|
کدخبر: 211915

ضربه بزرگ هکرهای ایرانی به ارتش رژیم صهیونیستی

شبکه تلویزیونی «المیادین» به نقل از رسانه های اسرائیلی از حمله ای سایبری علیه این رژیم و افشای اطلاعات دقیقی درباره نظامیان صهیونیست خبر داد. رسانه های اسرائیلی تنها به یک گمان بدون سند، مدعی شده اند که هکرها ایرانی هستند.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه ادعا کردند: "ارزیابی ها نشان می دهد که یک گروه هکر ایرانی پرونده های ویژه سربازان ارتش اسرائیل را منتشر کرده است. این گروه پیش از این نیز تصاویری از «بنی گانتس» وزیر جنگ اسرائیل را با عبارت های تهدید آمیز منتشر کرده بود".

به گفته المیادین، این رسانه های صهیونیست افزودند: "گروه سایبری به نام "عصای موسی" فایل‌های ارتش اسرائیل را منتشر کرده که حاوی اطلاعات صدها سرباز است".

شبکه المیادین به نقل از روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» گفت: از جمله، پرونده‌ های منتشر شده، حاوی جزئیات کامل نیروهای یک تیپ رزمی نظیر برنامه‌ریزی و مکانیزم نیروها، اسامی سربازان، شغل و صلاحیت‌های آنها است.

به نوشته یدیعوت آحارنوت، این پرونده که گروه هکری یاد شده آن را منتشر کرده حاوی "جدولی بر اساس حروف الفبا، شامل نام، آدرس ایمیل، شماره های تلفن و آدرس سکونت صدها سرباز، علاوه بر جزئیات کامل سربازان ذخیره در یگان های نظامی است".

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت همچنین نوشت که "بسیاری از پرونده ها حاوی جزئیات هزاران جوان و بزرگسالِ داوطلب خدمات امنیتی است که در طرح هایِ تشویق کنندهِ خدمت در ارتش شرکت کرده یا در حال شرکت هستند."
 
این روزنامه صهیونیستی نوشت: گروه هکری که گمان می رود ایرانی است، جزئیات دقیق اسامی و عناوین و رتبه ها و یگان های صدها سرباز و افسر ارتش اسرائیل را منتشر کرده است. این گروه که خود را «عصای موسی» معرفی می کند، روز دوشنبه تصاویری شخصی از گانتس را همراه با عبارت تهدید آمیز "ما همه تصمیمات تو را می دانیم و در نهایت، جایی را که پیش بینی نمی کنید، هدف قرار خواهیم داد. ما اسناد سری وزارت جنگ و گانتس را داریم. ما اخبار، گزارش ها، نقشه های میدانی و اطلاعاتی درباره امکانات واحدها و نیروها و پیام ها داریم. این اطلاعات را منتشر خواهیم کرد تا جهان جنایت های تو را بشناسد"، منتشر کرد.

این روزنامه صهیونیستی نوشت: این گروه هکری در شبکه «دارک نت» و یکی از گروههای تلگرامی پرونده های حاوی جزئیات تیپ رزمی ارتش اسرائیل از جمله اسامی سربازان و درجه ها و آموزش های آنها را منتشر کرد و برخی از پرونده ها حاوی فهرست کامل سربازان ذخیره در واحدهای نظامی و درجه ها و شماره تلفن های شخصی آنها است.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر