|
کدخبر: 285738

صادرات سیب زمینی آسان شد

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس یازدهم گفت: از وزیر جهاد کشاورزی درخواست می شود که دستور حذف تعرفه صادرات سیب زمینی را صادر کند.

ذبیح الله اعظمی ساردویی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: ضمن قدردانی از حضور شما در جشنواره مرکبات جیرفت در همین سفرجنابعالی از مزارع در حال برداشت سیب زمینی منطقه بازدید کردید اما کاهش شدید قیمت سیب زمینی تازه جیرفت و عنبرآباد و سیب زمینی سایر استان های کشور باعث برشکستی تولیدکنندگان و کشاورزان خواهد شد چرا مجددا معاونت توسعه بازرگانی شما برای صادرات سیب زمینی تعرفه وضع کرده است. دستور فرمایید در اسرع وقت تعرفه مذکور حذف شود.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس یازدهم خطاب به وزیر نفت گفت: مبارزه با قاچاق سوخت را در جنوب کرمان به عنوان پایلوت قرار دادید این دستور زندگی عادی مردم را دچار چالش کرده است. نبود سوخت و صف های طولانی بنزین و کمبود گاز امان مردم را بریده است. در ماه پیش رو اوج حمل و نقل محصولات متنوع کشاورزی و کامیون های حمل سبزی و تره بار نباید در صف سوخت معطل بمانند. پروژه گارزسانی به بخش اسفند غرب هم چنان بلاتکلیف و در بخش های دیگر روی زمین مانده است.

ارسال نظر