|
کدخبر: 180162

جزئیاتی از همکاری ۳ جانبه ایران، چین و ایتالیا

همکاری مشترک ۳ جانبه ایران، چین و ایتالیا برای جذب سرمایه گذاری و انتقال فناوری ۱۰۰ نوآوری برتر صنعتی شکل گرفت. این همکاری ورود محصولات به بازار چین را تسهیل می کند.

تجارت جزئیاتی از همکاری ۳ جانبه ایران، چین و ایتالیا

 یک همکاری مشترک میان ایران، چین و ایتالیا شکل گرفته است تا برای ۱۰۰ نوآوری برتر صنعتی با هدف انتقال فناوری، سرمایه جذب شود. این کار ورود محصولات به بازار چین را تسهیل می‌کند.

شرکت‌های کوچک و متوسط»، «استارت‌آپ‌های نوآور»، «شرکت‌های زایشی» و «تیم‌های تحقیقاتی» برای مشارکت در این طرح تا ۳۰ خردادماه سال جاری فرصت دارند طرح‌های خود را ارائه کنند.

این همکاری مشترک توسط انجمن مدیریت فناوری و نوآوری ایران و با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شکل گرفته است.

در این همکاری مشترک حوزه‌هایی چون «نسل جدید فناوری اطلاعات و ارتباطات»، «حمل‌ونقل هوشمند»، «مواد جدید»، «انرژی‌های نو»، «تولید هوشمند»، «تجهیزات پیشرفته پزشکی»، «کشاورزی مدرن»، «تجهیزات پیشرفته»، «زیست فناوری و پزشکی نوآورانه» و «حفاظت از محیط‌زیست و توسعه پایدار» مدنظر قرار دارد.

این رویداد فناورانه ۴ تا ۶ مهرماه ۱۴۰۰ در پکن چین برگزار می‌شود تا شرایط برای ورود محصولات و خدمات برتر صنعتی به بازار چین فراهم شود.

بر این اساس نوآوران و فناوران می‌توانند با شرکت در این برنامه از فرصت ارائه طرح خود به تعداد زیادی از سرمایه‌گذاران، مراکز رشد و متخصصان با تجربه چینی بهره‌مند شوند.

این برنامه از سال ۲۰۰۷ تا کنون هر سال با تمرکز بر مباحث مهم بین‌المللی در زمینه علوم، فناوری و نوآوری برگزار می‌شود و در هر دوره موضوع متفاوتی برای آن مدنظر است. موضوع انتخاب شده برای این دوره «سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ نوآوری صنعتی برتر برای انتقال فناوری بین‌المللی» است.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها