|
کدخبر: 167437

تجمع معترضان بورس در سه کلان شهر

در حالی ریزش ۸ ماهه بازار سهام و وضعیت بغرنج بورس همچنان ادامه دارد که امروز سهامداران در تهران، مشهد و اصفهان با تجمع اعتراضی به مسئولان، حقوقی‌ها و صدا و سیما، اعتراض کردند.

بورس تجمع معترضان بورس در سه کلان شهر

در حالی ریزش چندین ماهه نرخ سهام و شاخص بورس همچنان ادامه دارد و خبری از توقف این سیر نزولی و حمایت عملی دولت از بورس نیست که سهامداران در ادامه اعتراض به وضعیت حاکم بر بازار سرمایه و بعد از تجمع چند روز پیش در مقابل مجلس و ساختمان بورس تهران، امروز هم اقدام به اعتراض کردند.

سهامداران تهرانی، مشهدی و اصفهانی امروز در مقابل بورس منطقه‌ای تجمع کرده و نسبت به بی‌تفاوتی مسئولان برای ۸ ماه ریزش و زیان سنگین و عدم مبارزه با متخلفان و مفسدان اعتراض کردند. حتی بخش خبری ۲۰: ۳۰ صدا و سیما به دلیل عدم پوشش صدای اعتراض سهامداران را مورد عنایت قرار دادند.

در تجمع اعتراضی سهامداران اصفهان در مقابل تالار منطقه ایی هم نسبت به وضعیت نامطلوب بازار سرمایه، عدم رسیدگی مسئولان، دادن وعده‌های تو خالی و عدم مبارزه با حقوقی‌های متخلف، شعارهای مانند "حقوقی حیا کن بازار را رها کن" و "مسئول بی‌لیاقت کجایی؟" داده شد.

سهامداران معترض پایتخت هم با حضور در مقابل ساختمان شرکت بورس، خیابان سعادت آباد را با نشستن و سر دادن شعار، بستند.

در این میان، اقدامات اخیر سازمان بورس در مواردی چون افزایش دامنه نوسان به مثبت ۶ و منفی ۳، هم فایده ایی به حال وخیم بازار نداشته است.

منبع: بورس پرس
  • چنگیز ارسالی در

    ماملت بیعرضه که کاری از دستمان بر نماد ف قط خدا یک زلزله یا سیل ویرانگری به سمت ا ین ها بفرسته که همگی نیست و نابود گردند ان شالله والسلام

  • احمد ارسالی در

    خواهشا بورس تعطیل کنید چونکه مدیران بورس نمی توانند ضرر سهامداران بگیرند

  • ناشناس ارسالی در

    ماهم اگرچه درروستاییم ولی با شما مالباخت گان در بورس بویژه نمادپالایش یکم همدردیم

  • ناشناس ارسالی در

    چرا روزی که بدون دلیل هر روز بورس درحال صعود بود تجمع نمی کردند . جیک جیک مستون ت بود فکر .. نبود . لابد دولت از جیب ملت تاوان بدمستی گروهی را پرداخت کنند . نما یندگان هم غصه بورس بازان را نخورند .

    • fdf ارسالی در

      تو یکی گه نخور

  • ناشناس ارسالی در

    تااین دولت وجودداردبورس سامان نمی گیرددو م دولت ملت راتشویق حال بایدجوابگوباشدسرا ن سه قوه سکوت

  • ناشناس ارسالی در

    هزار بار گفتم اگر حرفه‌ای این کار نیستید نرید دنبالش چقدر من بیام تو این سایت‌ها بگم این ور نرو اونور نرو بابا جان هیچ نرید دنبال اینکه سایتها چی میگن یا اخبار داخلی یا خارجی این ور آب یا اون ور آب یا ضد انقلاب یا کسانی که جا نماز آب میکشن چی میگن اول برو سراغ خدا ببین خدا تو کتابش چی میگه نکته هارو خودت در بیار واز مغزت استفاده چند ساله دیگه رمز ارزها پول‌های کاغذی را حذف خواهند کرد ودولت ها مجبور خواهند که رمز ارزها رو حمایت کنند

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا انگار همه خوابن

  • ایران وطن من ارسالی در

    این ها سهامداران نیستند این ها حقوقی های بی شرفی هستند که. دولت را مجبور میکنند سرمایه بیاورد به بورس و دوباره همین حقوق ی های کثیف و زالو صفت سرمایشون چندین برا بر بشه هیچ سهام دار خوردی این چنین نمیکن د.تنها راه حل نجات بورس جدا کردن حقوقی ا ز حقیقی در معاملات است.تف ب روی قمار خان ه ایران درشو گل بگیرید.

  • ایرانی ارسالی در

    کجای کشور وضعش درسته که بورس درست باشه < br /> کاش ماهم لبنانی و عراقی و فلسطینی و یمنی بودیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها