|
کدخبر: 132236

چرا ترامپ نزد ایرانیان منفور است

عملکرد #ترامپ در طول چهار سال گذشته نشان داد که زمینه های بروز یک #فاشیسم بین المللی را دارد و می تواند جهان را به سمت یک جنگ جهانی جدید پیش ببرد و به همین جهت در عمده کشورهای جهان از محبوبیت برخوردار نبوده و غالب نظرسنجی ها خواستار پیروزی #بایدن در این دوره از #انتخابات_آمریکا هستند.

بین‌الملل چرا ترامپ نزد ایرانیان منفور است

در ایران با وجود آنکه اکثریت مردم اهمیتی به انتخابات این کشور نمی دهند اما اکثریت قریب به اتفاق آن دسته از ایرانیانی که انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را دنبال می کنند عمیقا علاقمند به شکست دونالد ترامپ می باشند. این اشتیاق به معنای اهمیت دادن به جو بایدن رقیب دمکرات ترامپ نمی باشد بلکه عمق نفرت مردم ایران از اقدامات #ظالمانه و #وحشیانه دونالد ترامپ موجب این تمایل شده است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور قمارباز آمریکا تنها مقام عالی رتبه آمریکایی بود که شخصا دستور به شهادت رساندن سردار محبوب و قهرمان ملی ایران سرلشگر پاسدار #حاج_قاسم_سلیمانی را صادر کرد و دهها میلیون ایرانی را عزادار این خباثت و جنایت بزرگ کرد. #ایرانیان هیچگاه این سبوعیت را فراموش نخواهند کرد و داغ سنگین از دست دادن #سردار_ملی خود را تا ابد به خاطر خواهند داشت. ترامپ در جنایتی دیگر با خروج از توافقنامه تاریخی #برجام اقدام به اعمال وسیع ترین #تحریم ظالمانه و تحمیلی تاریخ علیه مردم ایران نمود و در شرایط بحران جهانی ناشی از شیوع ویروس #کرونا تمامی راههای دسترسی ایران به اقلام و تجهیزات #پزشکی، درمانی و بهداشتی را مسدود کرد، ایرانیان هیچگاه از فراموش نخواهند کرد که پدران ومادران و کودکانشان به دلیل تحریم اقلام دارویی و درمانی از سوی آمریکا جان خود را از دست دادند.

عناصر خبیث ترین گروهک های تروریستی که دستشان به خون مردم ایران آلوده است با مقامات دولت ترامپ در آتلیه کاخ سفید عکس یادگاری گرفتند و نمک بر زخم خانواده قریب ۱۷ هزار شهید ترور پاشیدند و اکنون نیز دشمنان #عبری و #عربیِ مردم ایران تمام تلاش خود را معطوف به حضور دوباره ترامپ در اتاق بیضی کاخ سفید کرده اند که همه موارد فوق از جمله دلایل #نفرت_ایرانیان از ترامپ است و به همین دلیل مشتاق به شکست مفتضحانه ترامپ در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا هستند هر چند ایمان دارند که رویکرد کلان سیاست راهبردی آمریکا علیه ایران، #استکباری و ظالمانه است.

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر