|
کدخبر: 275145

اختصاصی گسترش نیوز؛

تاثیر نمادهای انرژی بر سبز پوشی بازار بورس

شاخص کل بورس امروز به عدد ۱،۳۳۴،۴۴۸.۲۱ رسید و ۶۲۶۲.۴۰واحد رشد کرد. اما نمادهای حوزه انرژی چه تاثیری بر رشد شاخص بورس داشتند؟ در تحلیلی کوتاه به برخی از نماد‌های انرژی پرداخته‌ایم که در ادامه مشاهده می‌کنید.

بورس تاثیر نمادهای انرژی بر سبز پوشی بازار بورس

بازار بورس در روز جاری با سبزپوشی به کار خود پایان داد.  شاخص کل بورس امروز به عدد ۱،۳۳۴،۴۴۸.۲۱ رسید و ۶۲۶۲.۴۰واحد رشد کرد. اما نمادهای حوزه انرژی چه تاثیری بر رشد شاخص بورس داشتند؟ در تحلیلی کوتاه به برخی از نماد‌های انرژی پرداخته‌ایم که در ادامه مشاهده می‌کنید.

در میان نماد‌های منتخب تنها نماد بمپنا تولید برق عسلویه مپنا ۲.۲۴ رشد تاثیر مثبت بر بازار بورس و نماد انرژی پیوندگستر پارس در روز جاری ۰.۳۸ واحد رشد تاثیر مثبتی بر بازار بورس داشتند.

همچنین نماد شجم، صنایع پتروشیمی تخت جمشید ۲.۵۹ درصد رشد تاثیر مثبت بر بازار بورس گذاشت و  نماد شاوان، پالایش نفت لاوان هم ۰.۴۴ رشد تاثیر مثبت بر بازار بورس داشت.

اگر چه در روز جاری بازار بورس با شاخص مثبت به کار خود پایان داد، اما در این میان برخی از نماد‌ها همچنان مثبت بودند و تاثیر مثبت بر بازار بورس داشتند؛ از نماد‌های مثبت در روز جارینماد بگیلان، توسعه مسیر برق گیلان ۱.۴ افت تاثیر منفی و نماد بپیوند برق نماد تولید نیروی برق دماوند ۵.۱۱ افت تاثیر منفی بر بازار بورس  ونماد شگویا پتروشیمی تندگویان ۰.۴۳ درصد افت تاثیر منفی بر بازار بورس داشتند.

 

 

ارسال نظر