|
کدخبر: 259669

سفر بشار اسد به تهران، پیام ویژه برای شرکت‌ های ایرانی

سفر بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه به کشورمان حامل پیام ویژه‌ای برای شرکت‌های ایرانی بود تا سرمایه‌گذاری ویژه‌ای برای ورود به بازار این کشور داشته باشند.

تجارت سفر بشار اسد به تهران، پیام ویژه برای شرکت‌ های ایرانی

بشار اسد رئیس جمهور سوریه در سفر به جمهوری اسلامی ایران با رهبر معظم انقلاب و همچنین رئیس جمهوری کشورمان دیدار و گفتگو کرد. رهبر انقلاب در جریان این دیدار بیانات مهمی را خطاب به رئیس جمهور سوریه مطرح کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار با بشار اسد با اشاره به روحیه و نشاط و اراده بالا در شخص رئیس‌جمهور و دولت ایران، بر گسترش همکاری‌ها با سوریه و گسترش روابط دو کشور بیش از گذشته تاکید کردند.

سفر بشار اسد به تهران حامل پیام‌هایی بود که از جمله مهمترین آنها می‌توان به عمق روابط استراتژیک و راهبردی میان تهران و دمشق و نیز استحکام بیش از پیش این روابط اشاره کرد.

بدیهی است پس از سفر راهبردی اسد به تهران، صفحه جدیدی از روابط راهبردی و استراتژیک میان ایران و سوریه گشوده شده و بدون‌شک، این روابط و مناسبات قدرتمندتر و مستحکم‌تر از گذشته ادامه پیدا خواهند کرد.

در همین راستا و با هدف توسعه روابط تجاری و اقتصادی میان دو کشور، شرکت نمایشگاه‌ های بین‌المللی استان اصفهان اقدام به برپایی پاویون ملی ایران در «هفتمین نمایشگاه بین‌المللی بازسازی سوریه» (Re-Build ۲۰۲۲) کرده است.

این رویداد بین‌المللی که در تاریخ ۶ تا ۱۰ مهر ماه ۱۴۰۱ در مرکز بین المللی نمایشگاهی شهر دمشق برگزار خواهد شد، فرصت بسیار مناسبی برای شرکت‌های ایرانی جهت ورود به بازار سوریه و معرفی پتانسیل‌های موجود خواهد بود.

منبع: روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها