|
کدخبر: 144744

‌دژپسند: می‌توان به بورس اعتماد کرد

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بازار سرمایه از نظر عملکردی به مرحله‌ای رسیده که می‌توان به آن اعتماد کرد.

بورس ‌دژپسند: می‌توان به بورس اعتماد کرد

فرهاد دژپسند در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره وضعیت بورس افزود: بازار سرمایه در یک ماه گذشته در ریل مناسب قرار داشته است، چون نهادسازی لازم انجام شده و همه ناشران بازارگردان دارند.

وی افزود: غیر از متغیرهای پیرامونی اختلال خاصی نداریم. به این معنی که ممکن است برای بخشی سیاست‌گذاری انجام شود و این سیاست‌گذاری اثر خود را بر بازار می‌گذارد یا قاعده‌ای برای نحوه تعیین قیمت گروهی از کالاها انجام می‌شود که بر روند بازار سرمایه اثر خواهد داشت.

وزیر اقتصاد گفت: مورادی که به آن اشاره شد، شرایط پیرامونی است که بر بازار تاثیر دارد و خود بازار الان از نظر عملکردی به مرحله‌ای از شرایط رسیده که می‌توان به آن اعتماد کرد.

وی در ادامه درباره لایحه بودجه سال آینده نیز گفت: کلیات بودجه در کمیسیون تلفیق تصویب شد. براساس جلسه‌ای که روسای قوا در دفتر رئیس‌جمهوری تشکیل شد، قرار شد سازمان برنامه به نمایندگی دولت و بقیه دستگاه‌‌ها حداکثر همکاری را بکنند تا بودجه مراحل را طی کند.

دژپسند تاکید کرد: اهتمام جدی وجود دارد که اقدام‌های لازم در مورد لایحه بودجه ۱۴۰۰ انجام شود و باید کمیسیون تلفیق بررسی‌ها را شروع کند، منابع و بعد مصارف را بررسی کند. در منابع گزارش‌ها را ارائه کردیم و در مرحله کلیات مباحثه‌های لازم را انجام دادیم و بعد وارد جزییات خواهیم شد.

لایحه بودجه سال آینده ۱۲ آذرماه توسط دولت به مجلس شورای اسلامی ارائه شد و پس از اظهارنظرهای مختلف، سرانجام روز گذشته کلیات آن در کمیسیون تلفیق به تصویب رسید.

منبع: اقتصاد آنلاین
  • نرگس ارسالی در

    خجالت اوره ، هشت ماهه تو ضرریم ، بخدا پول مردم خوردن نداره.... تا کی باید ضرر کنیم فقط ، خدا ازتون نگذره

  • ناشناس ارسالی در

    بروخجالت بکش بااین نونی که می خوری

  • ناشناس ارسالی در

    اقای وزیرچشمهابتان رابازکنیدایابورس واقع اروی ریل مناسب قراردارد دم خروس روباورکن یم یاقسم .....

  • یعقوب شمسی ارسالی در

    مردم دیگربه توصیه های دزدهابرای بورس راب اورنمی کنن.شماپیاده نظام انگلیس درایران هستین انشالله شماوخانوادهای شماروی خوشبخ تی رانببنی.خدابه شمرلعنت الله میدان دادم ثل شماولی گلوی ثارالله رابرید. تاقیامت ا زنسل انهامثل شمادرلعنت خداخواهیدبودانشال له.

  • ناشناس ارسالی در

    ما به بورس اعتماد داریم ولی به شما اعتما د نداریم

  • ناشناس ارسالی در

    به نظر میرسد دولت هم تمایل دارد تا این ا تفاق بیفتد اما مردم به اصل نظام اعتقاد ر اسخ دارند و دارند صبر می کنند اما فشار ع مدی دولت از یکطرف با ایجاد گرانی و عدم ن ظارت در بازار و از طرفی جبران کسری بودجه از سهامداران خرد بیشتر به مشکلات دامن م ی زند و از نگاه تئوری خرابکاری عمده توسط نفوذی ها و هکرها و مافیای قدرت داخلی و خارجی به نظر میرسد به سیستم و سامانه بور س نفوذ کرده اند و بازار را به سمت دلخواه خود مدیریت و سهامداران را میترسانند ضرو رت دارد چند روزی بورس را تعطیل و بررسی ش ود آیا هکرها نقش خرابکاری دارند یا خیر خ یلی مشکوک به نظر میرسد.

  • حسن ارسالی در

    خداشاهده ازتیرماه فملی وفولادخریدم این چ طورریلی هستش که هنوزکه هنوزه باسربه سرهز اروپانصدوهفتادتومن نتونستم به پول خودم ب رسم شماروبه دست خدا سپردم شماهابادروغها تون باعث خجالت وشرمندگی ماپیش اهل واعیال مون کردین چقدردروغ واقعاکه خیلی رودارین بترسین ازروزقیامت البته شماهاکه بهش ایم ان ندارین.

  • رضا عباسی ارسالی در

    ضعیفترین و مزخرفترین وزیر اقتصادی که دید م تو عمرم تا حالا این وزیر اقتصاد هستش ف قط بلده یه مشت چرندیات و دروغ تحویل مردم بده بسه دیگه اینهمه مردم فریبی

  • منصور ارسالی در

    لعنت بر ادم دغل فریب ده و دزد

  • امینی ارسالی در

    قرار بود میانمدت به سود برسیم نرسیدیم به اصل پول مون نیز نرسیدیم سلسله مراتب جیب بر ید نون برید به کی شکایت کنیم

  • امینی ارسالی در

    گوشت بگندد نمک بهش میزنن وای به حال انکه نمک بگندد نامیدی مطلق به دزدان قانونی در روز روشن

  • آمینی ارسالی در

    دزدی در روز روشن نقشه دزدیدن پول من و ام ثال من هیچ چیزی به اندازه توجیه این دزدی سخت نیست

  • امینی ارسالی در

    حرام خوران حداقل اعتراف کنید

  • امینی ارسالی در

    راست میگی دروغگو

  • ناشناس ارسالی در

    خیر از زندگیت نبینی غارتگر به یاری خدا

  • صااحی ارسالی در

    بخاطر خدا فکری به حال این بورس بکنید بخد ا به شام شب محتاجیم از بدبختی اومدیم که بدبختر شدیم

  • ناشناس ارسالی در

    احتمالا مقصد نهایی این ریلی که ایشون میگ ن به سمت تامین منافع دولتی هاست وگرنه ای نی که ما میبینیم تا اینجا که به سمت ترکس تان بوده و مردم مرتبا دارند سرمایه هاشون رو از دست میدن سخنان ایشون ارزش زیادی ندارد و بقول معروف هیچ بقالی هم نمیگه ما ست من ترشه! شما نظر یک کارشناس بازار بور س را هم در کنار نظر ایشون بگذارید اگر آق ای دژپسند عقیده دارند که همه چیز گل و بل بل هست چگونه است که بسیاری از مردم که سه ام دولتی را خریدند مثل سهام پالایش الان بخش مهمی از سرمایه هاشون رو از دست داده اند؟ ماشالله رو که رو نیست!!

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها