|
کدخبر: 215260

برندگان امروز بورس (۱۷ آبان)

امروز معامله‌گرها ۳۸۰میلیارد تومان سهام ایران‌ خودرو خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و ۲.۲درصد از کل سهام رادیاتور ایران‌ معامله شد.

روز جاری در مجموع حدود پنج هزار و ۱۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «خودرو»، «خساپا»، «شستا»، «نوری» و «کالا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در سومین روز هفته معادل ۳۸۰میلیارد تومان سهام ایران‌ خودرو دست به دست شد، سهام سایپا پس از معاملاتی به ارزش ۲۷۰میلیارد تومان دوم شد و سهام سرمایه‌ گذاری تأمین اجتماعی نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام کمک‌فنر ایندامین (خکمک) با رشد ۱۱.۴درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را شیرین کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که هزار و ۱۸۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات ۶۳۰میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۲.۲درصد از کل سهام رادیاتور ایران‌ (ختور) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۳۳درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در هفت سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۲۶نماد نخست اختصاص داشت.

بیشترین+ارزش+معاملات+00.08.17

رتبه+بندی+ارزش+معاملات+00.08.17.gif

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر