|
کدخبر: 153710

درخواست مهم گمرک از تجار

سخنگوی گمرک اعلام کرد: بدنبال وقوع آتش‌سوزی در مرز اسلام قلعه (افغانستان) تجار تا اطلاع ثانوی از ارسال محموله صادراتی به این منطقه خودداری کنند.

تجارت درخواست مهم گمرک از تجار

«سیدروح اله لطیفی» سخنگوی گمرک در این باره گفت: حدود ساعت ۱۲و۳۰دقیقه امروز، تانکر گازی در گمرک اسلام قلعه، افغانستان منفجر شد.

وی افزود: گمرک دوغارون خراسان رضوی برای بازگشت کامیون‌ها و دور شدن از خطرات احتمالی برای محموله‌ها مسیر‌های ورودی را باز گذاشته است.

لطیفی توضیح داد: کامیون‌های حامل گاز و سوخت از محل خارج شده اند، و سایر کامیون‌ها نیز در پاسگاه ۱۷شهریور که بیش از پنج کیلومتر با محل انفجار فاصله دارد، مستقر خواهند شد.

سخنگوی گمرک افزود: گمرک از هلال احمر و سایر نهاد‌های امدادی و امنیتی برای مهار آتش و انجام اقدام‌های ضروری و ارسال بالگرد، پیگیری‌هایی داشته که امیدواریم هر چه زودتر مشکلات پیش آمده مرتفع شود.

لطیفی در پایان تاکید کرد: درخواست می‌شود از تجار تا اطلاع ثانوی از ارسال محموله صادراتی ممانعت کنند و از کارکنان گمرک نیز خواسته شده تا از محل آتش سوزی فاصله بگیرند. اکنون در زمان انتشارخبرازتلفات احتمالی این حادثه گزارشی منتشر نشده است.

گفتنی است ساعاتی پیش، انفجار مهیبی در نقطه صفر مرزی به سمت گمرک اسلام قلعه در خاک افغانستان به وقوع پیوست.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها