|
کدخبر: 185914

پیش بینی بورس برای فردا / شاخص صعودی است یا نزولی؟

یک کارشناس بازار سرمایه پیش‌بینی کرد: بازار به روند تعادلی خود ادامه می‌دهد البته احتمال اینکه در تمامی روزها مثبت باشد سخت است و به نظر می‌رسد در برخی از روزها هم با روند اصلاحی در بازار مواجه باشیم اما به صورت کلی روند تعادلی خواهد بود.

بازار سهام بعد از گذشت سه هفته همچنان در مدار صعودی قرار گرفته است و شاخص کل در هفته جاری به محدوده یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد رسید. کارشناسان بازار سرمایه گمانه‌هایی مبنی بر احتمال روند ریزشی را برای بازار در هفته آینده می‌زنند.

مهدی افضلیان کارشناس بازار سرمایه گفت: بازار شرایط تعادلی را دارد و افزایش قیمت دلار هم در روزهای گذشته علتی برای رشد بازار بوده است. در حال حاضر سناریویی برای ریزش بازار و اصلاح شدید در آن وجود ندارد و به احتمال زیاد فشار فروش در بازار شکل نگیرد.

افضلیان در بخش دیگری گفت: نمادهای کوچک بازار با توجه به تعادلی که در آنها شکل گرفته است به نظر می‌رسد صف‌هایفروش انها در هفته آینده کمتر شود زیرا ارزش صف‌های فروش در روزهای گذشته تا سه میلیارد تومان هم میرسید اما حالا به حدود ۱۴۵۰ میلیارد تومان رسیده است و این نشان از اتفاق خوبی است که در بازار رخ داده است.

افضلیان درباره بازار برای روزهای آینده پیش‌بینی کرد: بازار به روند تعادلی خود ادامه می‌دهد البته احتمال اینکه در تمامی روزها مثبت باشد سخت است و به نظر می‌رسد در برخی از روزها هم با روند اصلاحی در بازار مواجه باشیم اما به صورت کلی روند تعادلی خواهد بود.

 

منبع: تجارت نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    بازار به احتمال ۹۹ درصد هفته ی آینده هم مثبت و صعودی خواهد بود و فتح قله ی شاخص یک میلیون و ۴۰۰ هزار را به خوبی خواهد زد.

ارسال نظر