|
کدخبر: 147224

علت ریزش بازار بورس مشخص شد

جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه هر فردی ساز خود را در دولت می‌زند بنابراین ریزش بازار بورس هم نتیجه سازهای ناهمگونی است که در دولت نواخته می‌شود.

بورس علت ریزش بازار بورس مشخص شد

جعفر قادری با اشاره به شرایط فعلی بازار بورس و ریزش سهام اولیه در این بازار گفت: متاسفانه هر فردی ساز خود را در دولت می‌زند بنابراین ریزش بازار بورس هم نتیجه سازهای ناهمگونی است که در دولت نواخته می‌شود.

وی تاکید کرد: اگر رئیس‌جمهوری بتواند یک اتحاد و انسجام مناسبی در کابینه ایجاد کند، بسیاری از مسائل قابل حل است.

این نماینده مجلس اظهارکرد: به اعتقاد بنده دخالت‌های دستوری در بورس از جمله مواردی است که در این بازار ایجاد مشکل می‌کند، بنابراین اگر بنا باشد هر شخصی برای این بازار تعیین تکلیف کند مشکلات این بازار دو چندان خواهد شد.

وی تصریح کرد: مباحثی از جمله ناهماهنگی در دولت و دخالت‌های موردی از سوی مجموعه‌های مختلف باعث بروز مشکلات در بازار بورس شده است همچنین ما این مشکلات را در گذشته بین وزارت اقتصاد و وزرات نفت داشتیم و امروز این مشکلات و ناهماهنگی‌ها بین وزارت اقتصاد و وزارت صمت نمایان می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهارکرد: بنابراین اگر بنا شد متولی بورس وزارت اقتصاد باشد چرا باید سایر دستگاه‌ها در این زمینه دخالت کنند.

منبع: بازار
  • ز.ر.خ ارسالی در

    یعنی ا ف به این دولت
    یه تفر نمی تونه تصمیم درست بگیره
    زندگی مردم ر و پودر کردید رفت رو هوا چطوری میخواید جو اب بدید یه لحظه با خودتون فکر کردید خدا ا ز ت و ن نگ ذره

  • ناشناس ارسالی در

    آفرین بر نماینده دانا ذوالنوری و درد و ب لاش تو سر دولت ضعیف حسن کلید دار و مافیا ی اقتصادی مال مردم خور در ضمن وقتی در د اخل کشور بانک مسکن وام اوراق مردم را به بهانه پیشرفت فیزیکی بی منطق تحریم و پردا خت نمی کند در حالیکه پول اوراق بانک و سن د در رهن بانک را گروگان گرفته به کره جنو بی حق بدهید با بهانه واهی پول ایران را ب لوکه کند آه ملت چوب خدا بی صدا است چجوری ملت در صحنه ایران تحت تحریم بورس و بانک باشند اونوقت انتظار دارید دشمنان ملت پو ل ایران را پس دهد شما ظالم تر تشریف داری د چون با ملت خود دارید ظلم می کنید...

    • محمد ارسالی در

      جفنگ نگوبابا

  • سید ارسالی در

    افت امروز پتروشیمی ها بخاطر شایعه تصمیمگ یری درخصوص افزایش نرخ خوراک پتروشیمیها وافزایش عایدی ازمعادن جهت یاری رسانی به دولت با تدبیر هست ،بالاخره هرکی خواست خد متی بکنه از جیب سهامدار هزینه کرد ،دولت خرجیش رو از بورس گرفت ،رییس کل بانک مرکز ی افزایش نرخ تورم سالیانه کشوررا ازپرداخ ت بهره بانکی وافزایش نرخ دلارو افزایش قی مت مسکن را که سینه سپر بکنه با ابزار مال ی تورم را صفرکرده،والان هم به خاطر ایجاد منابع جدید برای هزینه های عمومی دولت می خوان ازبورس بهره برداری اینگونه کنند ،ف کر کنم اینقدر ازما خیرات شده بدون حساب ک تاب بریم بهشت مرحو م شهید چمران می گفت ه ر مسئولی درکشور بایستی متخصص ومتعهد باشد ولی اگه مسئولی خودش را متعهد میداندوتخص ص لازم را ندارد ،متعهد هم نیست ،آخه بنده های خدایی که خودتان رو خدمتگزار مردم می دونید چرا تصمیمات خلق الساعه رو بدون تف کروبررسی کارکارشناسی وقبل از تصویب کردن اعلام می کنیدومسبب این همه نارضایتی می ش وید وشهامت عذرخواهی روهم ندارید ،به خدا اینها درپیش گاه خدا مواخذه داره ،می دونی د به خاطر فکرایجاد درآمد چند صدمیلیونی ب رای دولت چند هزار میلیارد به مردمی که با زنشسته وکارمند بیکار بودن ضررزدید ،اینا لعنت حضرت حق رو هم به ارمغان داره ،من خو نه ام رو به خاطر حرف شما فروختم وارد بور س کردم وبقیه هم همینطور چیزهای دیگه رو ف روختند یا وام گرفتندو.... که الان سرمایه ام به کمتراز نصف رسیده* شما متعهدباشید حقوق ازدست رفته سهامداران را احیا کنید ک ه دعای ما خیر وبدرقه شما والا نخواستیم ب ورس رو آباد کنید ،برای درآمد شرکتهای بور سی که حق سهامداراهست نقشه نکشید که سهامد ار وخانواده هاشون رو زیر پاتون له کنید

  • ناشناس ارسالی در

    کل سرمایمون رفت.خدا خودش رحم کنه

    • ناشناس ارسالی در

      گسترش شما هم از دسته دولتی ها هستی .چرا نظرات رو قرار نمیدی تا ببینیم؟

  • ناشناس ارسالی در

    این دولت بی شعور هر غلطی خواست با مردم ک رد.دزدی سرمایه مردم در روز روشن خیلی راح ت یک لیوان آب روش.معلوم نیست در جلسات خص و صی دولتی ها با کمسیون های مجلس به اصطل اح انقلابی چی می گذره که یک دفعه نظراتشو ن با هم هماهنگ میشه جای بررسی داره.احتما لا پول های یارانه رو این جوری بر می گردو نن تا وزیر نفت ما شب خواب راحت داشته باش ه یا شاید دولت کلید زنگ زده با معاون اول زخم خوردش این جوری دارن انتقام برادراشو نو از مردم میگیرن کی به کیه ؟آخر دولته ک سی کاری با اونا نداره.خدا لعنتتون کنه خد ا بچه هاتونو صغیر کنه.الهی.آه آه آه بترس ید از آه مردم مظلوم تا نابودتون نکرده.

  • ناشناس ارسالی در

    دلیلش فقط یه چیز،مملکت بی صاحب و بی در و پیکر که معلوم نیست با کدوم اصولی اداره میشه،خاک بر سرتون

  • نرگس ارسالی در

    خجالت بکشید فقط گردن همدیگه بندازین ، مث ل قیمت گوشت ، تخم مرغ ، چقدر وقیح هستین

  • مردم ارسالی در

    چرا یه بار این دعواهای زرگری بین وزارت خ انه ها باعث
    انتفاع مردم نمیشود. < br /> پس بیخودی مردم را فریب ندهید.

    یه مثال ساده :
    شما چندخ ودرو دارید. و قدرت تاثیر گذاری بر بازار هم در
    در دست شماست. پس از اینکه ق یمتها را نجومی کردید.
    اقدام به فر وش میکنید. سپس با ریزش قیمتها خریدارها را ترسانده و انها را وادار به فروش در قی متهای پایینتر میکنید. در این حالت باز ا ن خودرو ها را باقیمت پاینتری بازخرید. می کند.
    در این شرایط شما هم خودروها را دارید. و هم مقداری پول ، کاسبی کرده اید. این شگرد دولت در بورس است.
    ا مروز دولت هم سهامش را دوباره پس گرفته و هم پول جیب ملت یا همان سهامداران را خال ی کرده
    چه کاسبی برای دولت برای سو زاندن پولهای بدون پشتوانه ای که قبلا وار د بازار کرده
    تفاوت در این است که دولت مفت خوری کرده اما سهامداران پول دست رنج یک عمرشان را از دست داده اند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها