|
کدخبر: 105077

جاده هراز یک‌طرفه می‌شود

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران، گفت: روزهای جمعه سی ام و شنبه سی و یکم خرداد ماه در جاده هراز محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

جامعه جاده هراز یک‌طرفه می‌شود

سرهنگ سیاوش محبی در این خصوص، اظهارکرد: روزهای جمعه و شنبه از ساعت ۱۲ ظهر رودهن به طرف آمل و از ساعت ۱۵ آب اسک به طرف تهران یکطرفه شده و تا ساعت ۲ بامداد ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده‌های هراز و فیروز کوه، اظهارکرد: بر اساس گزارشات دریافتی درحال‌حاضر در محورهای هراز و فیروز کوه شاهد ترافیک پر حجم و روان هستیم و پیش‌بینی می‌شود که با نزدیک شدن به ساعات پایانی روز برحجم ترافیک افزوده شود.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران، گفت: به‌تدریج بر حجم تردد خودروها در محورهای هراز، فیروز کوه و بزرگراه امام رضا (ع) و حرم تا حرم افزوده شده و برخی از نقاط در مسیرهای یاد شده تردد به کندی در جریان است.

محبی افزود: ماموران پلیس راهور شبانه روزی در جاده‌های منتهی به استان‌های شمالی حضور دارند و از رانندگان انتظار داریم به دستورات ماموران پلیس راهور توجه داشته باشند.

وی ادامه داد: به رانندگان توصیه می‌شود برای داشتن سفری ایمن با سرعت مطمئنه با پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز در جاده‌ها تردد کنند تا در طول سفر با مشکلی مواجه نشوند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها