|
کدخبر: 167905

اعتراضات بورسی ادامه دارد

در حالی سقوط بورس وارد هشتمین ماه خود شد که وعده های بهبود اوضاع هیچ کدام راه به جایی نبرد و سهامداران هر روز شاهد آب شدن سرمایه خود هستند. چند روزی است که تجمعات و اعتراضات سهامداران در شهرهای مختلف از سر گرفته شده است.

بورس اعتراضات بورسی ادامه دارد

سال گذشته در چنین روزهایی بود که بورس با شرایط مساعدی رو به رو بود و هر روز بر تعداد سهامداران افزودن می شد و دولتمردان روزی نبود که درباره بورس مصاحبه نکنند.

اوج تشویق سهامداران به حضور در بورس به صحبت های رئیس جمهوری روحانی باز می گشت که در مرداد ماه و همزمان با سقوط بورس اعلام کرد و گفت: مردم همه چیزتان را به بورس بسپارید.

به هر صورت یک سال بعد از دوران طلایی بورس و هشت ماه بعد از سقوط مداوم بورس و عدم جواب راهکارها برای نجات بورس امروز سهامدارانی که به دعوت مسئولین سرمایه های خود را به بورس آورده بودند متضررتر از همیشه هستند و عصبانیت خود را به تجمع در شهرهای مختلف در مقابل استانداری ها و در تهران هم در مقابل شرکت بورس نشان می دهند.

فیلم زیر صحبت های یک سهامدار متضرر است. به نظر می رسد در این بین باید بیشتر از مسئولین بورس، دولتمردان پاسخ دهند که مردم را تشویق به سرمایه گذاری در بورس کردند و پس از تامین کسری بودجه خود حالا بورس و سهامداران را به حال خود رها کرده اند و دیگر نه مصاحبه ای انجام می دهند و نه حمایتی از بورس می کنند.

این اعتراضات و تجمعات در گذشته تنها در تهران از سوی سهامداران در مقابل شرکت بورس یا مجلس صورت می گرفت اما هم اکنون از شهرهای مختلف همچون زنجان، مشهد، اصفهان، کرمانشاه و... خبر می رسد که این تجمعات و اعتراضات بورسی به این شهرها هم سرایت کرده است.

به هر حال ۱۰۰ کارشناسان و فعال خبره بازار سرمایه طی نامه‌ای هشت پیشنهاد برای برون رفت بورس از رکود ارائه کرده اند که بهتر است سران قوا به این پیشنهادات توجه داشته باشند.

منبع: نبض بورس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها