|
کدخبر: 105084

کاهش روند کرونا نیازمند عزم ملی است

قائم‌مقام وزیر بهداشت از رفع کمبود نیازهای پزشکی استان‌های با وضعیت قرمز کرونا خبر داد و گفت: کاهش روند بیماری کرونا نیازمند عزم ملی است.

جامعه کاهش روند کرونا نیازمند عزم ملی است

ایرج حریرچی عصر امروز (چهارشنبه) در جلسه بررسی آخرین وضعیت بیماری کرونا و ارزیابی امکانات و تجهیزات درمانی که با حضور مسئولان در ستاد دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان برگزار شد ضمن قدردانی از زحمات مدافعان سلامت که این‌روزها در جبهه مقابله با کرونا تلاش می‌کنند، اظهارکرد: از همه همکارانم انتظار داشته آرامش و خونسردی خود را حفظ کرده و تا ریشه‌کنی این بیماری، در راستای حفظ سلامت شهروندان گام بردارند.

قائم‌مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات در این وضعیت کنونی، گفت: باید در شرایط بحرانی، برنامه‌ریزی‌ها بر اساس اصول علمی باشد و ما نیز تلاشمان رفع کمبود نیازهای پزشکی استان‌های با وضعیت قرمز کرونا است.

وی با تاکید بر اینکه برای عادی‌شدن شرایط و کاهش روند بیماری کرونا، نیازمند عزم ملی و همبستگی مردم هستیم، تصریح کرد: مردم باید همچنان فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و خودداری از برگزاری مراسم عروسی و عزا در این شرایط بحرانی را رعایت کرده و توصیه‌های بهداشتی را نادیده نگیرند.

وی با بیان اینکه این‌روزها مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را کنار گذاشته‌اند، اظهار کرد: از مردم انتظار می‌رود برای جلوگیری از افزایش آمار مبتلایان و تعداد فوتی‌های کرونایی، این روزها در خانه مانده و کادر پزشکی را درک کنند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها