|
کدخبر: 198209

این بورس بازان امروز سود خوبی دریافت کردند

امروز سهامداران شرکت‌های نفت سپاهان، کاشی پارس و توسعه معدنی و صنعتی صبانور در بورس و معامله‌گران شرکت‌های صنایع فولاد آلیاژی یزد، آ س پ و فرآوری زغالسنگ پرورده طبس در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد هزار و ۳۱۲واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۳۸هزارواحد در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۲۳هزار و ۹۹۷واحد قرار به کار خود پایان داد و بیش از ۱۱میلیارد و ۷۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۹هزار و ۳۳۶میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۲۳۷هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های نفت سپاهان، کاشی پارس و توسعه معدنی و صنعتی صبانور بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه اصفهان، موتوژن و کربن ایران اکسیر بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله ۵میلیارد و ۱۶۳میلیون ورقه به‌ارزش ۲۱هزار و ۳۴۴میلیارد تومان در یک میلیون و ۲۲۱هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۷۱واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۲هزار و ۷۶۴واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های صنایع فولاد آلیاژی یزد، آ س پ و فرآوری زغالسنگ پرورده طبس بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های محصولات کاذی لطیف، سرمایه‌ گذاری مسکن پردیس و فرابورس ایران بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها