|
کدخبر: 190513

این سهام بالاترین رشد را داشت

امروز سهامداران شرکت‌های داروسازی ابوریحان، معدنی دماوند و صنایع پتروشیمی خلیج فارس در بورس و معامله‌گران شرکت‌های صنایع فولاد آلیاژی یزد، بیمه تجارت نو و توکا رنگ فولاد سپاهان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

بورس  این سهام بالاترین رشد را داشت

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۳۰هزار و ۴۱۱واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۰۶هزار و ۵۸واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۹میلیارد و ۳۳۴میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۷هزار و ۹۴۹میلیارد تومان در بیش از ۸۴۰هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های داروسازی ابوریحان، معدنی دماوند و صنایع پتروشیمی خلیج فارس بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های تولیدی مهرام، تکنوتار و سامان گستر اصفهان افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۴ میلیارد و ۱۸۵میلیون ورقه به‌ارزش ۳هزار و ۵۱۵میلیارد تومان در ۴۳۸هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۸۱واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۰هزار و ۱۹۳واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های صنایع فولاد آلیاژی یزد، بیمه تجارت نو و توکا رنگ فولاد سپاهان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های کشت و دامداری فکا، کشت و دام قیام اصفهان و شیر پاستوریزه فارس بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها