|
کدخبر: 194997

واردات واکسن فایزر به کجا رسید؟

ناصر ریاحی، نایب رئیس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی تهران گفته، مذاکرات برای واردات ۴۰ میلیون دز واکسن فایزر و جانسون اند جانسون انجام شده و در صورت نهایی شدن، امیدواریم به زودی این واکسن ها وارد کشور شوند.

تجارت

 ریاحی همچنین گفته احتمالا واردات این واکسن ها از طریق ساز و کار کوواکس انجام خواهد شد. علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا نیز در سخنانی دراین باره گفته مابا یک یا دو کشور اروپایی وارد مذاکره شدیم برای گرفتن واکسن فایزر و مدرنا و اگر کارها خوب پیش رود حتما وارد می کنیم.

حالا در حالی که اخبار امیدوارکننده ای از واردات واکسن فایزر می رسد، کیانوش جهانپور توئیت کرده که سهمیه ایران از محل سازو کار کوواکس ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار دز است که سفارش گزاری شده و ۲.۲ میلیون دز آن تحویل شده است. لذا اگر شنیدید ۲۰ میلیون دز واکسنی خاص از کوواکس قابل ارائه است شما با یک خالی‌بندی مواجه شدید، جدی نگیرید!

 

 

منبع: اکو ایران
  • عزیز ارسالی در

    به احتمال زیاد اون دو میلیون و دویست هزا ر دوزی که وارد کشور شده قبل از دستور ممن وعیت ورود وارد کشور شده و جهت واکسیناسیو ن از مردم بهترون استفاده شده.... حالافهم یدین چرا اونا کرونا نگرفتن؟ ...

  • ناشناس ارسالی در

    خاک تو سرتون

  • ناشناس ارسالی در

    جونتون در بیاد زودتر این واکسن های معتبری را که خودتان هم زدید وارد کنید بسه از بس این واکسن های مزخرف از رده خارج کشورهای دیگه را به مردم زدید که اگر خاصیت داشت اینهمه مرگ ومیر هم نبود که تو دنیا از هر چی نکبت هست اول شویم بجنبید برای واردات واکسن فایزر ومادرنا اگر هنوز ذره ای وجدان درد دارید

  • ناشناس ارسالی در

    چند دهه هست که با خالی بندی و حرف و وعده سرکار هستیم عادت داریم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها