|
کدخبر: 143010

گسترش نیوز گزارش می‌دهد:

بورس در اما و اگر صعود

شاخص کل بورس در دومین ساعت معاملات امروز با رشد ۱ هزار و ۵۳۶ واحدی روربرو شد.

بورس بورس در اما و اگر صعود

امروز در نخستین روز زمستان بورس منفی آغاز کرد اما این مسیر منفی تنها ۲۰ دقیقه ادامه داشت و سپس شاخص کل در مسیر صعودی قرار گرفت. به طوری که در نهایت تا ساعت ۱۰: ۱۵ صبح امروز، شاخص کل با رشد ۳ هزار واحدی همراه شده است اما در ادامه معاملات با قرار گیری شستا در صف فروش بورس روند نزولی خود را از سر گرفت.

شستا

شاخص کل بورس امروز در دومین ساعت معاملات با رشد روبه‌رو شد و تا زمان تنظیم این خبر با رشد ۱ هزار و ۵۳۶ واحدی روبه‌رو و به ۱ میلیون و ۴۴۰ هزار و ۶۶۱ واحد رسید.

درحال‌حاضر ارزش بازار ۵۷ میلیون ۱۱۳ هزار و ۵۷۲ میلیارد ریال، ارزش معاملات ۸۶ هزار و ۸۰۵ میلیارد ریال و حجم معاملات ۷ هزار و ۹۸۷ میلیارد سهم است.

بورس40

ضمن اینکه شاخص هم وزن نیز همانند شاخص کل با رشد روبه‌رو شد و به ۴۵۲ هزار ۲۷۴ واحد رسید.

خبرنگار: شهریار خادمی
  • ناشناس ارسالی در


    #قصفها وقتی قانون شده 6 ماه باید 6 ماه باشه و گرنه بیخود میکنید قانون تصو یب میکنید. الانم اگه مشکلی پیش آمده بازا ر گردان رو جریمه کنید پدرشو دربیارید. چی ه از خودتون هست ! نمیشه؟. حریف ما بیچاره ها شدید . این است عدالت حاکم در اینجا ض عیف کشی. یعنی چه جوری میتونید شب ها بخوا بید من نمیدونم.

  • م ارسالی در

    همه سرمایه مردم بدبخت را به جیب پولدارها و حقوقی ها انتقال دادید..مردم به هیچی ا مید ندارند...هیچ قانونی نیست... ریشه مرد م را دراوردید...دزدای نامرد..ضعیف کش...ا نشالله همش قرص و دارو بشه برای خودتون و خانواده تون...انشالله..خیرنبینید...دوزار و دهشاهی مردم را به اسم بورس دزدیدید... همه دنیا بورس دارند...کجای دنیا..صد میلی ون پول یک سهامدار درمدت شش ماه..دریک نما دمهم و دولتی...سی میلیون میشود..و الان ه م اماده این است که به مرزبیست میلیون توم ن سفرکند..تف به شرف نداشته تون..اشغالای دزد

  • ناشناس ارسالی در

    خدا لعنتتون کنه.اول اون روحانی بی همه چی زو که همه روکشوند به بورس بعد جیب خودشو نو با پول ملت پر کرددند.والان خودشونو کش وندند کنار.مردمو بد بخت کردند.پول مردم خ وردن نداره بترسید از خشم ملت اگه به جوش بیاد دیگه هیچی جلودارش نیست

ارسال نظر