|
کدخبر: 312160

بمباران غزه/هیروشیما ژاپن/حمله اتمی

مقایسه بمباران غزه با حمله اتمی به هیروشیما

نخست وزیر مالزی اعلام کرد که حمله به غزه و بمباران غزه، قدرت تخریب چند برابر هیروشیما داشته است.

بین‌الملل مقایسه بمباران غزه با حمله اتمی به هیروشیما

انور ابراهیم، نخست‌وزیر مالزی بمباران غزه به دست رژیم صهیونیستی را با بمباران اتمی هیروشیما در جنگ جهانی دوم مقایسه کرد.

انور ابراهیم در نشست خبری مشترک با فومیو کیشیدا، همتای ژاپنی خود گفت: ویرانی‌های ناشی از بمباران غزه به‌مراتب بدتر از چیزی است که پس از بمباران اتمی هیروشیما در جنگ جهانی دوم شاهد بودیم.

نخست‌وزیر مالزی که میزبان سفر دو روزه همتای ژاپنی خود به این کشور بود، ضمن قدردانی از تلاش‌های کیشیدا برای پرداختن به مسئله شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین، گفت که می‌خواهد با ژاپن - به‌عنوان عضو کنونی شورای امنیت سازمان ملل - همکاری کرده و رنج ملت فلسطین را کاهش دهد.

جنبش حماس در ۱۵ مهر حمله گسترده‌ای را علیه مواضع رژیم صهیونیستی در غلاف غزه آغاز کرد. تل‌آویو در پاسخ به این عملیات - که به دلیل حملات رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی، «طوفان الاقصی» نام گرفته - قتل‌عام مردم بی‌گناه فلسطین را آغاز کرده و از رسیدن غذا، دارو، سوخت و دیگر اقلام ضروری به ساکنان غزه جلوگیری می‌کند.

تجاوزات رژیم صهیونیستی در غزه امروز (یکشنبه) برای سی‌امین روز ادامه دارد و این حملات بر غیرنظامیان در بیمارستان‌ها و محله‌های مسکونی متمرکز است. درعین‌حال، ارتش اشغالگر در عملیات زمینی متحمل خسارات سنگین شده است.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها