|
کدخبر: 134979

سیاست بایدن درباره ایران چیست؟

بایدن سال ۲۰۱۱ در جمع خاخام‌های یهودی سخنرانی داشت که گفت «آماده باشید که آشوب‌های ایران را ببینید».

بین‌الملل سیاست بایدن درباره ایران چیست؟

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته همان طور که امریکایی‌ها هدفشان مشخص است، اصلاً دوگانگی بایدن یا ترامپ یعنی مذاکره یا مقاومت، دوگانگی اشتباهی است و این‌ها یک سیاستی فراتر از ایران دارند و اقتضای سیاست منطقه‌ای‌شان مهار ایران است و خیلی فرقی نمی‌کند که کدام یک در کاخ سفید باشند.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس متذکر شد: بایدن مقاله‌ای در سی‌ان‌ان منتشر کرده با این عنوان که «برای سخت‌گیری بر ایران راه هوشمندانه‌تری وجود دارد»، این ته سیاست بایدن است. یعنی سخت‌گیری هست اما هوشمندانه‌تر و یا اینکه در جایی گفته است که «به شرط اینکه ایران وارد مذاکراتی گسترده‌تر از برجام شود ممکن است که به برجام برگردم».

حدادی گفت: بایدن سال ۲۰۱۱ در جمع خاخام‌های یهودی سخنرانی داشت که گفت «آماده باشید که آشوب‌های ایران را ببینید» و همچنین بایدن می‌گوید «تا حالا هر کاری توانستیم برای از پا درآوردن ایران کردیم و اگر نشده بیشتر از آن نتوانستیم» و قبل از آن در سخنرانی می‌گوید «قرار نیست که صهیونیست‌ها همه یهودی باشند من یهودی نیستم اما صهیونیست هستم» و بعد هم می‌گوید. آرزویم این است که صهیونیست باشم.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها