|
کدخبر: 133922

پیش‌بینی سیاست‌های بایدن در قبال ایران + فیلم

روزهای اخیر گمانه‌زنی‌ها درباره سیاست خارجی جو بایدن افزایش یافته و پرسش‌های متعدد درباره موضع او در قبال توافقنامه شراکت دو سوی اقیانوس آرام، پیمان هسته‌ای ایران و.. مطرح است.

بین‌الملل

 این انتظار وجود دارد که سیاست دولت بایدن در قبال این مسائل با سیاست‌های ترامپ متفاوت باشد. یان برمر، رئیس گروه یورآسیا در این زمینه توضیح می‌دهد.

 

منبع: اکو ایران
  • سیروس. امیر معظمی ارسالی در

    بنظر اینجانب دولت ایران نبیاید خوشبینانه با انتخاب اکیپ جدید administration آمریکا بر خورد کند‌ . بازگشت ساده به موافقتنامه هسته ای در نگاه‌ بایدن نیست در واقع تمام‌ دولت های غربی امضا،کننده برجام از خروج دولت ترامپ و بازگشت بایدن سو، استفاده کرده و در خواست های جدیدی که بایدن مطرح خواهد کرد حمایت خواهند کرد برای مثال تاسیسات و تولید موشک های دفاعی ایران و خروج سیستماتیک و اما کامل ایران از کشور های متحد خاور میانه ای اش و ترک کامل سیاست حمایت ایران از جنبش های ضد امپریالیستی و ضد غربی که برای جمهوری اسلامی امکان پذیر نیست بنا بر این‌ آقا یان روحانی و ظریف می باید ساده نگری را فراموش کرده و انتظار رفع مجازات های اقتضادی و مالی امریکا و‌ اقمار اروپاییش را بدون تسلیم کامل دولت جمهوری اسلامی ایران نداشته.

ارسال نظر