|
کدخبر: 212519

روز خوب برای این سهامداران بورسی (۸ آبان)

امروز معامله‌گرها ۱۴۰میلیارد تومان سهام فرابورس ایران خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فلزات اساسی تعلق داشت و ۴.۸درصد از کل سهام ریل گردش ایرانیان معامله شد.

روز جاری در مجموع حدود چهار هزار میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «فرابورس»، «فولاد»، «کدما»، «فجهان» و «لپارس» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در اولین روز هفته معادل ۱۴۰میلیارد تومان سهام فرابورس ایران دست به دست شد، فولاد مبارکه اصفهان پس از معاملاتی به ارزش ۱۱۰میلیارد تومان دوم شد و سهام معدنی دماوند نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فلزات اساسی» تعلق داشت به طوری که ۵۸۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات ۴۹۰میلیارد تومانی دوم شد و «خودرو و ساخت قطعات» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۴.۸درصد از کل سهام ریل گردش ایرانیان (حگردش) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۱.۴درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در دو سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۴۹نماد نخست اختصاص داشت.

بیشترین+ارزش+معاملات+00.08.08

رتبه+بندی+ارزش+معاملات+00.08.08.gif

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر