|
کدخبر: 252981

موفق‌ترین عملکرد وزارت صمت چه بود؟

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس‌شورای‌اسلامی در نشست مشترک مجمع نمایندگان مجلس و استاندار کرمان با وزیر صمت، برگزاری این نشست با موضوع بررسی جزئیات طرح آمایش سرمایه‌گذاری استانی و شهرستانی صنعت، معدن و تجارت را اقدام خوب و خلاقانه‌ای از سوی وزیر صمت دانست و گفت: از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم، وزارت صمت با افزایش ۴۰ درصدی صادرات موفقیت‌ترین عملکرد را داشته و در عمل گام‌های خوبی برای توسعه صادرات برداشته‌شده است.

شهباز حسن‌پور بیگلری، گفت: با توجه به ظرفیت‌های معدنی استان کرمان، انتظار توجه و برنامه‌ریزی وزارت صمت به این حوزه استان را داریم.

وی تصریح کرد: تعدادی از معادن استان هنوز تعیین تکلیف نشده‌اند و نیازمند تصمیم‌گیری در سطح ملی هستند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس‌شورای‌اسلامی یادآور شد: اگر معادن بلاتکلیف کرمان بازگشایی شوند، می‌توانند تمامی نگرانی‌های منطقه را رفع کنند.

حسن‌پور اضافه کرد: برای تحقق برنامه‌ها و اهداف توسعه‌ای طرح آمایش سرمایه‌گذاری استانی و شهرستانی صنعت، معدن و تجارت، باید همه ارکان دولت و زیرمجموعه وزارت صمت همراهی و همکاری همه‌جانبه ای باهم داشته باشند.

وی افزود: استان کرمان بالاترین ظرفیت را دارد تا در کنار وزارت صمت و در راستای اهداف مورد تأیید مقام‌معظم‌رهبری، حرکت کند.

حسن‌پور در ادامه با بیان این‌که مردم از ما انتظار دارند و پاسخ می‌خواهند، گفت: به‌طور حتم طرح آمایش صنعت، معدن و تجارت، طرح خوب و تأثیرگذاری خواهد بود

 

منبع: شاتا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها