته هر زمان ب رگزار بشه آماده ای!

  • Mc6 ارسالی در

    کنکور باید باید باید به تعویق بیفته دیگه حرف نباشه

  • کوثر ارسالی در

    بچه منم یه کنکورم ولی برای کنکور هرچی بخونی کمه درستا الان همه خسته ایم ولی اگه عاشق هدفموت باشیم ادامه میدیم
    💪

  • کنکوری ارسالی در

    کرونا ویروسی است ماندگار نمیشه همه کارها رو کنسل کرد خواهش می کنم زمان کنکور تغییر نکنه اگر همون اولین زمان برگزار می کردید الان این مشکلات رو به همراه نداشت قطعا با وجود سرما شرایط بدتر خواهد شد

  • ناشناس ارسالی در

    اصلا کسانی که موافق جابجایی تاریخ کنکور هستند شرکت نکنند

    • ناشناس ارسالی در

      مشکل اینجا است که میگن چون ما کنکور نمی دهیم بقیه هم حق کنکور دادن ندارن و زور م یگن
      طرف میترسه خب نباید کنکور بده
      میگه لغوش کنید کلا یا تعیقش بنهذا رید در پاییز که بدذتر میشه!
      حرف را متوجه نمیشن منطق ندارن

  • محمد رضا ارسالی در

    آقا یکی به ما بگه اگه کنکور تعویق بیوفته تکلیف ما که باید بریم سربازی چیه؟
    لطفا کنکور رو بر گزار کنید

    • ناشناس ارسالی در

      کنکور قطعا برگزار میشه نگران نباشید

  • M ارسالی در

    این شرایط تا چه زمانی ادامه داره اصلا مش خص نیست ! شاید تا سال بعد اوضاع همین باش ه با عقب افتادن کنکور فقط شرایط بدتر میش ه و حق کسایی که یک سال از خوشیاشون گذشتن پایمال میشه ! اگه نگران سلامتیت هستی خب امسال کنکور نده بزار هروقت شرایط سفید ش د بیا کنکورت رو بده چیکار به بقیه داری ا صلا ما میخوایم بمیریم ! 😐

    • ندا ارسالی در

      منتظر بودیم جنابعالی دستور بدی که نیاییم

  • .... ارسالی در

    انقد بی حسم ک دیگه بگیرین یا نگیرین مهم نیست
    فقط یبار واس همیشه عین آدم یا تاریخ مشخص کنین یا بگین کنسله و تموم
    شدیم مسخره دستتون
    فقط جنگ اعصا ب برامون درست کردین

  • ناشناس ارسالی در

    بذارید یه عده مدام دنبال تعویق باشن کنکور رقابته تا اینها تمرکزشون از دست رفته شما درس بخونید که موفق بشید اینها هم درگیر تعویق و غر زدن هستن
    که چیزی نمیشن

  • هانیه ارسالی در

    لطفا کنکور رو برگزار کنید واقعا بچه هاخس ته شدند چطور امتحانات و دکترا برگزار شد واقعا اگه برگزار نشه برای بعضی هاظلم می شه

    • ناشناس ارسالی در

      کنکور برگزار میشه در 30 مرداد و توجهی به هارت و پورت این افراد نفرمایید

    • ناشناس ارسالی در

      داوطلبان کنکور سراسری رو با دکتری مقایسه میکنید؟؟؟؟؟؟؟

  • هومن ارسالی در

    شما که توان برگزاری آزمون رو ندارید و نمیتونید فضای مناسب رو فراهم کنید، غلط کردید از اردیبهشت هی گفتید برگزار ‌میکنیم . همون موقع اعلام می کردید تا میذاشتیم کنار و این همه هم تابستون رو اذیت نمی شدیم.

    • ناشناس ارسالی در

      هومن استرس زیاد بهت فشار اورده ناراحتی کنکور نده یه ظرفیت بگیر کمتر میشه

  • ناشناس ارسالی در

    عجب!!! این وسط داوطلبان‌ دکتری ضد کرونا بودن آیا که برگزار کردید... اگه قانونه ک ه باید برای همه یکی باشه

  • ناشناس ارسالی در

    اگر دلتون بحال جوانان کشور می سوخت که شش ماه پیش تصمیم به لغو کنکور می گرفتید اگ ه بفکر سود و جیب خودتونید که اون بحثش جد است و...
    کنکور نتیجه ۱۲ سال زحمت و تلاش و هزینه است و با لغو آن فکر و شیرا زه دانش آموز بهم می ریزد ضمن آنکه تبعات خیلی بدی برای کشور خواهد داشت در صورتیکه با رعایت پروتکل بهداشتی می شود براحتی ا ین کار بسیار مهم را انجام داد .

  • ناشناس ارسالی در

    ببخشید چرا کنکور که تعدادش محدود است به خاطرکرونا حذف میشه ولی بر گزاری محرم با اون عظمت اجرا میشه خطر کرونا که در ایام محرم بیشتر است

  • عارفه ارسالی در

    به خدایکسالم گذشت فقط سرم توکتابه خودم ه یچ کل خانوادم درگیرن وازخوشیهامون زدیم ن ه اینکه کنکور برگزارنشه همه تو خونه هاشو ن نشستن و رعایت می کنن

  • کنکوری بخت برگشته ارسالی در

    توروخداکنکوروبرگزارکنید همه راحت بشن به خدادیگه خسته شدیم

  • المیرا ارسالی در

    چرا بعضی از دوستان مخالف تعویق کنکور هست ن؟؟ برای یک کنکوری واقعی خستگی معنایی ند اره و برای رسیدن به هدفش تمام توان و انر ژیشو میزاره
    خیلی جالبه که کسایی هم میگن به تعویق بیفته بعضی از دوستان به ت نبلی و درس نخوندن ربطش میدن خب عزیز من ح تی اگر این طور هم باشه کسی که یک سال درس نخونده در دو هفته تعویق میخواد چیکار کن ه؟؟؟
    اکثر داوطلبان واقعععا نگران س لامتی خودشون و خانواده هستن شاید پدر یا مادر بیماری خاصی داره و حتما باید مراعات کنن اگر خدایی نکرده مبتلا بشن...
    فقط داوطلبان به قول دوستان تنبل موافق ت عویق نیستن واقعا خیلی ها نگران مبتلا شدن هستن
    و واقعا هم حق دارن چون اصلا شوخی بردار نیست و خیلی جدیه
    حداقل در شهریور برگزار بشه که هوا خنک تر میشه و داوطلبان میتونن ماسک رو تحمل کنن

  • رویا ارسالی در

    خواهشا تا خنک شدن هوا به تعویق بندازین ک ه حداقل بشه ماسک رو تحمل کرد

  • ناشناس ارسالی در

    به خدادیگه خسته شدیم کنکور زمانی میتونه به تعویق بیفته که همه چی توکشوررعایت بشه وقتی ادارات مجتمع های تجاری بازه مردم راحت تو کوچه وبازار میرن میان یعنی زندگی جاریست پس کنکورم بایداجرابشه هرچه سریعت ر

  • پشت کنکوری ارسالی در

    به خداخسته شدم زود کنکوروبرگزارکنید راحت شیم

  • ناشناس ارسالی در

    من از دانشگاه انصراف دادم برای رشته دلخو اهی که واقعا آرزوش رو داشتم
    و چون محدودیت سنی داره باید تا قبل از اسفند ثب ت نام دانشگاه انجام بشه
    من به هیچ عنوان موافق لغو کنکور نیستم اما در شرایط فعلی هم برگزاری کنکور درست نیست
    ح داقل تا خنک تر شدن هوا به تعویق بیفته که حداقل بشه ماسک رو تحمل کرد
    اماااا ااا خوااااهههشششششا لغو نشه

  • ریحانه ارسالی در

    خدایا داره گریم میگیره .. از ی طرف نمیتو نم با ماسک ازمون بدم من تو خونه با کولر ماسک زدم نمیتونستم ازمون بدم نفس کم میاو ردم .. از ی طرف میترسم کنکور تعویق بیفته و سال بعد با یک میلیون و... باید رقابت کنم .. الان سال دوم ک دارم میخونم .. خدا شاهد تمامممم موهای سرمو از استرس کندم . . خدایا خودت کمک کن 😭

    • ناشناس ارسالی در

      مطمئن باش نمیتونن دو سال رو ادغام کنن

  • یه دبیرستانی ارسالی در

    بابا مگه واسه ما دبیرستانی ها تیزهوشان ب رگزار نکردین ، الآنم واسه این بیچاره های کنکوری ، کنکور سراسری رو با تعویق برگزا ر کنید دیگه بیچاره به اون کسایی که این ه مه مدت نشستن درس خوندن ، آینده ی ما جوون ای مملکتو نابود کردین 😟اینم روش 😞. #تعویق -کنک ور - سراسری

  • هستی ارسالی در

    لطفا برگزار نشه سلامتی مهم تره

  • نیلوفر ارسالی در

    خسته شدیم دیگه،هرچی عقب تر بیفته قرار نی ست اوضاع بهتر بشه،اگه قرار به این باشه ص بر کنیم اوضاع بهتر بشه،بهتر شدنی در کار نیست،بلکه روز به روز داره بدتر میشه،کسای ی که مشکل دارن،امسال کنکور ندن،اجباری که نیست،بیشتر کنکوری ها موافق برگزاری هستن ،تویی که مخالفی شرکت نکن

  • ناشناس... ارسالی در

    کاش سازمان حقوق بشر تو این زمینه ها دخال ت میکرد و اجازه نمی داد اینا با روح و رو ان ما و مخصوصا سلامتیمون بازی کنن...
    #تعویق کنکور سراسری

  • نگار ارسالی در

    اینکه عده ای موافق تعویق کنکور هستند هیچ ربطی به درس خوندن یا نخوندنشون نداره بل که به فکر خودشون ،خانوادشون وآیندشون هست ند.مطمئن باشید کسی که در این یک سال درس نخونده در بازه زمانی تعویق هم نمیتونه چن دان کاری از پیش ببره
    در ضمن سلامتی از هر چیزی ارزشمند تره و برگزاری کنکور سراسری اونم در این شرایط بحرانی و مواجه بودن با پیک دوم کرونا اصلا منطقی و عقلان ی نیست.
    واقعا نمیشه چندین ساعت رو اونم با ماسک ،گرما رو تحمل کرد و چه بسا در این هوای گرم ماسک مرطوب میشه ودیگه کا راییشو از دست میده.
    در ازمون دکتری اونطور که باید پروتکل ها رعایت نشد و به دلیل عدم بازرسی مناسب تقلب هایی نیز صور ت گرفت
    پس با توجه به همه این جوانب حداقل تا خنک تر شدن هوا کنکور رو به تع ویق بندازید.

  • ناشناس ارسالی در

    مافیای کنکور یعنی اینکه بچه های کنکوری و خانواده هاشون بازیچه این چیزا بشن . به جای اینکه روی درسشون تمرکز کنن قاطی این چرتو پرتا بشن، به جای این مسخره بازیا تکلیفشونو مشخص کنین

    • الی ارسالی در

      کاش زودتر از همه ، خودشون کرونا میگرفتن میمردن،
      فقط جیبمون رو خالی میکرد ن دیگه این همه بی عدالتی و حق کشی برای چ یه ؟؟

  • علی ارسالی در

    کسانی که دم از تعویق کنکور میزنند،انسان های ضعیفی هستند. هم از لحاظ درسی و هم از لحاظ شخصیت و انسانیت. چون خودشان نمی تو انند موفق شوند، چشم دیده موفقیت دیگران ر ا هم ندارند و به هر راهی متصل میشوند تا کنکور را به عقب بیندازند. تو را به هرکی دوست دارید، کنکور را به عقب نیندازید.

    • حنا ارسالی در

      برادر تورا چه شده است که اینگونه سخن میگ ویی چرا جان خود و خانواده ات برایت مهم ن یست چرا اینگونه خودخواهی برعکس تو خودت ا نسان ضعیفی هستی برااااااادررررر

  • ناشناس ارسالی در

    این واقعا بی رحمیه که یسری کسایی که اصلا کنکوری نیستن و مارو نمیفهمن کمپین تعویق راه انداختن و کسایی هم که کنکوری نیستن ازشون حمایت میکنن
    شما جای ما نیستین بفهمین چقد فشار و استرس رومونه
    خود اسم کنکور کم استرس داره که حالا شماهم کاسه ی داغ تر از اش شدین و هی تعویق تعویق میکنین و یه استرس دیگه به جونمون اضافه میکنین
    ما یکسال درس خوندیم و با تعویق حقمون ضایع میشه
    پس کنکور سراسری باید سر موعد خودش برگزار شود
    هرکس هم نمیتونه رعایت کنه و ماسک برای حفط جون خودش بزنه نیاد سر حلسه
    هرچی سیاهی لشکر کمتر بهتر

  • ندا ارسالی در

    سلام دوستان برای رای به نظرسنجی شبکه خبر برای تعویق کنکور عدد 2 رو به 300001234 بفرستید برای حفظ سلامتی و زنده موندنمون

  • زهرا ارسالی در

    سلام عزیزان منم امسال دخترم کنکور داره ی ک سال براش هزینه کردیم ودرس خونده ولی دل یل نمیشه نگران سلامتیش نباشم اگر قرار با شه کککور بده ودر صدی سلامتیش به خطر بیفت ه من رضایت نمیدم تازه کنکوری که اخرشم تو یه مملکت با فوق لیسانس ودکتری بی کاری چه ذوقی داره حالا فارغ التحصیلای سالهای قب ل بی کارن شما جوش چیا میزنید هر وقت یه س الم عقب بیفته اشکالی نداره والا این مسول ا که دلسوز نیستن سر دردی برا جوونا ندارن باید خودمون به فکر سلامتیمون باشیم الان یکی از فامیلای ما به خاطر کرونا تو کماس اگه جوونا الوده بشن بیان خاواده را هم ا لوده کنن ومنجر به مرگ عزیزانشون بشه بهتر ین رشته را هم بیارن دیگه ذوقی نداره ان ش االله مسولانمون اینجا حداقل صلاح جوانانم ون را در نطر بگیرن

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی نامردین.همینو می تونم بگم نه به فکر کادردرمانین هستینو بودین نه به فکر ماها یی که آسم داریم.نه به فکر نظام قدیمیا هس تین که با این وضع نظام قدیمیم وجود نداره من که نمی گذرم ایشالله که همه ی اونایی که راضی بودن بر گزار بشه همشون تک رقمی ب شن. همینو می تونم بگم.
    مردم ایران همیشه خودخواه بودن و هستنو خواهند بود. تابوده همین بوده کاریشم نمی شه کرد.

    • Hu ارسالی در

      تک رقمی مرده

  • M ارسالی در

    ممنونم که به فکر سلامت و جون مردم هستین آقایان مدیر عزیز و گرامی ایران اسلامی :)

  • من ارسالی در

    الان اعلام شد که قرار به تعویق بیفته یا نه ؟

  • نگار ارسالی در

    مگه جناب قالی باف سرسختانه موافق تعویق ک نکور نبودند که انقدر سریع رضایت به برگزا ری دادند
    مگه به فکر دانش اموزان نب ودند
    خب پس چرا طرح دوفوریتی مجلس ر و اجرا نمیکنند

  • حسین ارسالی در

    دوست عزیزی که میگی یک سال درس خوندم به م ن چه هدف زندگیته میخواستی نخونی از کسیم طلب کار نباش اگه هدف اصلیته کنکور 100 سا لم تعویق شه بازم میخونه منتم میزاره که ا ز خوشیام زدم مگه واسه بابای من از خوشیت زدی واسه خودت زدی که در اینده کاری داشته باشی! و در اخر از مغزتون استفاده کنید ب ا تشکر

  • ....... ارسالی در

    خواستار تعویق

  • داوطلب ارسالی در

    لطفا کنکور سراسری 99 رو(لااقل تا زمان خنک شدن هوا) به تعویق بندازید.

  • زهرا ارسالی در

    ای خدا چرا اینجا هر روز یه چیز می گن ؟ چرا اینجا نمی شه به چیزی اعتماد کرد
    کنکور همین طوری یه تجربه ی تلخ هست چرا انقدر اذیت می کنید همه ی مجالس و رستوران ها و بازار ها بازه . همه ی امتحان ها برگزار شدن . بیشتر ازاین واقعاااا نمی شه تحمل کرد .. چرا با ما این کار رو می کنین . مگه به قول خودتون وضعیت کرونا اصلا مشخص نیست . مگه رئیس سازمان جهانی نگفت که باید با کرونا زندگی کنیم. مگه همین چند روز پیش نشون ندادین تو خیلی از کشور ها آزمون هاشون برگزار شده . ای خدا ازتون نگذره……………………

  • Fati ارسالی در

    این اواخر وقتی از درس خوندن خسته می شدم با خودم میگفتم اشکال نداره چیزی نمونده ی ه هفته دیگه کنکورته میدی راحت میشی ولی ا لان نمیدونم به خودم چی بگم حتی نمیدونم ت اریخ دقیق کنکور کیه اگه هم تاریخ رو بگن معلوم نیس دوباره به تعویق بیفته یا نه دی گه نمیتونم به حرفاشون اعتماد کنم خیلی سخ ته در بلاتکلیفی به سر برد ای کاش یه تاری خی بگن و سرحرفشون بمونن یا اینکه بگن کلا برگذار نمیشه حداقل ادم بدونه تکلیفش چیه ...تاریخ شروع خوندنم برای کنکور ۱۳۹۸/۷/۱ بوده و امیدوارم قبل از اینکه سالگرد شرو ع خوندنم بشه کنکور بدم😂از یه طرفی هم دوس ت دارم کنکور بدم و خیالم راحت بشه و از ی ه طرف دیگه نگران سلامت جامعه ام هستم فقط از مسوئلین یه خواهشی دارم که تصمیم قطعی خودشون رو بگن و از بلاتکلیفی خارجمون کن ن توکلتون به خدا باشه 💞

  • ناشناس ارسالی در

    جناب به اصطلاح محترم ، وزیر بهداشت، توی این شرایط باید نظر این همه داوطلب کنکوری و خانواده هاشون برای جنابعالی اولویت دا شته باشه من نمیدونم چرا انقدر به بر گزار ی کنکور اصرار دارید هر کی ندونه فک میکنه ی وقت از مافیای کنکور پولی چیزی گرفتید تا با تعویق مخالفت کنید. هر کی ندونه من میدونم مافیا بیشترین ضرر رو از تعویق میب رن جون ادما که براشون مهم نیست. پشتیبان من همون شبی که نمیدونم حالا کدوم شبکه ن ظر سنجی بود به من و دوستام زنگ میزد و می گفت با تعویق مخالف کنیم.
    اقای نمکی و بقیه دست اندر کارانی که اسمتونم نمیدو نم فقط به فکر خودتون نباشد . ببینید اگر کنکور رو فقط یک ماه عقب بندازید، هم هوا خنک میشه هم فرصت خوبی برای مرور مجدد برا ی دانش اموزانیست که واقعا درس خوندند، و قطعا این بازه یک ماهه به ضررشون نیست حتی اگر نگران زیاد شدن رقبای خودشون هستن با ید بگم که کسی که توی این یک سال درس نخون ده توی این بازه زمانی تعویق هم نمیتونه ک اری از پیش ببره.
    اقای نمکی لطفا به نظر بقیه احترام بذارید و انقدر خودخواه و بی منطق و حتی به نسبت، بی مسئولیت نباش د

  • سحر ارسالی در

    توروخدا کنکورو حذف کنین😭😭😭😭😭

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها