|
کدخبر: 199943

پنج نماد برتر بورسی در معاملات امروز (۲۱ شهریور) + جدول

امروز معامله‌گرها ۱۷۵میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فلزات اساسی تعلق داشت و ۱۰درصد از کل سهام مهندسی صنعتی روان فن آور معامله شد.

روز جاری در مجموع حدود ۶هزار و ۳۴۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شپنا»، «شستا»، «شبندر»، «برکت» و «فرابورس» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در دومین روز هفته معادل ۱۷۵میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان دست به دست شد، سرمایه‌ گذاری تأمین اجتماعی پس از معاملاتی به ارزش ۱۷۴میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت بندرعباس نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام سرمایه گذاری لقمان (ولقمان) پس از بازگشایی ۷۲درصد رشد قیمت را تجربه کرد و از طرف دیگر سهام حمل‌ونقل بین‌المللی خلیج فارس (حفارس) با افت هفت درصدی قیمت کام سهامداران خود را تلخ کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فلزات اساسی» تعلق داشت به طوری که ۷۳۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فرآورده‌های نفتی» با معاملات ۵۷۰میلیارد تومانی دوم شد و «خودرو و ساخت قطعات» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۱۰درصد از کل سهام مهندسی صنعتی روان فن آور (خفناور) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۰.۷درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در هفت سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۵۰نماد نخست اختصاص داشت.

بیشترین+ارزش+معاملات+00.06.21

رتبه+بندی+ارزش+معاملات+00.06.21.gif

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر