|
کدخبر: 180092

واکنش بورس به پیروزی رییسی

​شاخص کل بورس در روز شنبه ۲۹ خرداد و در پایان معاملات روز با رشد ۱۴ هزار و ۳۱۰ واحدی همراه شد و به یک میلیون و ۱۶۱ هزار و ۹۸۴ واحد رسید.

بورس واکنش بورس به پیروزی رییسی

بورس امروز را با خبر پیروزی ابراهیم رییسی در انتخابات سیزدهم  در حالی به پایان برد که شاخص بورس بر مدار صعود قرار گرفت. در همین حال شاخص کل بورس با رشد ۱۴ هزار و ۳۱۰ واحدی همراه شد و به یک میلیون و ۱۶۱ هزار و ۹۸۴ واحد رسید.

شاخص هم وزن امروز نیز همانند شاخص کل رشد داشت و با ۲۰۶ واحد عدد ۳۷۰ هزار و ۷۹۵ واحد را نشان داد.

بورس-شاخص

به گزارش گسترش نیوز ارزش معاملات نیز ۴۹ هزار و ۳۲۶ میلیارد شد.

در معاملات امروز نمادهای " فارس "، " شستا " و " فولاد " به ترتیب با ۱۷۲۴، ۱۴۵۷ و ۱۲۴۷ واحد بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را ثبت کردند.

پرتراکنش‌ترین نمادهای بورسی نیز " غکورش "، " ولکار " و " شپنا " بودند.

بورس-نماد

نماد‌های فارس، وبملت و وتجارت بیش‌ترین تأثیر مثبت و نماد‌های فملی، کالا و بورس بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

در معاملات امروز گروه بانکی شاهد در صف قرار گرفتن خریداران دو نماد وتجارت و وبصادر در سقف قیمت بودیم. وبملت در محدوده ۳۹۴ تومان پیشروی بیش از ۴ درصدی قیمت را تجربه کرد. وپارس و وپست نیز امروز سبز پوش به کار خود پایان دادند.

همچنین در جریان معاملات متعادل و مثبت گروه خودرو و قطعات، نماد خودرو در محدوده ۲۰۸ تومان با پیشروی بالغ بر ۱.۵ درصدی به کار خود پایان داد و خساپا در مدار مثبت ۱.۸رو شنبه را به پایان داد.

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها