|
کدخبر: 196627

پنج نماد برتر بورسی در معاملات امروز + جدول

امروز معامله‌گرها ۸۱۰میلیارد تومان سهام پالایش نفت بندرعباس خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فرآورده‌های نفتی تعلق داشت و پنج درصد از کل سهام قند ثابت‌ خراسان‌ معامله شد.

روز جاری در مجموع حدود ۱۲هزار و ۱۷۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شبندر»، «شپنا»، «فرابورس»، «شستا» و «شتران» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در چهارمین روز هفته معادل ۸۱۰میلیارد تومان سهام پالایش نفت بندرعباس دست به دست شد، پالایش نفت اصفهان پس از معاملاتی به ارزش ۳۱۰میلیارد تومان دوم شد و سهام فرابورس ایران نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام تولیدی گرانیت بهسرام (کهرام) با افت ۱۸.۲درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را تلخ کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فرآورده‌های نفتی» تعلق داشت به طوری که هزار و ۶۴۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات هزار و ۲۳۰میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز پنج درصد از کل سهام قند ثابت‌ خراسان‌ (قثابت) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۴.۱درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۱۹سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۴۹نماد نخست اختصاص داشت.

معاملات+جدول

معاملات+جدول۱

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها