|
کدخبر: 237876

پیش بینی مهم برای بورس بازان / شاخص تا پایان بهمن صعودی است؟

بازار سهام در ادامه روند مثبت چهارشنبه هفته گذشته امروز نیز ۲٫۵ درصد رشد داشت. کارشناسان معتقدند تا تزریق نقدینگی و افزایش حجم و ارزش معاملات اتفاق نیفتد، احتمال ادامه‌دار بودن رشد در بورس بسیار اندک است.

پیام الیاس‌کردی، کارشناس بازار سهام گفت: جلسه‌ای برگزار و قرار شد حقوقی‌ها هر روز از بازار حمایت کنند. ورای درست یا غلط موضوع باید توجه داشت که بازار سهام به سطوح ارزندگی رسیده و اگر با قابلیت‌های خود رشد کند و دستوری نباشد شرایط بهتر است.

وی ادامه داد: امروز ارزش معاملات خرد به حدود ۳۰۰۰ میلیارد تومان رسید و ۱۴۰ میلیارد تومان ورود پول داشتیم که در یک ماه گذشته بی‌سابقه بود. اما متاسفانه حقیقت این است که این حمایت‌ها ابدی نیست و بازار باید راه خود را پیدا کند. این هفته با ادامه حمایت‌ها بازار شرایط خوبی دارد اما در هفته آینده یا هفته بعد از آن احتمالا ریزش‌هایی داشته باشیم.

فردین آقابزرگی، کارشناس بازار سهام نیز گفت: بازار سهام امروز بسیار مثبت بود و شاخص کل و هم‌وزن حدودا دو درصد رشد کردند. عرضه و تقاضا به شکل حساس و تنگاتنگی حرکت می‌کند. صف‌های خرید نسبتا حساس بود و با کوچکترین عرضه ممکن بود خارج شود. بازارگردانان مکلف شدند عرضه نداشته باشند و این چتر حمایتی است که بازار را مثبت نگه داشته است.

وی ادامه داد: افزایش معافیت مالکیت شرکت‌ها، وضع مالیات بر بازارهای موازی و … در کنار مصوبات پنج‌بندی فضایی رقم زده که احتمالا در روزهای جاری و با توجه به پیش رو بودن دهه فجر حمایت‌ها تقویت شود

آقابزرگی عنوان کرد: بازار در مدار معقول خود پیش خواهد رفت و کاهش شاخص در وضعیت فعلی اتفاق نمی‌افتد. فرآیند نوسانات بازار با شیب بسیار ملایم مثبت توام خواهد بود.

 

منبع: تجارت نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    پول جایی میره که سود بیشتر باشه
    یک مشت بی سواد فکر کردن ملت اوس کلن که برا ی دلخوشی اونها سهم بخرن .
    ۱۰ سال ط ول میکشه که یاد بگیرید چطور باید با بازا رهای جهانی و کریپتو رقابت کنید.
    ۱۲ میلیون ایرانی در رمز ارز فعالند متوجه ا ید

  • ناشناس ارسالی در

    شاخص تا خرداد ماه ۲۵۰۰۰۰۰ میشود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها