|
کدخبر: 286531

واکنش نتانیاهو به تهدید ترور

به دنبال تشدید تظاهرات علیه کابینه رژیم صهیونیستی و فراخوان یک خلبان سابق ارتش این رژیم برای ترور نخست‌وزیر، «بنیامین نتانیاهو» به این فراخوان واکنش نشان داد.

سیاست واکنش نتانیاهو به تهدید ترور

پس از فراخوان یک خلبان سابق و نیروی ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی برای ترور «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم، نتانیاهو به این فراخوان واکنش نشان داد.

«زئیو راز» یکی از خلبانان سابق ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر خواستار ترور نتانیاهو شده بود. او نوشته بود: «اگر نتانیاهو قدرت دیکتاتوری به دست آورد، او و وزرایش را باید کشت.»

بنابر گزارش امروز (یکشنبه) شبکه صهیونیستی «آی۲۴»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیش از ورود به اراضی اشغالی از فرانسه در واکنش به این فراخوان گفت: «در هفته‌های اخیر شاهد موج فزاینده [اقدامات] تحریک‌آمیز بوده‌ایم. هر روز حد و مرزها زیر پا گذاشته می‌شود و به‌نظر می‌رسد که با تهدید من و مقامات منتخب تمامی خطوط زیر پا گذاشته شده است.»

بنیامین نتانیاهو اضافه کرد: «دیروز شنیدیم و دیدیم که نخست‌وزیر اسرائیل به صراحت تهدید به ترور شده است. من می‌دانم که درباره در معرض تهدید بودن دموکراسی در اسرائیل بحث هست؛ اما این تهدید کردن‌ها مسئله مورد بحث و جدل نیستند پس این یک خطر واقعی برای دموکراسی است.»

مدتی است که شنبه‌ها در اراضی اشغالی به روزهای سیاه بنیامین نتانیاهو تبدیل شده‌ است. صدها هزار شهرک‌نشین صهیونیست در اعتراض به تندروی‌ها، اقدامات غیرقانونی و جولان کابینه افراطی راست‌گرایان به خیابان‌ها می‌آیند و تا سرنگونی حزب «لیکود» (حزب نتانیاهو) و متحدانش، قصد تداوم اعتراضات را دارند.

منابع صهیونیستی، دیشب، خبر دادند که در اعتراض به سیاست‌های کابینه نتانیاهو، هزاران نفر به خیابان‌های تل‌آویو آمده‌‌اند. طبق برآوردها، حدود ۱۰۰ هزار نفر تنها در تل‌آویو علیه نتانیاهو شعار سر دادند.

منبع: فارس

ارسال نظر