|
کدخبر: 171593

این سهام بورسی امروز بیشترین رشد را داشت

امروز سهامداران شرکت‌های گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، ملی صنایع مس ایران و سرمایه‌گذاری غدیر در بورس و معامله‌گران شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان و تولید نیروی برق دماوند در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

بورس این سهام بورسی امروز بیشترین رشد را داشت

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۵هزار و ۵۷۲واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۵۷هزار و ۴۶۹واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۹میلیارد و ۳۱۱میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۴هزار و ۵۰۷میلیارد تومان در بیش از ۴۰۴هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، ملی صنایع مس ایران و سرمایه‌گذاری غدیر بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های کاشی الوند، سیمان خاش و ایران دارو بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۷۹۳میلیون ورقه به‌ارزش ۱۲هزار و ۴۸۸میلیارد تومان در ۸۲هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۸واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۲۶۸واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان و تولید نیروی برق دماوند بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های دارویی ره آورد تامین، آسیا سیر ارس و سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر