|
کدخبر: 151206

تحقیق و تفحص از کفش ملی آغاز شد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نمایندگان در نشست امروز با انجام تحقیقات و اعمال ماده (۲۳۴) آئین‌نامه داخلی مجلس درباره چرایی تاخیر چند ماهه در ترخیص کالاهای اساسی مورد نیاز کشور موافقت کردند.

تجارت تحقیق و تفحص از کفش ملی آغاز شد

مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون متبوع خود گفت: در این جلسه موضوع تقاضای تعدادی از نمایندگان برای اعمال ماده ۲۳۴ آئین‌نامه داخلی مجلس با عنوان «چرایی تاخیر چند ماهه در ترخیص کالاهای اساسی مورد نیاز کشور» مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: کمیسیون اقتصادی مجلس بعد از انجام رای‌گیری با اعمال ماده ۲۳۴ و انجام تحقیقات درباره موضوع چرایی تاخیر چند ماهه در ترخیص کالاهای اساسی مورد نیاز کشور موافقت کرد.

طغیانی تصریح کرد: همچنین تقاضای تعدادی از نمایندگان به منظور ضرورت انجام تحقیق و تفحص از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا و کفش ملی در جلسه امروز بررسی و رای‌گیری شد و براین اساس کمیسیون اقتصادی با انجام این تحقیق و تفحص موافقت کرد.

 

منبع: خانه ملت
  • ناشناس ارسالی در

    ایکاش تفحص از رئوسای جمهور قبلیها و بخصوص و بطور ویژه از نمایندگان قبلی مجلس از اولین دوره تا کنون نیز کلید میخورد این آرزوی هر ایرانی است

ارسال نظر