|
کدخبر: 156417

امتناع نظامیان آمریکا از تزریق واکسن کرونا

برخی رسانه های آمریکایی اعلام کردند گزارش منتشر نشده پنتاگون حکایت از ان دارد که ۷۵ درصد ارتشیان آمریکایی از تزریق واکسن کرونا امتناع می کنند.

بین‌الملل امتناع نظامیان آمریکا از تزریق واکسن کرونا

برخی رسانه های آمریکا از مخالفت گسترده نیروهای ارتش این کشور با تزریق واکسن کرونا مخالفت می کنند.   

با این حال «جان کربی» سخنگوی این نهاد مدعی شد آمار رسانه ها کامل نیست. آخرین گزارش تائید شده پنتاگون اعلام داشته است که یک سوم نیروها از دریافت واکسن خودداری می کنند.

البته «جف تالیافرو» از مقام های ارشد ارتش آمریکا اعلام داشت فعلا همه این آمارها ابتدایی است و نمی توان در مورد آن نظر دقیق داشت.

«باب سالس» وزیر دفاع داخلی و امنیت جهانی ایالات متحده اعلام کرد ۹۰۰ هزار دور واکسن در ارتش این کشور مورد استفاده قرار گرفته است و با وجود تاکید و اهمیت این اقدام در ذهن مقامات، دریافت واکسن از سوی نظامیان انتخابی است.

با اینحال پنتاگون آمار مخالفت ۷۵ درصدی سربازان با واکسیناسیون را رد یا تائید نکرده است و تنها به این جمله بسنده می کند که اطلاعات دقیق نیست.

پیش از این تارنمای  Great Game India گزارش داده بود که در یک نظرسنجی بیشتر از نیمی از مردم آمریکا اعلام کرده بودند که واکسن کووید ۱۹ را تزریق نمی کنند.

طبق این نظرسنجی ، ۶۸ درصد افرادی که تمایل به این کار ندارند، از پیامدهای بلندمدت تزریق سریع این واکسن ابراز نگرانی می کنند.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها