|
کدخبر: 292985

تکرار یک ادعای بزرگ نتانیاهو علیه ایران

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه اتهام‌پراکنی‌های خود علیه کشورمان مدعی شد که اجازه نمی‌دهد ایران با تروریسم از اطراف آنها را احاطه کند.

بین‌الملل تکرار یک ادعای بزرگ نتانیاهو علیه ایران

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (یک‌شنبه) در اظهاراتی ضد ایرانی ادعاهای نخ‌نما شده خود علیه جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد.

نتانیاهو در صحبت‌های خود در ابتدای نشست هفتگی کابینه مدعی شد: اجازه نخواهیم داد که ایران ما را با تروریسم از اطراف احاطه کند. ما علیه تجاوزات آن‌ها و علیه شاخه‌ها و بازوهای این کشور در منطقه دست به اقدام خواهیم زد.

وی در ادامه ادعاهای بی‌اساس خود افزود: البته ما همیشه امنیت‌مان را حفظ می‌کنیم. ما اجازه نخواهیم داد ایران طناب رعب و وحشت را به دور گردن ما بیاندازد. ما به طور شبانه روزی و حتی امروز روی این موضوع کار می‌کنیم و به اقدامات تهاجمی و تدافعی در برابر تجاوزات ایران و اقدامات تروریستی آن ادامه خواهیم داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی ادعاهای واهی خود علیه ایران را تکرار کرده است که وی در هفته‌های اخیر به شدت درگیر ناآرامی‌ها در داخل سرزمین‌های اشغالی در اعتراض به سیاست‌هایش بوده است و به نظر می‌آید که با این اتهام‌پراکنی‌های خود تلاش می‌کند تا اذهان را از اعتراضات گسترده صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی منحرف کند.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها