|
کدخبر: 133552

چرا ترامپ نباید شکست را بپذیرد؟

سناتور جمهوریخواه امریکایی هشدار داده است که دونالد ترامپ نباید شکست در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ را بپذیرد.

بین‌الملل چرا ترامپ نباید شکست را بپذیرد؟

لیندسی گراهام سناتور جمهوریخواه در اظهاراتی هشدار داده است که دونالد ترامپ نباید شکست در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ را قبول کند زیرا جمهوریخواهان هرگز نخواهند توانست رئیس‌جمهوری دیگری را از این حزب دوباره انتخاب کنند.

وی در مصاحبه با فاکس نیوز افزود: اگر جمهوریخواهان سیستم انتخاباتی امریکا را به چالش نکشیده و آن را تغییر ندهند، دوباره هیچ رئیس‌جمهوری منتخب جمهوریخواهی وجود نخواهد داشت. ترامپ نباید شکست را قبول کند. ما در جورجیا تنها ۱۰ هزار رای کمتر داشتیم. ترامپ داشت در کارولینای شمالی به پیروزی می‌رسید. با شمارش آرا بیشتر در آریزونا پیشتازی ترامپ رو به کاهش رفت.

چند رسانه خبری امریکایی روز شنبه رسما پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات را در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرده‌اند ولی ترامپ حاضر به پذیرش شکست نشده است.

ترامپ اعلام کرده است که در انتخابات تقلب‌های گسترده‌ای صورت گرفته و ده‌ها هزار رای پستی غیرقانونی علیه وی به صندوق‌ها ریخته شده است.

ستاد انتخاباتی ترامپ تاکنون هیچ سند و مدرکی برای اثبات ادعاهای وی ارائه نکرده است.

گراهام که از نزدیکترین متحدان ترامپ به شمار می‌رود و رئیس کمیته قضایی مجلس سنای امریکا است در یک رقابت نزدیک و نفس گیر توانست بار دیگر به مجلس سنا راه یابد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها