|
کدخبر: 180451

پیش ‌بینی بورس برای فردا (۳۱ خرداد)

یک کارشناس بازار سرمایه درباره وضعیت بورس گفت: اگر در دو تا سه روز آینده روند کاهشی قیمت دلار ادامه‌دار باشد بورس با اصلاح و ریزش مواجه می‌شود.

بورس پیش ‌بینی بورس برای فردا (۳۱ خرداد)

امروز هم بازار سرمایه با رشد قابل توجهی مواجه بود البته این رشد فقط برای شاحص کل بورس قابل مشاهده بود و ارزش معاملات در بازار تغییری نکرد و همچنان بیشتر از ۴۰ درصد بازار، قفل در صف فروش قرار گرفته‌اند.

پیمان حدادی، کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه درباره تاثیر به پایان رسیدن انتخابات در بازار سرمایه گفت: با توجه به پایان رسیدن انتخابات، ابهامات زیادی از بازار برداشته شده است و انتخاب رییسی این نوید را می‌دهد که با اجماع و توافق میان دولت و دیگر قوا و به خصوص مجلس بسیاری از ریسک‌های متوجه بازار و اقتصاد فروکش کند.

حدادی در بخش دیگری افزود: با کاسته شدن از ریسک‌های سیاسی و اجرایی شدن وعده‌های رئیسی درباره بازار سرمایه احتمالا شاهد رشد بازار در کوتاه مدت خواهیم بود.

این کارشناس بازار در بخش دیگری گفت: فعالین بازار سرمایه در حال حاضر در وضعیت انتظار به سر می‌برند که وعده‌های اقتصادی دولت جدید توسط چه تیم اقتصادی و با چه تفکراتی قرار است عملی شود.این فاکتور به این دلیل مهم است که تعیین کننده راه بازار و اقتصاد خواهد بود.

وی افزود: دولت جدید باید مشخص کند که اهدافش در جهت کنترل تورم است یا رشد اقتصادی که این موارد اگر سامان بگیرند در بلند مدت اثرات خود را نشان می‌دهند.

حدادی در خصوص پیش‌بینی بازار فردا (۳۱ خرداد) گفت: بازار تا دو الی سه هفته آینده با نوسانات مثبتی همراه است البته باید توجه کنیم که این دو روز فقط رشد شاخص کل را داشتیم و دیگر شاخص‌های بازار روند قانع کننده‌ای را نداشتند.

وی افزود: اگر در دو تا سه روز آینده روند کاهشی قیمت دلار ادامه‌دار باشد بورس با اصلاح و ریزش مواجه می‌شود.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر