|
کدخبر: 197569

سهامداران شستا بخوانند!

در معاملات بورس امروز سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با افت ۰.۶درصدی قیمت ۱۳,۳۶۰ریال را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این شرکت از رقم ۱۶۵میلیارد تومان عبور کرد.

در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت سرمایه‌ گذاری تامین اجتماعی با افت ۰.۶درصدی مواجه شد و بین نمادهای پر تراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد ۱۳,۴۸۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۰.۳درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۱۲۲میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۳,۳۶۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شستا حقیقی‌ها ۶۳۰میلیون تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۹هزار واحد و حقوقی‌ها به ۷۲۶هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۱۱هزار واحد و حقوقی‌ها ۳۹۰هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز شستا از رقم ۱۶۵میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۹۲درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و هشت درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۱۱۴میلیون برگه سهم (۹۳درصد) را اشخاص حقیقی و ۹میلیون برگه سهم (هفت درصد) را حقوقی‌ها به فروش رساندند.

شستا با ثبت معاملات نوسانی، با افت قیمت همراه شد.

شستا+جدول

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر