|
کدخبر: 274477

اختصاصی گسترش نیوز؛

تاثیر نمادهای انرژی بر بازار بورس امروز

شاخص کل بورس امروز به عدد ۱،۳۷۷،۹۱۵.۶۰ رسید و ۱۱۱۸۳.۶۴ واحد افت کرد. اما نمادهای حوزه انرژی چه تاثیری بر رشد شاخص بورس داشتند؟ در تحلیلی کوتاه به برخی از نماد‌های انرژی پرداخته‌ایم که در ادامه مشاهده می‌کنید.

بازار بورس در روز جاری با سرخ پوشی به کار خود پایان داد.  شاخص کل بورس امروز به عدد ۱،۳۷۷،۹۱۵.۶۰ رسید و ۱۱۱۸۳.۶۴ واحد افت کرد. اما نمادهای حوزه انرژی چه تاثیری بر رشد شاخص بورس داشتند؟ در تحلیلی کوتاه به برخی از نماد‌های انرژی پرداخته‌ایم که در ادامه مشاهده می‌کنید.

نماد پتروشیمی زاگرس در روز جاری ۳.۶۹ افت تاثیر منفی بر بازار بورس داشت. همچنین نماد شاوان، پالایش نفت لاوان هم ۷.۹۶ افت تاثیر منفی بر بازار بورس داشت. نماد تولید نیروی برق دماوند ۵.۵ افت تاثیر منفی بر بازار بورس داشتند.

در میان نماد‌های منتخب تنها نماد نماد بمپنا تولید برق عسلویه مپنا ۲.۶۶ افت تاثیر منفی بر بازار بورس و نماد بپیوند برق و انرژی پیوندگستر پارس در روز جاری ۱.۰۹ واحدافت تاثیر منفی بر بازار بورس داشتند. نماد شجم، صنایع پتروشیمی تخت جمشید ۰.۲۴ درصد افت تاثیر منفی ونماد شگویا پتروشیمی تندگویان ۹.۱۱ درصد افت تاثیر منفی بر بازار بورس داشتند.

اگر چه در روز جاری بازار بورس با شاخص منفی به پایان رسید، اما در این میان برخی از نماد‌ها همچنان مثبت بودند و تاثیر مثبت بر بازار بورس داشتند؛ از نماد‌های مثبت در روز جاری نماد بگیلان، توسعه مسیر برق گیلان ۳.۰۴ رشد تاثیر مثبتی بر بازار بورس داشت.

 

 

ارسال نظر