|
کدخبر: 191617

بورس بازان خوش شانس امروز را بشناسید

امروز سهامداران شرکت‌های پتروشیمی پارس، آسان پرداخت پرشین و معدنی املاح ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های شیرپاستوریزه پگاه گیلان، زرین معدن آسیا و پتروشیمی ارومیه در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۲۰هزار و ۵۹۵واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۵۳هزار و ۷۹۶واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۹میلیارد و ۴۷۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۷هزار و ۷۰۸میلیارد تومان در بیش از ۹۳۲هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های پتروشیمی پارس، آسان پرداخت پرشین و معدنی املاح ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های معدنی دماوند، قند لرستان و سایپا شیشه افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله ۳میلیارد و ۷۰۵میلیون ورقه به‌ارزش ۸هزار و ۷۵۰میلیارد تومان در ۴۷۱هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۴۰واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۰هزار و ۷۸۹واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های شیرپاستوریزه پگاه گیلان، زرین معدن آسیا و پتروشیمی ارومیه بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه فارس، توزیع دارو پخش و توکا رنگ فولاد سپاهان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر