|
کدخبر: 156556

۱۵ نماد بورسی امروز معامله مشکوک داشتند!

در روز افت ۱۱ هزار و ۸۵۵ واحدی شاخص، ولین تامین سرمایه حاضر در بورس، دو سهم سیمانی، چهار شرکت سرمایه گذاری به همراه ۸ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.

بورس ۱۵ نماد بورسی امروز معامله مشکوک داشتند!

در جریان معاملات اولین روز کاری این هفته، بازار سهام نسبتاً پرعرضه آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت، نماگر بازار با افت ۱۱ هزار و ۸۵۵ واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و ۱۹۳ هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از ۶.۸ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به بانک ملت، سایپا، بانک تجارت، ایران خودرو به همراه بانک پاسارگاد با داد و ستد بیش از ۲۳۵، ۱۲۱، ۱۱۸، ۱۰۵ و ۹۸ میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۱۴ تا دو برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، سرمایه گذاری خراسان رضوی حاضر در بازار دوم بورس با افت ۱.۹ درصدی قیمت سهام و صف فروش، شاهد داد و ستد ۱۵.۳ میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های سرمایه گذاری اعتلا البرز، گلتاش، ایران مرینوس، سرمایه گذاری شفا دارو، پگاه فارس، تامین سرمایه امید، سرمایه گذاری مسکن شمال شرق، توسعه بین المللی پدیده شاندیز، سامان گستر اصفهان، فرآورده های سیمان شرق، سیمان آرتا اردبیل، کاشی سعدی، داروسازی اکسیر و سیمان صوفیان مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور تامین سرمایه امید به عنوان اولین شرکت حاضر در بورس این صنعت، چهار شرکت سرمایه گذاری و دو سهم سیمانی به همراه ۸ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

 

منبع: بورس پرس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها