|
کدخبر: 166357

اگر سهام سیتا را دارید بخوانید

سیتا مطابق تعهد ناشر که عرضه اولیه در یکسال اول نباید زیر نرخ روز عرضه اولیه بیاید، اکنون در قیمت‌های نزدیک به عرضه اولیه معامله می‌شود. از این رو به نظر میاد فعلا تا چند ماه آتی Down Side سهم بسته شده و افت محسوسی نداشته باشد. در صورت صعود نرخ اهداف سیتا کجاست؟

بورس اگر سهام سیتا را دارید بخوانید

سیتا امروز را نیز به مانند روز‌های گذشته با کمک حمایت حقوقی بر روی نرخ صفر تابلو معامله شد تا در پایان با معامله نزدیک به ۱۱ میلیون برگه سهم و پایانی ۰.۰۷ درصد مثبت به کار خود برای امروز پایان دهد.

 سیتا مطابق تعهد ناشر که عرضه اولیه در یکسال اول نباید زیر نرخ روز عرضه اولیه بیاید، اکنون در قیمت‌های نزدیک به عرضه اولیه معامله می‌شود. از این رو به نظر میاد فعلا تا چند ماه آتی Down Side سهم بسته شده و افت محسوسی نداشته باشد. از طرفی دیگر در صورت شکل گیری یک موج مثبت در سهم نرخ می‌تواند تا فیبوی ۰.۲۳ اصلاح اخیر در ۱۹۲۰ تومان رشد کند پس می‌توان نتیجه گرفت که R/R سهم در موقعیت مناسبی قرار دارد.

نکته مثبت سهم در این قیمت‌ها این است که در طول دو ماه اخیر که نرخ افت چندانی نداشته همواره حجم معاملات سهم در محدوده‌ی قابل قبولی بوده و دلیل افت نکردن سهم در دو ماه اخیر به علت قفل بودن سهم و حجم معاملات پایین آن نبوده است. بلکه حمایت‌های جدی حقوقی سهم بوده است.

 

منبع: نبض یورس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها