|
کدخبر: 100036

ترافیک فوق سنگین در محور هراز

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز، فوق سنگین و در محدوده امامزاده هاشم (ع) شاهد پس‌زدگی چند کیلومتری بار ترافیکی هستیم.

فرهنگی و اجتماعی ترافیک فوق سنگین در محور هراز

سرهنگ سیاوش در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون عبور انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز فوق سنگین و در محدوده امامزاده هاشم(ع) شاهد پس‌زدگی چند کیلومتری بار ترافیکی هستیم.

وی با بیان اینکه هموطنان سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند، ادامه داد: متأسفانه در روزهای پایانی هفته شاهد ورود حجم بالایی از خودروها به محورهای منتهی به شمال کشور هستیم که این ورود همزمان باعث ترافیک‌های فوق سنگین و پس زدگی بار ترافیکی می‌شود.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، ضمن تأکید بر رعایت مدیریت زمان سفر توسط هموطنان، عنوان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه سنگین و پرحجم گزارش شده و هموطنان بدون گره ترافیکی در حال عبور از این محور مواصلاتی هستند.

سرهنگ بیانی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده، تصریح کرد: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، نیمه سنگین اما روان گزارش شده و هموطنان بدون مشکل در حال عبور از این محورها هستند.

وی محورهای کوهستانی را بر اثر بارش باران لغزنده اعلام و تأکید کرد: رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت همچنین رعایت حقوق شهروندی توسط رانندگان می‌تواند باعث کاهش تصادفات رانندگی شود.

منبع: فارس

ارسال نظر